Miten tässä näin kävi?
Miten tässä näin kävi?
Miten tässä näin kävi?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Miten tässä näin kävi?
Kun on sanonta, että lusikalla on annettu, niin annetaanko sillä lusikalla vain kerran ja jos, niin mikä on se maaginen hetki, kun se tapahtuu? Jos sillä taas annetaan useampaan kertaan, niin antofrekvenssihän kannattaa virittää sikäli korkeaksi, että jos joku ilmestyy kauhan kanssa, niin ei ole heti tarjoamassa eioota. Mutta entä jos onkin itse sen kauhan varressa? Ne on niitä hetkiä, kun tulee itseltä kysyttyä, että miten tässä näin kävi.
Syypää tilanteeseen on entropia
Eikä ole suuri yllätys että pian käy taas uudestaan.
Kyllä se varmaan on se alun geenilotto ja ehkä myöhemmät isot käännekohdat, kun annoksia jaellaan. Ja kerta-annoksena.Jäärä kirjoitti: ↑22 Kesä 2025, 16:38 Kun on sanonta, että lusikalla on annettu, niin annetaanko sillä lusikalla vain kerran ja jos, niin mikä on se maaginen hetki, kun se tapahtuu? Jos sillä taas annetaan useampaan kertaan, niin antofrekvenssihän kannattaa virittää sikäli korkeaksi, että jos joku ilmestyy kauhan kanssa, niin ei ole heti tarjoamassa eioota. Mutta entä jos onkin itse sen kauhan varressa? Ne on niitä hetkiä, kun tulee itseltä kysyttyä, että miten tässä näin kävi.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Brainwashed
- Reactions:
Se on pärjättävä sillä mikä on saatu. Minulle ei ole ehkä annettu kovin isolla lusikalla, mutta ja ehkä juuri siksi en ole mikään mies jolle ei tapahdu mitään, ja hyvä niin, koska muuten olisi todella tylsää.MooM kirjoitti: ↑22 Kesä 2025, 21:09Kyllä se varmaan on se alun geenilotto ja ehkä myöhemmät isot käännekohdat, kun annoksia jaellaan. Ja kerta-annoksena.Jäärä kirjoitti: ↑22 Kesä 2025, 16:38 Kun on sanonta, että lusikalla on annettu, niin annetaanko sillä lusikalla vain kerran ja jos, niin mikä on se maaginen hetki, kun se tapahtuu? Jos sillä taas annetaan useampaan kertaan, niin antofrekvenssihän kannattaa virittää sikäli korkeaksi, että jos joku ilmestyy kauhan kanssa, niin ei ole heti tarjoamassa eioota. Mutta entä jos onkin itse sen kauhan varressa? Ne on niitä hetkiä, kun tulee itseltä kysyttyä, että miten tässä näin kävi.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- KultaKikkare
- Reactions:
Mä luulen, että se menee toisin päin. Jos sielu kaipaa actionia, sitä hommaa aina jostain.Brainwashed kirjoitti: ↑22 Kesä 2025, 21:13Se on pärjättävä sillä mikä on saatu. Minulle ei ole ehkä annettu kovin isolla lusikalla, mutta ja ehkä juuri siksi en ole mikään mies jolle ei tapahdu mitään, ja hyvä niin, koska muuten olisi todella tylsää.MooM kirjoitti: ↑22 Kesä 2025, 21:09Kyllä se varmaan on se alun geenilotto ja ehkä myöhemmät isot käännekohdat, kun annoksia jaellaan. Ja kerta-annoksena.Jäärä kirjoitti: ↑22 Kesä 2025, 16:38 Kun on sanonta, että lusikalla on annettu, niin annetaanko sillä lusikalla vain kerran ja jos, niin mikä on se maaginen hetki, kun se tapahtuu? Jos sillä taas annetaan useampaan kertaan, niin antofrekvenssihän kannattaa virittää sikäli korkeaksi, että jos joku ilmestyy kauhan kanssa, niin ei ole heti tarjoamassa eioota. Mutta entä jos onkin itse sen kauhan varressa? Ne on niitä hetkiä, kun tulee itseltä kysyttyä, että miten tässä näin kävi.
![]()
Kauhojen ja lusikoiden kanssa sillä tuskin on tekemistä. Ne kai liittyy enemmän kykyihin.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Brainwashed
- Reactions:
Tarkoitin sitä että kun on teelusikalla annettu esim bisnesvaistoa, mutta kuitenkin pakonomainen tarve yrittää vaikka läpi harmaan kiven, niin silloin tapahtuu ja ollaan miten tässä näin kävi tilanteessa yksi jos toinenkin kerta, mutta kuten osaltani totesin, niin se on opettavaa ja luo osaltaan elämälle sisältöä jota ilman olisi tylsää. Jos olisi annettu kauhalla, niin olisin varmaan monimiljonääri kun huomioidaan yrittämisen into ja ahkeruus, mutta kun kyvyt ovat mitä on lusikalla annettu, niin sitten näin, mutten valita, huonomminkin voisi olla.MooM kirjoitti: ↑22 Kesä 2025, 21:20Mä luulen, että se menee toisin päin. Jos sielu kaipaa actionia, sitä hommaa aina jostain.Brainwashed kirjoitti: ↑22 Kesä 2025, 21:13Se on pärjättävä sillä mikä on saatu. Minulle ei ole ehkä annettu kovin isolla lusikalla, mutta ja ehkä juuri siksi en ole mikään mies jolle ei tapahdu mitään, ja hyvä niin, koska muuten olisi todella tylsää.MooM kirjoitti: ↑22 Kesä 2025, 21:09Kyllä se varmaan on se alun geenilotto ja ehkä myöhemmät isot käännekohdat, kun annoksia jaellaan. Ja kerta-annoksena.Jäärä kirjoitti: ↑22 Kesä 2025, 16:38 Kun on sanonta, että lusikalla on annettu, niin annetaanko sillä lusikalla vain kerran ja jos, niin mikä on se maaginen hetki, kun se tapahtuu? Jos sillä taas annetaan useampaan kertaan, niin antofrekvenssihän kannattaa virittää sikäli korkeaksi, että jos joku ilmestyy kauhan kanssa, niin ei ole heti tarjoamassa eioota. Mutta entä jos onkin itse sen kauhan varressa? Ne on niitä hetkiä, kun tulee itseltä kysyttyä, että miten tässä näin kävi.
![]()
Kauhojen ja lusikoiden kanssa sillä tuskin on tekemistä. Ne kai liittyy enemmän kykyihin.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Kieltämättä tullut tilanteita, että ihmettelee mitä tapahtui, miksi ja että mitähän tekis. Onneksi harvemmin.
Sinällänsä vaarattomia, mutta harmittavia sattunut
- peruutin auton tallista ja olin avannut vain toisen tallin pariovista
- aamu-unisena ajoin partaa wc'ssä ja akkukäyttöinen partakone lipesi käsistä ja suoraan pytyn lähteeseen, kun ei ollut kansi kiinni
- bravuuri mökillä talvella -20C pakkasessa ulkohuussissa taskulampun kanssa, kun homma muuten valmis, mutta kun käännyin oikealle paperia tavoittamaan ja samalla tönäisin vasemmalle olleen lampun lattialle. Tuli pimeys ja kuului kun lampun patterit kieri lattialla. Että mitähän tekis oli ajatus.
Sinällänsä vaarattomia, mutta harmittavia sattunut
- peruutin auton tallista ja olin avannut vain toisen tallin pariovista
- aamu-unisena ajoin partaa wc'ssä ja akkukäyttöinen partakone lipesi käsistä ja suoraan pytyn lähteeseen, kun ei ollut kansi kiinni
- bravuuri mökillä talvella -20C pakkasessa ulkohuussissa taskulampun kanssa, kun homma muuten valmis, mutta kun käännyin oikealle paperia tavoittamaan ja samalla tönäisin vasemmalle olleen lampun lattialle. Tuli pimeys ja kuului kun lampun patterit kieri lattialla. Että mitähän tekis oli ajatus.
Ei se tässä käynyt, eikä ihan näinkään.