Millainen oli ensimmäinen humalakokemuksesi?
Millainen oli ensimmäinen humalakokemuksesi?
Millainen oli ensimmäinen humalakokemuksesi? Mitä puuhasit ja mitä joit ja millainen muisto jäi?
Liftattiin Haapajärveltä Tuiskulaan ja pojat jotka ottivat kyytiin tarjosivat olutta. Join kolme keskiolutta. En tehnyt mitään erikoista mutta olo oli hauska ja juttu luisti.
Liftattiin Haapajärveltä Tuiskulaan ja pojat jotka ottivat kyytiin tarjosivat olutta. Join kolme keskiolutta. En tehnyt mitään erikoista mutta olo oli hauska ja juttu luisti.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Elämänsankari
- Reactions:
Re: Millainen oli ensimmäinen humalakokemuksesi?
Olen käynyt nuorena tuiskulassa, kännissä tietenkin.
Eka humala, olin vappupippaloissa kahdeksannella luokalla ja yksi isosiskokin oli siellä. Jotain minttuviinaa se mulle juotti ja sit humalluin.
Olin tykästynyt yhteen tyttöön mut en ollut vielä saanut kasvupyrähdystä, 32cm kahteen vuoteen, ja en oikein uskaltanut lähestyä. Eka känni ja uskalsin, sit seukattiin aikamme ja edelleen tunnetaan hyvin.
Ihan kiva kokemus, vaikken nykyään alkoholin fani olekkaan.
Voi kun tuon voisi elää uudelleen..
Eka humala, olin vappupippaloissa kahdeksannella luokalla ja yksi isosiskokin oli siellä. Jotain minttuviinaa se mulle juotti ja sit humalluin.
Olin tykästynyt yhteen tyttöön mut en ollut vielä saanut kasvupyrähdystä, 32cm kahteen vuoteen, ja en oikein uskaltanut lähestyä. Eka känni ja uskalsin, sit seukattiin aikamme ja edelleen tunnetaan hyvin.
Ihan kiva kokemus, vaikken nykyään alkoholin fani olekkaan.
Voi kun tuon voisi elää uudelleen..
- KultaKikkare
- Reactions:
Sulateltiin vanhemmilta pöllittyjä kaljoja rautatieaseman vessassa kuumalla vedellä, kun oltiin säilytetty niitä ulkona pakkasessa. Sit juotiin jossain pihalla puskassa ja lähdettiin käveleen kadulla.
Aivan hirveää, alkoi huimaan ja mikään ei toiminu normaalisti. Kesti monta vuotta ennen seuraavaa kertaa. Oltiin ehkä 12v tjsp.
Aivan hirveää, alkoi huimaan ja mikään ei toiminu normaalisti. Kesti monta vuotta ennen seuraavaa kertaa. Oltiin ehkä 12v tjsp.
Be stronger than your excuses
-
Elämänsankari
- Reactions:
Heh.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 18:42 Sulateltiin vanhemmilta pöllittyjä kaljoja rautatieaseman vessassa kuumalla vedellä, kun oltiin säilytetty niitä pakkasessa. Sit juotiin jossain pihalla pakkasessa ja lähdettiin käveleen kadulla.
Aivan hirveää, alkoi huimaan ja mikään ei toiminu normaalisti. Kesti monta vuotta ennen seuraavaa kertaa. Oltiin ehkä 12v.
Muistan kun pikkuveljeni otti ekat kännit teininä, sille tuli hirveä krapula. 4v ja otti toiset, silloin jo täysi-ikäinen.
Oksenteli koko launtai päivän kotona ja oli meistä lapsista ainoa joka ei saanut ripitystä kun ryypiskeli, vanhemmat näki sen tuskan ja aatteli et se riittää.
Näköjään riitti.
- KultaKikkare
- Reactions:
Joo. Toinen kerta olikin jo paljon miellyttävämpi, olisinko ollu 16v. Lapsena sitä ei vielä jotenkin tajunnu miten hienoa on juoda pahanmakusta litkua mistä alkaa huimaan.
Tai sit ei ollu vielä mitään tietoa niistä ongelmista mitä alkoholi hetkellisesti poistaa.
En mä kyllä nykyäänkään juuri juopottele, mut siinä 18-23v huudeilla maistu hyvin ja usein.
En mä kyllä nykyäänkään juuri juopottele, mut siinä 18-23v huudeilla maistu hyvin ja usein.
Be stronger than your excuses
Kaverin kanssa sen kotona. Oli pikkupullo rommia ja pina coladaa ja muistan, ettäkatsottiin Luolakarhun klaani. Ysillä oltiin.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Minulle ei pienenä nuorena tullut krapulaa lainkaan. Vasta joskus 22 v muistan että nolotti ja ahdisti vaikka ei ollut syytä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Elämänsankari
- Reactions:
Olin kai 17-vuotias. Minulla oli naapurissa vuotta vanhempi kaveri. Hän oli ostanut pullon Vermut Biancoa. Vedettiin se pihan perällä lumessa seisten. Menin testaamaan sisään myöhemmin huomaavatko vanhemmat mitään. Eivät huomanneet. Tosin ei olisi pitänyt koskaan kokeilla. Suurin osa känneistä on ollut siitä eteenpäin täysin turhia, aiheuttaneet valtavasti ongelmia ja sydänsuruja. Juu, ja kun dokasin nuorena kunnolla niin oksensin vuorokauden aina joka kerta putkeen. En uskonut vaikka keho kyllä oli toista mieltä.
Jossain juhlissa vaihdoin pahanmakuiset oluet muutamaan lonkeroon ja taisin lastata.
En ole ollut ikinä kännissä, enkä aio ollakaan.
Aika myöhäisellä iällä olen humalakokemukseni kokenut ja se tapahtui eräällä työpaikan kurssireissulla ja siitä ei ole ollut kertomista lapsille eikä ukollenikaan...krapula oli aika inhottava kokemus. Tavallaan se oli myös opettavainen kokemus ja sen jälkeen en ole moiseen sortunut....
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander