Kaikkea naisellista ja ihanaa - mainostusta

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Kohina
Reactions:

Re: Kaikkea naisellista ja ihanaa - mainostusta

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Henry Borat kirjoitti: 03 Heinä 2025, 12:34
Wiesti kirjoitti: 02 Heinä 2025, 21:17
Henry Borat kirjoitti: 02 Heinä 2025, 20:39 Odotin tissiliivimainoksia, kuten Anttilan kuvastossa aikanaan.
Anttilan lehti edusti minullekin horjuva askelta aikuisviihteen suuntaan.
Hyviä aikoja
Elloksella oli kauniimmat mallit.
Guild can only exist in a person who can act
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

https://labs.google/doppl/

Tolla ohjelmalla kun ottaa itsestään kuvan ja kuvan vaatteista niin se osaa pukea ne päälle ja näyttää miltä ne näyttäisi sun päällä. Naisille varsinkin hyvä
Guild can only exist in a person who can act
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Henry Borat kirjoitti: 03 Heinä 2025, 12:34 Hyviä aikoja
No jaa. Olen niin nuori, että olin siinä iässä vain kuullut, että Anttilan kuvastoja voi käyttää tuollaisiin tarkoituksiin. Kun joskus löysin sellaisia jostain isovanhempien ullakolta, ei minulla tullut mieleen, että haluaisin vaihtaa Kallet ja Jallut museokamaan. Mutta minä nyt olen aina ollut uuden perään vouhottava enkä ole koskaan tajunnut perinteitä.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Ostin vaatteita. Paras ostos oli pirteä froteinen fuksianpunainen saunatakki hupulla ja vetoketjulla. alle 30€

Kuva

Ostin sitten mustan lyhyen ohuen kimononkin mutta se ei ole kovin lämmin :lol:

Lisäksi ihan arkivaatteita. Alusvaatteista neulepuseroon, paidoista yksiin farkkuihin ja talvimekkoon. Tuhlasin liikaa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

MItä minä teen tälle hippimekolle? Heitänkö roskiin? Onko liian hippi? Ajattelin ensin tehdä tästä hameen mutta en jaksa.

Huonoja kuvia mekosta. Mun käsi on vieläkin mustelmilla kun yritettiin laittaa kanyylia moneen paikaan eikä oikein onnistunut.
millimekko2.jpg
millimekko.jpg
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Pilvipouta
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pilvipouta »

Sohvatyynyiksi sopivaa kuosia mielestäni.
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 29 Elo 2025, 17:58 MItä minä teen tälle hippimekolle? Heitänkö roskiin? Onko liian hippi? Ajattelin ensin tehdä tästä hameen mutta en jaksa.

Huonoja kuvia mekosta. Mun käsi on vieläkin mustelmilla kun yritettiin laittaa kanyylia moneen paikaan eikä oikein onnistunut.

millimekko2.jpg

millimekko.jpg
Hieno mekko! Mallista riippuu tietysti, miten iso pinta kuosia on. Mutta jos tykkäät, käytä ylpeästi.

Hippimekot on minunkin salainen paheeni 😆
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kissatäti kirjoitti: 29 Elo 2025, 17:58 MItä minä teen tälle hippimekolle? Heitänkö roskiin? Onko liian hippi? Ajattelin ensin tehdä tästä hameen mutta en jaksa.

millimekko2.jpg

millimekko.jpg
Inspiroivaa kangastahan tuo mekko on. Tuostahan vois keksiä vaikka mitä? Väreistä tykkäsin....
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin