Onko teillä historiallisia kuvia itsestänne?
Onko teillä historiallisia kuvia itsestänne?
Perhe. Isä näyttää Chris Isaaklta.

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Onko teillä historiallisia kuvia itsestänne?
En saanut miniästä kuvaa, niin en laita omaanikaan.
Guild can only exist in a person who can act
-
Brainwashed
- Reactions:
Isäsi näyttää Elvikseltä, sillee huvittavalla tavalla.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Onhan tuon tapaisia tienkin. Edelleen kiellän niiden julkaisemisen.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
Brainwashed
- Reactions:
Tuleva peltoautokauppias 2 vuotispäivänään. Kysymys kuuluukin, ostaisitko käytetyn auton tältä mieheltä?

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Hmm. Minä 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Äiti ja minä

Voi miten söpö. Kyllä tuosta tunnistaa, kun tuntee, mutta söpöys on ehkä vähän laimentunutBrainwashed kirjoitti: ↑15 Heinä 2025, 21:15 Tuleva peltoautokauppias 2 vuotispäivänään. Kysymys kuuluukin, ostaisitko käytetyn auton tältä mieheltä?
0F9D58A0-D493-4DD1-AE09-D510AB0FFB4C.jpeg
![]()
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Brainwashed
- Reactions:
Oikea söpöliini, ja todella hyvä että on vauvasöpöys kaikonnut, tilalla viikon sänki, likaiset kädet ja haisevat työvaatteet. Tässä 1 vuotispäivänäni otettu kuva. Tuskin pystyssä pysyisi ilman takatukea, mutta ote autosta ei irtoa, tuleva pesunkestävä automies...MooM kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 07:33Voi miten söpö. Kyllä tuosta tunnistaa, kun tuntee, mutta söpöys on ehkä vähän laimentunutBrainwashed kirjoitti: ↑15 Heinä 2025, 21:15 Tuleva peltoautokauppias 2 vuotispäivänään. Kysymys kuuluukin, ostaisitko käytetyn auton tältä mieheltä?
![]()
. Onneksi.
- anonymous hater
- anonymous hater
Kauniit kasvot. Olit varmaan tyttöjen suosiossa. Näkee muuten jo habituksesta ja katseesta että tää jätkä kuuluu siihen viiteen prosenttiin jota ei niin vaan kuseteta.Brainwashed kirjoitti: ↑15 Heinä 2025, 21:15 Tuleva peltoautokauppias 2 vuotispäivänään. Kysymys kuuluukin, ostaisitko käytetyn auton tältä mieheltä?
![]()