Janojuomat.
Janojuomat.
Kaljavelli , piimä, vesi , mitä kaikkea käytätte nesteyttämiseen?
Voihan sitä kantaa kotiinsa limuja tms., bisnes on tietysti löytänyt kaikki mahdolliset markkinaraot.
Elektrolyyttijauhetta satuin tänään ostamaan ja kiroilin karmeaa natrium pitoisuutta, se tietysti kuuluukin asiaan.
Voihan sitä kantaa kotiinsa limuja tms., bisnes on tietysti löytänyt kaikki mahdolliset markkinaraot.
Elektrolyyttijauhetta satuin tänään ostamaan ja kiroilin karmeaa natrium pitoisuutta, se tietysti kuuluukin asiaan.
-
Elämänsankari
- Reactions:
Re: Janojuomat.
Maito, se on aina ollut mulle ykkönen.
Maito ja piimä ja vesi.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Helteellä optimaalisin taitaisi olla kivennäisvesi?
Mutta nyt mä olen pärjännyt vedellä, mehulla ja jääteellä.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Kivennäisvedellä ja vedellä menty aika pitkälle, piimä on mahtava, tekee paluuta, ollut kauan poissa.
Minun mielestä noin.
Lidlin AB piimää on hyvää ja sitten tulee juotua sitä suolaisempaa vissyä joka on parasta. https://www.hartwall.fi/juomat/vedet/ha ... le-salted/ Olutta tietysti menee joka päivä. 
Vettä.
Vettä sitruunaviipaleella ja jäillä.
Näin helteellä myös Vichyä.
Alkoholipitoiset jätän viileämmille säille, ne kun poistavat enemmän nestettä kropasta kuin mitä tuovat.
Vettä sitruunaviipaleella ja jäillä.
Näin helteellä myös Vichyä.
Alkoholipitoiset jätän viileämmille säille, ne kun poistavat enemmän nestettä kropasta kuin mitä tuovat.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Kivennäisvesi on ykkönen ja pari lasia dexalia kuumina päivinä, eli yksi poretabletti elektrolyyttejä palauttamaan.
Voi olla plaseboa, mutta yölliset krampit loppuivat jaloista alettuani käyttää urheilujuomaa.
Voi olla plaseboa, mutta yölliset krampit loppuivat jaloista alettuani käyttää urheilujuomaa.
Joo, Dexalia minäkin käytän näillä ilmoilla. Illalla sitä en voi juoda, kun siinä on niin paljon kofeiinia, että vie yöunet.Märkäruuti kirjoitti: ↑18 Heinä 2025, 22:25 Kivennäisvesi on ykkönen ja pari lasia dexalia kuumina päivinä, eli yksi poretabletti elektrolyyttejä palauttamaan.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/dexal-pro ... 9941301223
Saataisko tästäkin kova vääntö terveysintoilijoiden kanssa.
Itse olen ajatellut lisätä veteen jonkin kiteen ruokasuolaa ja ehkä sitruunahappoa. Ainakaan tislattu vesi ei imeydy ilman ioneita.
Itse olen ajatellut lisätä veteen jonkin kiteen ruokasuolaa ja ehkä sitruunahappoa. Ainakaan tislattu vesi ei imeydy ilman ioneita.
Pansuolaa.Stalker kirjoitti: ↑18 Heinä 2025, 22:47 https://www.s-kaupat.fi/tuote/dexal-pro ... 9941301223
Minun mielestä noin.
Intoilkoon mitä intoilevat.Stalker kirjoitti: ↑18 Heinä 2025, 22:47 https://www.s-kaupat.fi/tuote/dexal-pro ... 9941301223
Minä käytän, koska se on tehokasta eikä maistu kamalan pahalle. Vesikin imeytyy paremmin kun välillä siemaisee Dexalia. Ei tule sitä loiskuvaa oloa, jonka pelkkä vesi aiheuttaa.
-
Pilvipouta
- Reactions:
Olen kuplavesifani (erityisesti San Pellegrino) mutta jos jano pitää oikeasti sammuttaa, niin kuplaton vesi on ehdottomasti paras. Jos kraanavesi maistuu pahalle, niin sitten pullotettua lähdevettä kaupasta tai kraanavettä Britan suodattimen kautta. Asuin pari vuotta sellaisessa kaupungissa, että oli pakko ostaa Britan suodatinkannu. Nyt taas onneksi hanasta tulee erinomaista vettä niin ruokapöytään kuin janon sammutukseen.
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
Eräs nautintoaine muutti koostumusta, pakkaus ja hinta pysyivät samana, ensivaikutelma oli sylkeä suusta 'Tämähän on vettä!'
Olikohan Jopen repliikki ?
Olikohan Jopen repliikki ?
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Polkupyörälenkin päätteeksi on kiva juoda alkoholiton olut. Jotenkin on tuntuvinaan vievän janon paremmin kuin pelkkä vesi mutta ainakin paremmin kuin makeat limonadit tms.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"