R.I.P-ketju
Re: R.I.P-ketju
Voiskin katsoa Reservoir Dogsin nyt muistoksi. Ihan loistava leffa. Ja mikä suoritus Michael Madseniltä.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Madsen on tehnyt urallaan hienoja roolisuorituksia ja ilmeisen yllättäin tämä sydänkohtaus on tullut. En muista että hänen terveyshuolistaan olisi aiemmin uutisoitu ja hänhän ei ollut vetäytynyt julkisuudesta tms. Hyvää matkaa tähtiin Michael vaikka olet sellainen jo ollutkin.
Wargames (1983)
Wargames (1983)
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Rajun hypyn korkealta aikoinaan tehnyt Felix Baumgartner on hypännyt viimeisen kerran.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/9a ... cbd7398141
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/9a ... cbd7398141
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
DJ Amanda Harkimon veli Roy Oliver Harkimo on kuollut 33-vuotiaana. Iltalehti sai vahvistuksen asiasta Harkimoiden lähipiiristä.
Oliverille kevyet mullat, vaikkei niin hyvin tunnetukaan.
Oliverille kevyet mullat, vaikkei niin hyvin tunnetukaan.
Guild can only exist in a person who can act
Ozzy näköjään kuollut.
Eikös hän äskettäin keikan heittänyt?
Eikös hän äskettäin keikan heittänyt?
- Henry Borat
- Reactions:
Pari viikkoa sitten oli jäähyväiskeikka, jossa lauloi itse 4 biisiä. Laulu sujui yllättävän hyvin, vaikka muuten oli selvästi heikossa kunnossa.
Silti tuli yllätyksenä, koska ei niin huonolta näyttänyt. Harmi, maailma menetti taas yhden oikean rocktähden.
Hyvää matkaa Ozzy.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
- Henry Borat
- Reactions:
Ozzy itse ja yleisö itki, kun lauloi Mama I'm coming home kappaleen jäähyväisiksi
Se lähtö voi tulla yllättävän nopeasti vaikka olisi edellispäivänä suht hyvissä voimissa.Henry Borat kirjoitti: ↑22 Heinä 2025, 21:19Pari viikkoa sitten oli jäähyväiskeikka, jossa lauloi itse 4 biisiä. Laulu sujui yllättävän hyvin, vaikka muuten oli selvästi heikossa kunnossa.
Silti tuli yllätyksenä, koska ei niin huonolta näyttänyt. Harmi, maailma menetti taas yhden oikean rocktähden.
Se tuli oman faijan kohdalla huomattua.
Pimeyden prinssin matka tuskin tulee olemaan mikään huvipurjehdus, jos elämään kuoleman jälkeen uskoo.
Lepakko kuoli. Kissoja ei tiettävästi vahingoitettu.
Ohoh. Kuoli kuten elämäänsä eli ja lähti saappaat jalassa. Olihan se Felixin hyppy stratosfääristä melkoinen tempaus silloin aikanaan. Tuli seurattua sitä ihan livenä silloin aikanaan. Aikamoinen ukko.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Heinä 2025, 08:59 Felix Baumgartner on luollut 56 vuotiaana.
https://avweb.com/aviation-news/famed-s ... -accident/