Ansku Bergström vahvistaa uuden suhteen
Ansku Bergström vahvistaa uuden suhteen
Ansku Bergström vahvistaa uuden suhteen.
Ei hajuakaan kuka Ansku on ja että miksi tämä on Ilta-Sanomien luetuin uutinen, mutta uskon tämän kyllä olevan totta. Eli olen samaa mieltä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011393391.html
Keskustelu on nyt avoinna Anskun parisuhteen vahvistamisen osalta.
Ei hajuakaan kuka Ansku on ja että miksi tämä on Ilta-Sanomien luetuin uutinen, mutta uskon tämän kyllä olevan totta. Eli olen samaa mieltä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011393391.html
Keskustelu on nyt avoinna Anskun parisuhteen vahvistamisen osalta.
-
Elämänsankari
- Reactions:
Re: Ansku Bergström vahvistaa uuden suhteen
Luin nimen ja näin kuvan, en jaksanut juttua lukea.
Ei minullakaan hajua kuka Ansku on, mutta tasapuolisuuden nimissä on todettava ettei hänelläkään luultavasti ole hajua kuka minä olen.
Ei minullakaan hajua kuka Ansku on, mutta tasapuolisuuden nimissä on todettava ettei hänelläkään luultavasti ole hajua kuka minä olen.
Uusi suhde on luultavasti Tuulispään kanssa.
Mene mene tekel upharsin.
Ansku Bergström on TTT-tanssija, joka seurusteli nyrkkeilijä Gustafssonin kanssa aikaisemmin.
On jotenkin väärin, että minun vanhan miehen pitää tämäkin teille selittää.
On jotenkin väärin, että minun vanhan miehen pitää tämäkin teille selittää.
Eipä täällä taida nuoria miehiä ollakaan. Mutta hyvä tämäkin trivia on piilottaa aivoihin, myöhempää yllättävää tarvetta varten!
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
No onko se mies vai nainen vai joku mielenterveysongelmainen?
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Ansku tulee Anna-Liisasta. Nainen lienee.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑29 Heinä 2025, 17:19 No onko se mies vai nainen vai joku mielenterveysongelmainen?
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Wiesti kirjoitti: ↑29 Heinä 2025, 17:34Ansku tulee Anna-Liisasta. Nainen lienee.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑29 Heinä 2025, 17:19 No onko se mies vai nainen vai joku mielenterveysongelmainen?
Thank you Cpt. Obvious. Tarkoitin kyllä sitä uutta siippaa.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
-
Josef Goldfinger
- Reactions:
Mikä onkaan tämän ketjun tarkoitus? Avaaja ei tiedä kuka on Tanssii tähtien kanssa ohjelman Ansku ja veti herneen nenään kun hänestä uutisoitiin?
Ohjelmaa seurasi puoli miljoonaa suomalaista joka viikko joten kyllähän tuo Ansku aika tunnettu julkkis on.
Ohjelmaa seurasi puoli miljoonaa suomalaista joka viikko joten kyllähän tuo Ansku aika tunnettu julkkis on.
-
Elämänsankari
- Reactions:
Pointti hienosti missattu, onnea.Josef Goldfinger kirjoitti: ↑29 Heinä 2025, 17:58 Mikä onkaan tämän ketjun tarkoitus? Avaaja ei tiedä kuka on Tanssii tähtien kanssa ohjelman Ansku ja veti herneen nenään kun hänestä uutisoitiin?
Se on tämän Tiedepalstan kovaa ydintä, että vanhat viisaat miehet selittävät tuollaisia merkittäviä yhteiskunnallisia asioita lapsellisille ja tietämättömille nuorille, jotka haaskaavat aikansa pinnallisiin epäoleellisuuksiin.
Ei tuolla Anskulla ole läheskään tarpeeksi rahaa, että kelpaisi meidän suurelle nerolle. Ja jotenkin epäilen, että Tuulispään neronleimausten viimeistelyssä ja tutkimisessa tarvittava elektroniikkaosaaminenkin on hieman puutteellista. Ja mahtaako kärsivällisyys riittää uusien lapojen kahdeksannen maalikerroksen hiomiseen tonnin vesihiomapaperilla, johon uusi kumppani epäilemättä joutuu.
Lisäksi tuo nyrkkeilijäpuoliso oli nainen. En tosin tiedä tykkääkö leidi yksinomaan tytöistä.Neutroni kirjoitti: ↑29 Heinä 2025, 19:26Ei tuolla Anskulla ole läheskään tarpeeksi rahaa, että kelpaisi meidän suurelle nerolle. Ja jotenkin epäilen, että Tuulispään neronleimausten viimeistelyssä ja tutkimisessa tarvittava elektroniikkaosaaminenkin on hieman puutteellista. Ja mahtaako kärsivällisyys riittää uusien lapojen kahdeksannen maalikerroksen hiomiseen tonnin vesihiomapaperilla, johon uusi kumppani epäilemättä joutuu.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Kyllä kai Ansku on homoseksuaali.MooM kirjoitti: ↑29 Heinä 2025, 19:34Lisäksi tuo nyrkkeilijäpuoliso oli nainen. En tosin tiedä tykkääkö leidi yksinomaan tytöistä.Neutroni kirjoitti: ↑29 Heinä 2025, 19:26Ei tuolla Anskulla ole läheskään tarpeeksi rahaa, että kelpaisi meidän suurelle nerolle. Ja jotenkin epäilen, että Tuulispään neronleimausten viimeistelyssä ja tutkimisessa tarvittava elektroniikkaosaaminenkin on hieman puutteellista. Ja mahtaako kärsivällisyys riittää uusien lapojen kahdeksannen maalikerroksen hiomiseen tonnin vesihiomapaperilla, johon uusi kumppani epäilemättä joutuu.