Mitkä kuvan kaksi herkkutarjotinta valitset järjestämiisi juhliin tarjolle? Kerro myös millaiset juhlat järjestäisit tarjottavien ympärille.
Mielikuvitusjuhlat
Mielikuvitusjuhlat
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Mielikuvitusjuhlat
Kuva suurenee napsauttamalla
Nälissäni tein tällaisen ja valitsen tarjottimet 13 ja 7.
Nälissäni tein tällaisen ja valitsen tarjottimet 13 ja 7.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Elämänsankari
- Reactions:
Ykkönen ja seiska, näillä mennään ja jos jollekin ei kelpaa niin pääsee nurkkaan yksikseen istumaan.
Ykkönen ja kymppi.
Hedelmiä ja juustoja.
Nam!
Hedelmiä ja juustoja.
Nam!
Numerot 3 ja 8. Muutama ystävä elokuun illassa ja yössä. Rantasauna lämpenemään, uintia ja seurustelua.
Jos noista on pakko valita, niin vitonen. Mutta mikään ei kyllä vaikuta kolahtavalta. Mieluummin tekisin itse tarjottavat. Millaiset juhlat? Hyvien ystävien kanssa ryyppäämistä, saunomista ja uimista seuraavan vuorokauden puolelle
.
Mene mene tekel upharsin.
2 & 3 ja lisäksi hyvää punaviinia pullo per vieras juhlan "virallisena" ohjelmana. Sitten ne mielikuvitusjuhlat käyntiin.
-
Pilvipouta
- Reactions:
4 ja 5. Vaikka joku peli-ilta tyttären ja vävyn kanssa.
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
Herkkutarjottimet 1. ja 3. valitsin.
-
Märkäruuti
- Reactions:
3 & 10.
Kolmonen sillä rajoituksella, että se syödään ensin, ettei lämpene. Loppuillan naposteltavaksi kymppi on hyvä.
Tietenkin se kohtuuhyvä punkku lisukkeena. Kolmoselle kai valkkari?
Kolmonen sillä rajoituksella, että se syödään ensin, ettei lämpene. Loppuillan naposteltavaksi kymppi on hyvä.
Tietenkin se kohtuuhyvä punkku lisukkeena. Kolmoselle kai valkkari?