Mitä kaikkia tietokone-tyyppejä käytät?
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Mitä kaikkia tietokone-tyyppejä käytät?
Merkkaa kaikki vaihtoehdot mitä käytät - mut ei niitä joita käytit muttet käytä enää.

Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
-
Elämänsankari
- Reactions:
Re: Mitä kaikkia tietokone-tyyppejä käytät?
Noista vain pc läppäriä ja sitäkin vain töissä, toki monia muita elektronisia ja älykkäitäkin laitteita mutta ne ei kuulu yleisesti ihmisten elämään.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Eli olet nytkinkö töissä?Elämänsankari kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 19:02 Noista vain pc läppäriä ja sitäkin vain töissä, toki monia muita elektronisia ja älykkäitäkin laitteita mutta ne ei kuulu yleisesti ihmisten elämään.
-
Elämänsankari
- Reactions:
En, mulla on kännykkä. Mutta en huomannut android vaihtoehtoa..deep purpose kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 19:04Eli olet nytkinkö töissä?Elämänsankari kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 19:02 Noista vain pc läppäriä ja sitäkin vain töissä, toki monia muita elektronisia ja älykkäitäkin laitteita mutta ne ei kuulu yleisesti ihmisten elämään.![]()
Enkä voi enää äänestää.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Editoin äänestyksen siten että voi vaihtaa äänestystään uusiksi.Elämänsankari kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 19:10En, mulla on kännykkä. Mutta en huomannut android vaihtoehtoa..deep purpose kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 19:04Eli olet nytkinkö töissä?Elämänsankari kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 19:02 Noista vain pc läppäriä ja sitäkin vain töissä, toki monia muita elektronisia ja älykkäitäkin laitteita mutta ne ei kuulu yleisesti ihmisten elämään.![]()
Enkä voi enää äänestää.
-
Elämänsankari
- Reactions:
Tack.deep purpose kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 19:13Editoin äänestyksen siten että voi vaihtaa äänestystään uusiksi.Elämänsankari kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 19:10En, mulla on kännykkä. Mutta en huomannut android vaihtoehtoa..deep purpose kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 19:04Eli olet nytkinkö töissä?Elämänsankari kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 19:02 Noista vain pc läppäriä ja sitäkin vain töissä, toki monia muita elektronisia ja älykkäitäkin laitteita mutta ne ei kuulu yleisesti ihmisten elämään.![]()
Enkä voi enää äänestää.
Pöytäkonetta ja tablettia käytän. Android puhelimessa tietysti on netti mutta käytän sitä lähinnä vain navigaattorina.
-
Elämänsankari
- Reactions:
Eikö iphonea kellään? Outoa..
Itse en ole koskaan edes kokeillut, androidiin niin tottunut ettei jaksa muuta edes kokeilla.
Itse en ole koskaan edes kokeillut, androidiin niin tottunut ettei jaksa muuta edes kokeilla.
Jos uusi iPhone maksaa halvimmillaan 599 euroa (katsoin juuri Gigantista), on se auttamattomasti ylihintainen minulle. Ostin vuonna 2018 Nokia vitosen 139 eurolla ja se kelpaa minulle edelleen. Teen läppärillä lähes kaiken.Elämänsankari kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 21:44 Eikö iphonea kellään? Outoa..
-
Elämänsankari
- Reactions:
Ai ne on noin kalliita, no se selittää toki paljon. Vois aatella et suurimmalla osalla ihmisistä ei ole ainakaan järkevää käyttää tollasta rahaa kännykkään.ID10T kirjoitti: ↑15 Elo 2025, 07:18Jos uusi iPhone maksaa halvimmillaan 599 euroa (katsoin juuri Gigantista), on se auttamattomasti ylihintainen minulle. Ostin vuonna 2018 Nokia vitosen 139 eurolla ja se kelpaa minulle edelleen. Teen läppärillä lähes kaiken.Elämänsankari kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 21:44 Eikö iphonea kellään? Outoa..
Taitaapi nimi maksaa.