antitaide kirjoitti: ↑15 Elo 2025, 07:58Tuulispää kirjoitti: ↑15 Elo 2025, 07:54Ei se olekkaan, mutta sille ei tässä vaiheessa ole mitään tarvetta. Yllä toin jo linkin että täydellisen siiven kehittäminen mene 8700 vuotta..paljonko 6,5 vuotta siitä ? Mulle riittää että tiedän itse mitä laite tuottaa missäkin tuulessa.antitaide kirjoitti: ↑15 Elo 2025, 07:49Tuulispää kirjoitti: ↑15 Elo 2025, 07:14Kehitys on kuitenkin hurjempaa kuin Venäjän sotamenestys länsirintamalla.Observer kirjoitti: ↑15 Elo 2025, 06:08Tuo alleviivattu on sitä sinun suuruusharhaa, eli megalomaniaa. Vaahtoat ja kuvittelet paljon maailman pelastamisesta, ziljoonista dollareista ja nuorista miljonäärinaisista, mutta todellisuudessa et saa mitään aikaiseksi..Tuulispää kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 20:01En ole ollenkaan öykkäri, mutta sinä olet....sulle tekisi hyvää olla pari vuotta riisipellolla Kamputseassa tai Vietnamissa...unelmavaltioissasi.Neutroni kirjoitti: ↑14 Elo 2025, 07:46Juu, tuo vaatii suhteita ja yleensä tekijän, joka ei ole töissä. Vaikka pikkuhomma opiskelijalle. Mutta tuskinpa kukaan lähtee tekemään sinulle mitään, kun varmaan jokainen huomaa millainen öykkäri olet. Jos laite ei toimi täydellisesti, saa haukut, ja jos se toimii, tyrit sen itse rikki tai syytät sitä jostan omasta virheestäsi ja tekijä saa haukut.
Juu juu, niin tietysti. Mutta kai sinä tajuat, että jos perustelet väitteesi laitteen suorituskyvystä aistinvaraisiin arvioihin, kukaan ostaja tai rahoittaja ei usko?Mulla on sen verran nyt kokemusta että mä tiedän ihan vaan katsomalla tuulimittaria ja tietäessäni kuorman, että mitä se milloinkin tuottaa....siinä ei ole mitään erikoista.
Millä resursseilla sinä haet patenttia, jos et pysty ostamaan muutaman kympin elektroniikkakilkkeitä ja opettelemaan niiden kytkentää? Patentti maksaa tonneja ja patenttijuridiikka on tuhat kertaa monimutkaisempi ja vaikeampi asia kuin tuollaiset perusmittaukset. Ja jos saat jonkun teekkarihönön tekemään pikkujutun viidellä kympillä, oikeustieteen opiskelijat tietävät arvonsa ensimmäisestä päivästä alkaen ja veloittavat pelkästä huomenen sanomisesta 500. Valmistuneilla huomen maksaa 2 tonnia.Hyvä mittari on se että se alkaa pyöriä niin kovaa ettei sitä voi enää laskea....vaan ainoastaan huomaa vilinää kun siipi kiertää niin kovaa...niin silloin ollaan maalissa. Silloin pitää tunnetulla tuulella katsoa wattimittaria...jos sieltä tulee kolminumeroista ulos ja alkaa 3lla niin se on siinä. Sitten pitää hakea patenttia.
Siinä tosiaan tarvitaan hyvä patenttilakimies, joka muotoilee sinun aistinvaraiset havaintosi uskottavaksi uudeksi keksinnöksi, jolle voidan myöntää patentti. Ei taida noheva juridiikan opsikelija riittää alkuunkaan.
Mä olen tehnyt pyyteettömästi 10 vuotta töitä jotta sinä ja 8 miljardia muuta voisi elää myös tulevaisuudessa turvassa.
Eihän tuollaisen AD-muuntimen rakentaminen ja ohjelmoiminen tuulimyllyn arvojen mittaamiseksi pitäisi huippuälykkäälle olla mikään ongelma?En ymmärrä noista mitään...ammattilaisen palkkaaminen maksaisi 10 donaa.
"olen saanut kaikista ÄO-testeistä aina täydet pojot"
Tämäkin testin lupasit polleana tehdä, "Mä voi ottaa sen, mutta en juuri nyt..",
eipä ole kuvankaappausta 200 pisteestä näkynyt:
https://ao-testi.tieku.fi/#!/introNo sittenhän tuon ÄO-testin tekeminen ei ole nyt ongelma.Mä voi ottaa sen, mutta en juuri nyt...olin pelaamassa ja sen päälle saunassa ja otin juuri oluen.
https://ao-testi.tieku.fi/#!/intro
Tässä mun 10 min tekemä tulos:
![]()
En ole koskaan jäänyt alle 150n näissä testeissä. Vaara on että testi jossa on huippu vain 140 laskisi uskottavuutta esimerkisi tuulivoimalasuunnittelijana.