Ostin itseni onnelliseksi - ketju
Re: Ostin itseni onnelliseksi - ketju
Vältin kiusauksen ostaa osake, kun kävin sitä sitä katsomassa, mutta onpahan vertailukohtaa, kun käy lisää noita katselemassa....
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Ostin höpötyksiä 20€ Yksi näistä oli miestenkoru mutta halusin senkin
Hän voi sitten lainata sitä minulta jos haluaa
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Ostin laatikollisen dr Pepper limukkaa....
Pienestä voi tulla onnelliseksi!
Tilasin tänään kaksi paria paljasjalkatennareita, yhdet mustat ja toiset valkoiset!
Mulla on ennestään kevät/syyskäyttöön tukevammat paljasjalkakengät. Ovat aivan ihanat jalalle. Nämä ovat keveät kesätennarit.

Tilasin tänään kaksi paria paljasjalkatennareita, yhdet mustat ja toiset valkoiset!
Mulla on ennestään kevät/syyskäyttöön tukevammat paljasjalkakengät. Ovat aivan ihanat jalalle. Nämä ovat keveät kesätennarit.
Tilaaman ulkotyynyt terassin sohvalle tulivat postissa. Tilasin mielestäni kolme erilaista tyynyä mutta tulikin pelkkiä tyynynpäällisiä ilman täytteitä. MUTTA niitä sitten tulikin. Yhteensä 12 kpl. Neljä jokaista mallia. Onneksi minulla oli vintissä vanhoja muhkuraisia kuitutyynyjä mutta eivät nekään ihan riittäneet. Sitä paitsi sohvasta tulisi tyynyjen alusta jos pistäisin kaikki sohvalle eikä siihen sopisi istumaan.
Siispä montako laitan mitäkin tyynyä kysyn teiltä
Minkä kuviollinen on sinun suosikkisi alla kuvat.
1.
2.
3.
1.

2.

3.

Kaunein on kakkonen, omaan asuntooni sopisi parhaiten kolmonen.
Mene mene tekel upharsin.
Tykkään kaikista, mutta kakkosen värejä en kotiini toisi. Kolmonen on raikas ja pirteä, ykkönen tunnelmallisempi ja itämaisempi. Ykkösen ottaisin sohvalle, kolmosen kuistille
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Oli tavallaan pakko ostaa uuteen kämppään pyöreä ruokapöytä +4 tuolia ja kirjahylly, jonka Jysk ilmoitti toimittavansa vasta 29.8. Onneksi kirjahylly oli näytekaappi ja sitä ei tarvitse koota ja siitä sai jopa alennusta...
Elämä
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
ostin vähän ykköskaljaa ja olen onnellinen.
-
Elämänsankari
- Reactions:
-
Brainwashed
- Reactions:
En maksanut härvelistä läheskään sitä pyydettyä hintaa, joka näkyy kuvan tietsikan näytössä...
Ostamassanin laitteessa on pintaruostetta, mutta toimii 100%. Pienen fiksauksen jälkeen valmis esillepantavaksi mekaanisten laskukoneiden kokoelmani lisäksi.

Ostamassanin laitteessa on pintaruostetta, mutta toimii 100%. Pienen fiksauksen jälkeen valmis esillepantavaksi mekaanisten laskukoneiden kokoelmani lisäksi.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Tilasin maton. Tällaisen. 140cm x 200cm. Onko liian värikäs?

Saahan suomestakin.