Miehen asema

Brainwashed
Reactions:

Re: Miehen asema

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 23 Elo 2025, 14:39
Brainwashed kirjoitti: 23 Elo 2025, 14:29
asdf kirjoitti: 23 Elo 2025, 12:52
Märkäruuti kirjoitti: 23 Elo 2025, 12:31
Goswell kirjoitti: 23 Elo 2025, 09:42 Maailmassa on valtava lauma naisia joiden ainut tarkoitus on hyötyä rikkaasta miehestä avioeron kautta, nuljakkeita.
Mitä yhteistä on naisella ja trooppisella hirmumyrskyllä?
Tulee kuumana ja kosteana ja vie mennessään talot ja tavarat.

Nimimerkillä: Kokemusta omaava.
On kokemusta itselläkin, mutta kokemuksesta oppii ja valitsee seuraavalla kerralla viisaammin.
Kunhan valinta ei päädy tropiikista saharaan...

8-)
Saharassa on ymmärrettävistä syistä naisilla hiekkaa intiimeissä paikoissa.
Eikä varsinkaan kosteata...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Bored kirjoitti: 24 Elo 2025, 09:29 Saara Särmän kolumni: Voisiko ei-toivotut raskaudet välttää puuttumalla miehen oikeuteen omaan kehoonsa?

Helpoin tapa välttää ei-toivottu raskaus olisi puuttua siihen, mitä mies tekee. Silti abortista kiistely kiertyy jatkuvasti vain naisen oikeuteen päättää kehostaan, Särmä pohtii

https://yle.fi/a/74-20165624

Siemensyöksyjen poliittinen ja oikeudellinen sääntely olisikin tosi hankalaa. Lailla voitaisiin toki esimerkiksi säätää, että jokaisen hedelmällisessä iässä olevan pojan on tehtävä vasektomia. Ennen sitä spermaa voisi säilöä spermapankkiin, josta sen voi myöhemmin lunastaa, kun haluaa ryhtyä vanhemmaksi.
😂
Saara vähän provosoi.

Mutta jos ei voi luottaa seksipartnerinsa sanaan ehkäisystä, kannattaa käyttää kortsua. Tai olla panematta.

Todelliset vahinkoraskaudet ovat sitten oma asiansa. Niitä voi kyllä estää samalla tavalla. Tai sitten sillä vasektomialla, mikä on ainakin omassa tuttavapiirissä aika yleinen ratkaisu, kun ollaan parisuhteessa ja lapsia ei toivota lisää.

Mutta jos nuori mies ei ole täysin varma lapsettomuushalustaan, vasektomiaa ei tietenkään kannata teettää.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Wiesti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wiesti »

Miehen asema ei ole häävi, kun kaikkein miehekkäimmät miehet - siis ne joiden luulisi pärjäävän kovimmissakin paikoissa - valittavat
Brainwashed
Reactions:

Miehet ovat rakentaneet kaikki ihmiskunnan historian tuntemat sivilsaatiot, tämän läntisen mukaanlukien, mutta ilman naisia se ei olisi tietenkään onnistunut. Nyt naismaiset miehet tuhoavat esi-isiensä kovalla työllä saavutetun, ja sekin naisten avustuksella. Viimeisiä rippeitä tästä entisestä loistosta ylläpitävät miesmäiset miehet ja naiset, mutta vastus on liian kova, 95%, joten olemme tuhoon tuomitut, KPPPT.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Bored
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Bored »

En kyllä mistään hinnasta omista mälleistäni luovu. Se on osa aktia ja myös käteenvetoa.

Miehille kehitetään nyt ehkäisypilleriä tai vastavaa. Mitkä sen sivuvaikutukset sitten ovatkaan on arvailujen varassa. Naiset kyllä pillerit saattaa pistää ihan sekaisin. No, kyllä naiset saattaa kuukautiskierron jossain vaiheessa olla myös aika sekaisin. Joko panettaa tai mies saa valurautapannusta päähänsä.
Wiesti
Reactions:

Varokaa naismaisia miehiä!!!
Brainwashed
Reactions:

Tämän valkoisia (miehisiä) heteromiehiä vastaan kohdistettu aktivistitason vihakulttuuri länsimaissa on asia jota ei voi järjellä selittää, horjuutetaan aktiivisesti sivilisaatiomme ainoata tukipilaria, mutta nyt näin koska 95%.

8-)

- anonymous hater
Brainwashed
Reactions:

Wiesti kirjoitti: 24 Elo 2025, 10:08 Varokaa naismaisia miehiä!!!
Homppeleita.

8-)

- anonymous hater
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Don't be a pussy. Eat one.
Mene mene tekel upharsin.
Wiesti
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 24 Elo 2025, 10:11
Homppeleita.

8-)
Asiat eivät ole ihan noin yksinkertaisia.
Esimerkiksi minä olin kova viinamäen mies niin kauan kuin terveys kesti. Lempiharrastuksena minulla on ollut aina punttien kolistelu. Lihalle olen ollut aina perso. Töitä tein joka päivä ihan kuin Matin ja Tepon laulussa. Enkö siis ole miehekkyyden perikuva?
Brainwashed
Reactions:

Wiesti kirjoitti: 24 Elo 2025, 10:28
Homppeleita.

8-)
Esimerkiksi minä olin kova viinamäen mies niin kauan kuin terveys kesti. Lempiharrastuksena minulla on ollut aina punttien kolistelu. Lihalle olen ollut aina perso. Töitä tein joka päivä ihan kuin Matin ja Tepon laulussa. Enkö siis ole miehekkyyden perikuva?
Et ole.
Ja asiat ovat yleensä yksinkertaisia, kuten on tämäkin.

8-)

- anonymous hater
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Vähentääksemme lapsiperheitten avioerojen lukumäärää olisi lakiin tehtävä muutos että lapset määrättäisiin lähtökohtaisesti sen vanhemman huollettavaksi joka ei jättänyt avioerohakemusta.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Wiesti
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 24 Elo 2025, 10:38
Wiesti kirjoitti: 24 Elo 2025, 10:28
Homppeleita.

8-)
Et ole.
Ja asiat ovat yleensä yksinkertaisia, kuten on tämäkin.

8-)
Voisitko avata hiukan? Mitä se miehekkyys on sinun mielestäsi?
RaspuReturn
Reactions:

Viesti Kirjoittaja RaspuReturn »

https://www.facebook.com/share/r/1A9QPoWYQi/

Aika karua tekstiä naisen suusta.
Jäärä
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jäärä »

Brainwashed kirjoitti: 24 Elo 2025, 10:10 Tämän valkoisia (miehisiä) heteromiehiä vastaan kohdistettu aktivistitason vihakulttuuri länsimaissa on asia jota ei voi järjellä selittää, horjuutetaan aktiivisesti sivilisaatiomme ainoata tukipilaria, mutta nyt näin koska 95%.

8-)
Onko se nyt kovin ihme edes? Jos nyt lukee atk:sta itseään valkoisiksi heteromiehiksi kutsuvien kommentointeja, niin olen alkanut kyllä itsekin vihaamaan niitä. Toki pitää aina siinä vaiheessa muistuttaa itseään ettei 5% heistä pilaa loppujen 95% mainetta.
Sitten kun nämä 12-vuotiaat "miehen alut", vielä seuraavat ja komppaavat näitä "miehiä" ja ottavat vähän mallia, miten pitää kohdella vähempiosaisia, niin en äkkiä edes keksi mille vuosisadalla tai tuhannelle heillä on hinku palata? Tosin myönnettäköön, että se johtunee heikosta historiantuntemuksestani.
Mutta jotenkin kyllä luulen, että jos nämä itseään valkoisiksi, lihaa syöviksi heteromiehiksi itseään kutsuvat voisi aikakoneella nakata sinne, mihin hinkuvat, niin ei kyllä taitaisi paljon jäädä jälkipolville kerrottavaa.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin