Eikä varsinkaan kosteata...asdf kirjoitti: ↑23 Elo 2025, 14:39Saharassa on ymmärrettävistä syistä naisilla hiekkaa intiimeissä paikoissa.Brainwashed kirjoitti: ↑23 Elo 2025, 14:29Kunhan valinta ei päädy tropiikista saharaan...asdf kirjoitti: ↑23 Elo 2025, 12:52On kokemusta itselläkin, mutta kokemuksesta oppii ja valitsee seuraavalla kerralla viisaammin.Märkäruuti kirjoitti: ↑23 Elo 2025, 12:31Mitä yhteistä on naisella ja trooppisella hirmumyrskyllä?
Tulee kuumana ja kosteana ja vie mennessään talot ja tavarat.
Nimimerkillä: Kokemusta omaava.
![]()
Miehen asema
-
Brainwashed
- Reactions:
Re: Miehen asema
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Bored kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 09:29 Saara Särmän kolumni: Voisiko ei-toivotut raskaudet välttää puuttumalla miehen oikeuteen omaan kehoonsa?
Helpoin tapa välttää ei-toivottu raskaus olisi puuttua siihen, mitä mies tekee. Silti abortista kiistely kiertyy jatkuvasti vain naisen oikeuteen päättää kehostaan, Särmä pohtii
https://yle.fi/a/74-20165624
Siemensyöksyjen poliittinen ja oikeudellinen sääntely olisikin tosi hankalaa. Lailla voitaisiin toki esimerkiksi säätää, että jokaisen hedelmällisessä iässä olevan pojan on tehtävä vasektomia. Ennen sitä spermaa voisi säilöä spermapankkiin, josta sen voi myöhemmin lunastaa, kun haluaa ryhtyä vanhemmaksi.
Saara vähän provosoi.
Mutta jos ei voi luottaa seksipartnerinsa sanaan ehkäisystä, kannattaa käyttää kortsua. Tai olla panematta.
Todelliset vahinkoraskaudet ovat sitten oma asiansa. Niitä voi kyllä estää samalla tavalla. Tai sitten sillä vasektomialla, mikä on ainakin omassa tuttavapiirissä aika yleinen ratkaisu, kun ollaan parisuhteessa ja lapsia ei toivota lisää.
Mutta jos nuori mies ei ole täysin varma lapsettomuushalustaan, vasektomiaa ei tietenkään kannata teettää.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Miehen asema ei ole häävi, kun kaikkein miehekkäimmät miehet - siis ne joiden luulisi pärjäävän kovimmissakin paikoissa - valittavat
-
Brainwashed
- Reactions:
Miehet ovat rakentaneet kaikki ihmiskunnan historian tuntemat sivilsaatiot, tämän läntisen mukaanlukien, mutta ilman naisia se ei olisi tietenkään onnistunut. Nyt naismaiset miehet tuhoavat esi-isiensä kovalla työllä saavutetun, ja sekin naisten avustuksella. Viimeisiä rippeitä tästä entisestä loistosta ylläpitävät miesmäiset miehet ja naiset, mutta vastus on liian kova, 95%, joten olemme tuhoon tuomitut, KPPPT.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- Bored
- Reactions:
En kyllä mistään hinnasta omista mälleistäni luovu. Se on osa aktia ja myös käteenvetoa.
Miehille kehitetään nyt ehkäisypilleriä tai vastavaa. Mitkä sen sivuvaikutukset sitten ovatkaan on arvailujen varassa. Naiset kyllä pillerit saattaa pistää ihan sekaisin. No, kyllä naiset saattaa kuukautiskierron jossain vaiheessa olla myös aika sekaisin. Joko panettaa tai mies saa valurautapannusta päähänsä.
Miehille kehitetään nyt ehkäisypilleriä tai vastavaa. Mitkä sen sivuvaikutukset sitten ovatkaan on arvailujen varassa. Naiset kyllä pillerit saattaa pistää ihan sekaisin. No, kyllä naiset saattaa kuukautiskierron jossain vaiheessa olla myös aika sekaisin. Joko panettaa tai mies saa valurautapannusta päähänsä.
Varokaa naismaisia miehiä!!!
-
Brainwashed
- Reactions:
Tämän valkoisia (miehisiä) heteromiehiä vastaan kohdistettu aktivistitason vihakulttuuri länsimaissa on asia jota ei voi järjellä selittää, horjuutetaan aktiivisesti sivilisaatiomme ainoata tukipilaria, mutta nyt näin koska 95%.

- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
- anonymous hater
- anonymous hater
Asiat eivät ole ihan noin yksinkertaisia.
Esimerkiksi minä olin kova viinamäen mies niin kauan kuin terveys kesti. Lempiharrastuksena minulla on ollut aina punttien kolistelu. Lihalle olen ollut aina perso. Töitä tein joka päivä ihan kuin Matin ja Tepon laulussa. Enkö siis ole miehekkyyden perikuva?
-
Brainwashed
- Reactions:
Et ole.Wiesti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 10:28Asiat eivät ole ihan noin yksinkertaisia.
Esimerkiksi minä olin kova viinamäen mies niin kauan kuin terveys kesti. Lempiharrastuksena minulla on ollut aina punttien kolistelu. Lihalle olen ollut aina perso. Töitä tein joka päivä ihan kuin Matin ja Tepon laulussa. Enkö siis ole miehekkyyden perikuva?
Ja asiat ovat yleensä yksinkertaisia, kuten on tämäkin.
- anonymous hater
- anonymous hater
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Vähentääksemme lapsiperheitten avioerojen lukumäärää olisi lakiin tehtävä muutos että lapset määrättäisiin lähtökohtaisesti sen vanhemman huollettavaksi joka ei jättänyt avioerohakemusta.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Voisitko avata hiukan? Mitä se miehekkyys on sinun mielestäsi?Brainwashed kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 10:38Et ole.Wiesti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 10:28Asiat eivät ole ihan noin yksinkertaisia.
Ja asiat ovat yleensä yksinkertaisia, kuten on tämäkin.
![]()
- RaspuReturn
- Reactions:
Onko se nyt kovin ihme edes? Jos nyt lukee atk:sta itseään valkoisiksi heteromiehiksi kutsuvien kommentointeja, niin olen alkanut kyllä itsekin vihaamaan niitä. Toki pitää aina siinä vaiheessa muistuttaa itseään ettei 5% heistä pilaa loppujen 95% mainetta.Brainwashed kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 10:10 Tämän valkoisia (miehisiä) heteromiehiä vastaan kohdistettu aktivistitason vihakulttuuri länsimaissa on asia jota ei voi järjellä selittää, horjuutetaan aktiivisesti sivilisaatiomme ainoata tukipilaria, mutta nyt näin koska 95%.
![]()
Sitten kun nämä 12-vuotiaat "miehen alut", vielä seuraavat ja komppaavat näitä "miehiä" ja ottavat vähän mallia, miten pitää kohdella vähempiosaisia, niin en äkkiä edes keksi mille vuosisadalla tai tuhannelle heillä on hinku palata? Tosin myönnettäköön, että se johtunee heikosta historiantuntemuksestani.
Mutta jotenkin kyllä luulen, että jos nämä itseään valkoisiksi, lihaa syöviksi heteromiehiksi itseään kutsuvat voisi aikakoneella nakata sinne, mihin hinkuvat, niin ei kyllä taitaisi paljon jäädä jälkipolville kerrottavaa.