Tiedepalstan presitentti ja hallitus - varaa asema perusteluin
Tiedepalstan presitentti ja hallitus - varaa asema perusteluin
No niin muodostetaan tiedepalstan oma hallitussysteemi. Voit yrittää varata jonkin aseman jos muut tykkäävät ja hyväksyvät perustelusi saat toimia virassa. Varattavat virat:
Presidentti
Pääministeri
Asuntoministeri
Kauppa- ja teollisuusministeri
Kehitysyhteistyöministeri
Kulttuuriministeri
Liikenneministeri
Maatalousministeri
Opetusministeri
Peruspalveluministeri
Puolustusministeri
Sisäministeri
Sosiaaliministeri
Terveysministeri
Työministeri
Ulkoasiainministeri
Ulkomaankauppaministeri
Valtiovarainministeri
Ympäristöministeri
Presidentti
Pääministeri
Asuntoministeri
Kauppa- ja teollisuusministeri
Kehitysyhteistyöministeri
Kulttuuriministeri
Liikenneministeri
Maatalousministeri
Opetusministeri
Peruspalveluministeri
Puolustusministeri
Sisäministeri
Sosiaaliministeri
Terveysministeri
Työministeri
Ulkoasiainministeri
Ulkomaankauppaministeri
Valtiovarainministeri
Ympäristöministeri
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Tiedepalstan presitentti ja hallitus - varaa asema perusteluin
Puutuuko jokin tärkeä?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Keksitään sinulle oma virka kun en keksinyt sopivaa. Hovinarriksi et käy. Olet ruoka ja ateriaministeri?
Samoja ministereitä voisi olla useitakin, kai? Minä haluaisin olla kulttuuriministeri, jos käy? Hmm.. miksikö no musiikki ja taide on lähellä sydäntä. Olen myös näytellyt harrastelija teatterissa ja harrastanut nuorena tanssia. Marjattakin voisi olla kulttuuriministeri ja Purdue halutessaan.
- RaspuReturn
- Reactions:
Mä voisin olla Opetusministeri ja heittää mädättäjät pois opetustoimesta.
Minä niin ajattelin että oisit UlkomaankauppaministeriRaspuReturn kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:14 Mä voisin olla Opetusministeri ja heittää mädättäjät pois opetustoimesta.
-
Brainwashed
- Reactions:
Claes Andersson oli hyvä kultturiministeri ja pianisti, Purduesta en tiedä, ehkä, kunhan ei ala soittelemaan biisejään julkisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:11 Samoja ministereitä voisi olla useitakin, kai? Minä haluaisin olla kulttuuriministeri, jos käy? Hmm.. miksikö no musiikki ja taide on lähellä sydäntä. Olen myös näytellyt harrastelija teatterissa ja harrastanut nuorena tanssia. Marjattakin voisi olla kulttuuriministeri ja Purdue halutessaan.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Enkö minä kelpaa yhdeksi kulttuuriministeriksi?Brainwashed kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:18Claes Andersson oli hyvä kultturiministeri ja pianisti, Purduesta en tiedä, ehkä, kunhan ei ala soittelemaan biisejään julkisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:11 Samoja ministereitä voisi olla useitakin, kai? Minä haluaisin olla kulttuuriministeri, jos käy? Hmm.. miksikö no musiikki ja taide on lähellä sydäntä. Olen myös näytellyt harrastelija teatterissa ja harrastanut nuorena tanssia. Marjattakin voisi olla kulttuuriministeri ja Purdue halutessaan.
![]()
- RaspuReturn
- Reactions:
Veikkaan myös että valtaosa ei minusta opetusministeriä halua, koska "väärä" ideologia.Kissatäti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:16Minä niin ajattelin että oisit UlkomaankauppaministeriRaspuReturn kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:14 Mä voisin olla Opetusministeri ja heittää mädättäjät pois opetustoimesta.![]()
Ai hitto, Kiitos räkänauruista!Brainwashed kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:18Claes Andersson oli hyvä kultturiministeri ja pianisti, Purduesta en tiedä, ehkä, kunhan ei ala soittelemaan biisejään julkisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:11 Samoja ministereitä voisi olla useitakin, kai? Minä haluaisin olla kulttuuriministeri, jos käy? Hmm.. miksikö no musiikki ja taide on lähellä sydäntä. Olen myös näytellyt harrastelija teatterissa ja harrastanut nuorena tanssia. Marjattakin voisi olla kulttuuriministeri ja Purdue halutessaan.
![]()
Mitä tulee ministerinpostiin, niin kulttuuriministerin palli ei kiinnosta mua lainkaan.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Periaatteessa tuo ulkoministerin palli olis mua lähinnä, mutta jätetään nyt tällä kertaa ottamatta vastaan tuo pesti.
Musta tuntuu, että tuossa pestissä joutuu jatkuvasti ottamaan aktiivisesti kantaa niin moneen asiaan mikä on maailmassa viturallaan, ettei mielenkiinto juuri nyt riitä ihan siihen asti!
Mutta mielenkiinnolla seuraan millaisen hallituksen saatte aikaiseksi!
Musta tuntuu, että tuossa pestissä joutuu jatkuvasti ottamaan aktiivisesti kantaa niin moneen asiaan mikä on maailmassa viturallaan, ettei mielenkiinto juuri nyt riitä ihan siihen asti!
Mutta mielenkiinnolla seuraan millaisen hallituksen saatte aikaiseksi!
Se olisin kyllä mielelläni.
Mene mene tekel upharsin.
Kissatäti ihan ehdottomasti kulttuuriministeriksi!
Tää, vois olla itse asiassa ihan hauska harjoitus, jos keksittäis sellaiset ministerinpostit, jotka liittyvät jotenkin tän palstan toimintaan itsessään.
Esim. niin, että presidentin ja pääministerin lisäksi olisi "tiedeministeri", "sirkushuviministeri", "mode-ministeri", jne.
Entäpä memetiikka ministeri? Tarvitaanko sellaista? Näistähän voisi keksiä vaikka ja mitä hauskaa!
Kissatäti vois hyvinkin olla "Taide-, Musiikki- ja Sirkushuviministeri"!