Anna itsellesi arvosana Spinal Tap asteikolla 0-11!
Eli kuinka paljon annat pojoja itsellesi? Spinal Tap asteikossa 0 on huonoin ja 11 paras tulos. Ja arviointikriteerinä voi olla ihan mikä vaan: elämänkokemus, persoonallisuus, menestys työelämässä, sosiaalisuus, jne.
Eli tän langan ohella on äänestys, jossa voi antaa pojoja itselleen nollasta yhteentoista. Kuinka paljon uskallat rehellisesti antaa itsellesi pojoja?! Katsotaan kuinka palsta vastaa!
Eli kuinka paljon annat pojoja itsellesi? Spinal Tap asteikossa 0 on huonoin ja 11 paras tulos. Ja arviointikriteerinä voi olla ihan mikä vaan: elämänkokemus, persoonallisuus, menestys työelämässä, sosiaalisuus, jne.
Eli tän langan ohella on äänestys, jossa voi antaa pojoja itselleen nollasta yhteentoista. Kuinka paljon uskallat rehellisesti antaa itsellesi pojoja?! Katsotaan kuinka palsta vastaa!
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Re: Anna itsellesi arvosana Spinal Tap asteikolla 0-11!
9 kehtasin antaa itselleni!
Täysin hiottu timantti en vielä ole, mutta olisko tossa sellainen kelpo yleisarvosana, jonka kehtaa tunnustaa?!
Täysin hiottu timantti en vielä ole, mutta olisko tossa sellainen kelpo yleisarvosana, jonka kehtaa tunnustaa?!
Annoin täydet 11, koska olen mielestäni verraton tyyppi ja täydellinen versio itsestäni. Joku saattaisi olla eri mieltä, mutta eihän teiltä ole kysytty.
Joo, meiltä ei olla kysytty, joten arvio on täysin subjektiivinen!
Ja hienoa jos voit kokea olevasi täyden 11 arvoinen!
9. Oikein hyvä muttei täydellinen 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Mistä olette ylpeitä itsestänne?
Tykkään siitä että olen hieman omituinen ja rajoja rikkova. Minulla on erikoisia ystäviä joilta olen saanut paljon hyvää elämääni, sellaisia ihmisiä myös joita jotkut typeryyttään ja tietämättömyyttään ylenkatsovat. Rakastan ihmisiä ja heidän tarinoita. Olen hyvä rakastamaan.
Niin ja olen hemmetin utelias.
Tykkään siitä että olen hieman omituinen ja rajoja rikkova. Minulla on erikoisia ystäviä joilta olen saanut paljon hyvää elämääni, sellaisia ihmisiä myös joita jotkut typeryyttään ja tietämättömyyttään ylenkatsovat. Rakastan ihmisiä ja heidän tarinoita. Olen hyvä rakastamaan.
Niin ja olen hemmetin utelias.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
En halua puhua ylpeydestä, vaan siitä etten voisi olla kukaan muu kuin minä itse, vaikkei kaikki olekaan aina mennyt kuin Strömsöössä!
Mä aloitin tän elämänkulun jonkinlaisena kulmikkaana kuutiona, joka kolisteli menemään, ja elämä on pikku hiljaa hionut ne isoimmat kulmat pois, joten muistutan nykyään enemmän pyöreää palloa.
Elämä opettaa! Ja tästä ja kaikesta olen kiitollinen. Erityisesti siitä että olen saanut lukea, kokea ja siinä sivussa oppia ymmärtämään itseäni sekä tätä hullua maailmaa!
Mietin että olen tehnyt uskomattoman matkan. Siitä mitä olin pienenä tähän päivään. Kuinka paljon olenkaan saanut tulla tietämään kaikkea ja kokenut asioita, tunteita ja elämyksiä. Kuinka paljon oppinut.
En minä pienenä tyhmä ollut, ei älykkyydestä tai viisaudesta ei ole elämänmatkassa kyse, vaan tietämätön. Minä mietin myös että koska meillä jokaisella on oma matka ja vastaamme tulee eri asioita eri elämänvaiheissa ja koemme ne eri tavalla ja reagoimme kukin laillamme olemme aika kiinnostavia yksilöinä.
Olen kauan miettinyt ihmiskuntaa tiedonkeräyssysteeminä. Olen varmaan kirjoittanutkin tästä joskus
Villeimmissä utopistisissa ajatuksissa jopa niin että olemme kukin tiedonkerääjiä joiden tietoisuus siirtyy kuoleman jälkeen tuntemattomassa muodossa, kuin valo, tai radioaallot tai tai tai jokin, tietoa tallentaville alieneeille jossain tähdistössä kaukaisuudessa tai ehkä toisessa ulottuvuudessa. " Jumalille" tai nykyaikaisemmin korkeammalle tietoisuudelle.
No
älkää ottako kovin vakavasti. Nämä ovat vain ajatusleikkejä siitä mitä voisi olla. Hieman kuin ajatuksellista tieteisviihdettä.
En minä pienenä tyhmä ollut, ei älykkyydestä tai viisaudesta ei ole elämänmatkassa kyse, vaan tietämätön. Minä mietin myös että koska meillä jokaisella on oma matka ja vastaamme tulee eri asioita eri elämänvaiheissa ja koemme ne eri tavalla ja reagoimme kukin laillamme olemme aika kiinnostavia yksilöinä.
Olen kauan miettinyt ihmiskuntaa tiedonkeräyssysteeminä. Olen varmaan kirjoittanutkin tästä joskus
Villeimmissä utopistisissa ajatuksissa jopa niin että olemme kukin tiedonkerääjiä joiden tietoisuus siirtyy kuoleman jälkeen tuntemattomassa muodossa, kuin valo, tai radioaallot tai tai tai jokin, tietoa tallentaville alieneeille jossain tähdistössä kaukaisuudessa tai ehkä toisessa ulottuvuudessa. " Jumalille" tai nykyaikaisemmin korkeammalle tietoisuudelle.
No
Universumissa on materiaa, energiaa ja informaatiota. Joten ehkäpä olemme tiedonkerääjiä?Kissatäti kirjoitti: ↑26 Elo 2025, 16:32
Mietin että olen tehnyt uskomattoman matkan. Siitä mitä olin pienenä tähän päivään. Kuinka paljon olenkaan saanut tulla tietämään kaikkea ja kokenut asioita, tunteita ja elämyksiä. Kuinka paljon oppinut.
Olen kauan miettinyt ihmiskuntaa tiedonkeräyssysteeminä. Olen varmaan kirjoittanutkin tästä joskus![]()
Noälkää ottako kovin vakavasti. Nämä ovat vain ajatusleikkejä siitä mitä voisi olla. Hieman kuin ajatuksellista tieteisviihdettä.
Nyt tähän lisää äänestäjiä, niin saadaan dataa! We want more data! 
-
Märkäruuti
- Reactions:
Äänestin jokin aika sitten kasia. Heiluin kasin ja ysin välillä, mutta tunnistan ja tunnustan myös heikkouteni, joten kasi oli arvosana. Sen uskallan sanoa, että itsekrittisyyden puute ei niihin heikkouksiin ole kuulunut.
Pidin Wiestin asenteesta.
Pidin Wiestin asenteesta.
8 pinnan arvoiseksi ihteni koen. Vähän tasapaksua elämäni on, mutta kohtuullisen tasaista elämää olen viettänyt. Ei oo kukaan päähän potkinut ja ulkonäöltäni olen sitä tasoa, että ... "ei oo kauneuvesta palakittu, mutta ei rummuuvestakaan sakotettu"... 
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Just! Näin pitää vastata tämän tyyppisiin uteluihin!
Elämä
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
- RaspuReturn
- Reactions:
Annoin itselleni kasin.
Kun panen pääni johonkin asiaan niin yleensä tulosta myös syntyy,
mutta minulla on myös heikkouksia jotka romuttaa saatuja etuja.
Näin pari päivää sitten unta että minulla on 3 kivestä.
AI:n tulkinnan mukaan extra kapasiteettia. Kyllä, tunnen niin.
Kun panen pääni johonkin asiaan niin yleensä tulosta myös syntyy,
mutta minulla on myös heikkouksia jotka romuttaa saatuja etuja.
Näin pari päivää sitten unta että minulla on 3 kivestä.
AI:n tulkinnan mukaan extra kapasiteettia. Kyllä, tunnen niin.
Annoin kasin. Kai vähintään se on pakko antaa, kun on pystynyt pitämään perusasiat kunnossa keski-ikään mokaamatta mitään isommin. Ehkä joku antaisi enemmänkin, mutta minulla on toisaalta sellainen ajatus, että huippuarvosanoihin pitäisi suoriutua lähtökohta huomoiden jotenkin poikkeuksellisen hyvin ja olla jotenkin positiivinen, optimistinen ja sosiaalisesti ulospäin suuntautunut tyyppi, joka parantaa maailmaa ympärillään eikä neuroottinen varmistelija, joka puurtaa arkena nörttihommiaan ja vetäytyy vapaa-aikana korpeen ulos sosiaalisista ja yhteiskunnallisista peleistä, joilla vaikutetaan asioihin.