Tiedät sitten jos Raspu raiskaa sinut.marjatta1 kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 14:51Olet etevä kääntämään kaiken mahdollisen viestinnän rasistiseen suuntaan, siihen sulla lahjoja näyttää riittävän, muusta en tiedä....RaspuReturn kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 12:40Somaleja luultavasti nekin taii pakistaaneja...Märkäruuti kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 12:36Itse muistan sadun, jossa kaksi nuorta raggaria alkoivat ensin syömään vanhan muorin piparkakuista tehtyä mökkiä ja pahantekonsa päätteeksi paistoivat muorin hänen omassa uunissaan. Pöyristyttävää raakuutta.
Mistä satujen hahmoista ette pidä ja miksi?
-
Brainwashed
- Reactions:
Re: Mistä satujen hahmoista ette pidä ja miksi?
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Tämähän ketju pysyi hyvin otsikossa.
Mene mene tekel upharsin.
-
Brainwashed
- Reactions:
Marjattaa raiskaava Raspu on ihan tunnettu kansansatu. Etkö ole kuulut tai lukenut sitä?
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Linkin takaa löytyy sensuroimattomia Grimmin satuja englanniksi sillä eihän nykyään Suomessa muita vieraita kieliä kuten saksaa osata - poikkeuksena ammattilaiset ja minä. Ihan vaatimattomuuttani mainitsen nyt tässäkin saksa osaamiseni. Jossain muussa yhteydessä kehun muun kielitaitoni. Ennakkotietona se, että monia kieliä osaan mutta kaikkia niistä kehnosti.
Mutta tässä linkki niihin satuihin. Varoitus: ei herkkähermoisille eikä wokeille sopivaa luettavaa.
https://forreadingaddicts.co.uk/complet ... must-have/
Mutta tässä linkki niihin satuihin. Varoitus: ei herkkähermoisille eikä wokeille sopivaa luettavaa.
https://forreadingaddicts.co.uk/complet ... must-have/
Rauhoitu nyt ja rauhoita viattomat ketjut persupropagandalta, vaikka kuinka tuntisit olevasi oikeassa.RaspuReturn kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 17:18Kannattai sinunkin vaatia niiltä omilta demarikansanedustajilta järkevää maahanmuuttopolitiikkaa, niin ei tarviis aina persuja haukkua. Sinunkaltaset ON SYYPÄITÄ siihen että islamistitit raiskailee suomessa pikkutyttöjä, mummoja ja naisia. SINÄ olet juurisyy, SINÄ olet vastuussa.marjatta1 kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 14:51Olet etevä kääntämään kaiken mahdollisen viestinnän rasistiseen suuntaan, siihen sulla lahjoja näyttää riittävän, muusta en tiedä....RaspuReturn kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 12:40Somaleja luultavasti nekin taii pakistaaneja...Märkäruuti kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 12:36Itse muistan sadun, jossa kaksi nuorta raggaria alkoivat ensin syömään vanhan muorin piparkakuista tehtyä mökkiä ja pahantekonsa päätteeksi paistoivat muorin hänen omassa uunissaan. Pöyristyttävää raakuutta.
Maxista ja Moritzista en pidä. He olivat tuhmia ja saivat ansaitsemansa ” palkkion”:
Pojat jotk’ ei tulleet hyviks
on nyt jauhettuna jyviks.
Pojat jotk’ ei tulleet hyviks
on nyt jauhettuna jyviks.
H.C. Andersenin "Pieni tulitikkutyttö" oli lapsuudessani yksi satu, mikä itketti ja kauhistutti enkä halunnut kuunnella sitä. Tuota surullista satua minä en lukenut koskaan omille lapsilleni enkä toistenkaan lapsille.
-
Brainwashed
- Reactions:
Jörö-Jukan kuva satukirjassa pelotti lapsena, samoin myös tätini nk perheraamatun Gustave Doren tekemät kuvat kyseisessä satu-kirjassa. Kurkkasin niitä salaa ja vaivihkaa, ja näin sitten niistä hirveitä painajaisia. Olin jotain alle kouluikäinen silloin, mutta muistan tilanteen hyvin vielä yli 50 vuoden jälkeenkin, joten valitsen Goljatin.

- anonymous hater
- anonymous hater
En muista mitään satua, mikä olisi pelottanut. Vanhemmat ehkä tietoisesti lukivat minulle jotain ei-pelottavia juttuja, tyyliin Atte Ankka ja hänen ystävänsä, jossa uimataidottomalle ankalle rakennettiin lautta, että hän pääsi järvelle ja lopulta oppi uimaan pelastaessaan järveen pudonneet kaverinsa. Ehkä se on yksi syy, miksi arvostan kauhua ja makaaberia fiktiota.
Mene mene tekel upharsin.
-
Brainwashed
- Reactions:
Tämä T-paita sopisi sinulle https://www.etsy.com/listing/1338313841 ... t-david-vsasdf kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 20:00 En muista mitään satua, mikä olisi pelottanut. Vanhemmat ehkä tietoisesti lukivat minulle jotain ei-pelottavia juttuja, tyyliin Atte Ankka ja hänen ystävänsä, jossa uimataidottomalle ankalle rakennettiin lautta, että hän pääsi järvelle ja lopulta oppi uimaan pelastaessaan järveen pudonneet kaverinsa. Ehkä se on yksi syy, miksi arvostan kauhua ja makaaberia fiktiota.
- anonymous hater
- anonymous hater
Ja kanat söi.
Nuo vanhat sadut ja tarinat on kyllä tylyjä. Ja Aku Ankassakin väkivalta on luonteva vastaus useimpiin riitoihin.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Minä inhosin lapsena sellaisia ylikunnollisia opettavaisten tarinoiden sankarihahmoja. Ja toivoin usein löytäväni tarinan, jossa rosvot voittavat, pääsevät saaliinsa kanssa karkuun ja elävät elämänsä luksuksessa rypien ja urheiluautoilla sääntöjen vastaisesti kaahaten. Mitä mahtoi olla kapinallisuutta. Ei se sitten enää ollut ollenkaan kivaa, kun aikuisena tajusi, että rosvojen voitto on tosielämän juoni ja tarinat ovat lohtuna kunnollisille, joita rosvot potkivat päähän.
-
Josef Goldfinger
- Reactions:
Minä inhosin lapsena sellaisia satuja joissa homopedofiilipersut tuli riehumaan joka ketjuun myös satuketjuun.
-
Josef Goldfinger
- Reactions:
Teillä on aina vaan raiskaaminen mielessä.Brainwashed kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 14:56Tiedät sitten jos Raspu raiskaa sinut.marjatta1 kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 14:51Olet etevä kääntämään kaiken mahdollisen viestinnän rasistiseen suuntaan, siihen sulla lahjoja näyttää riittävän, muusta en tiedä....RaspuReturn kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 12:40Somaleja luultavasti nekin taii pakistaaneja...Märkäruuti kirjoitti: ↑27 Elo 2025, 12:36Itse muistan sadun, jossa kaksi nuorta raggaria alkoivat ensin syömään vanhan muorin piparkakuista tehtyä mökkiä ja pahantekonsa päätteeksi paistoivat muorin hänen omassa uunissaan. Pöyristyttävää raakuutta.
![]()
Niin tyypillistä persuille haaveilla raiskauksista tässäkin ketjussa.
Rikollisia ja raiskareita kaikki persut.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Samma hääriä.
Olen lukenut saksaa oppikirjasta Palasto, Jatkola: Saksan kirja keskikouluille, tai jotain sen suuntaista.
Ich spreche kein Deutsch. Ich verstehe nicht
Ruotsia luin myös keskikoulussa, kuten kommetin ensimmäisestä lauseesta voi päätellä.
Tekulla piti lukea vähän englantia. Käänsin lauseen "Global telecommuication system" globaaliksi telekommunikaatiosysteemiksi. Opettaja ei hyväksynyt. Miksi ei?
1978 eteenpäin lueskelin pari vuotta venäjää saadakseni paremmin selvää venälaisen kaluston kytkentäkaavioista.
Я не понимаю
Kiellisen osaamiseni tähtihetkiin kuuli se, kun keskustelin Viron Mustanmäen torilla (sillä alkuperäisellä) venäjää puhuvan torikauppiaan kanssa ostaessani lapsille vaatteita. Myyjällä pokka piti ja sain asiani toimitetuksi.