Mikä soitin on mielestänne hauskin soittaa?
Mikä soitin on mielestänne hauskin soittaa?
Mulle hauskin on rummut. Paskankin biisin soittaminen voi olla hauskaa kun laittaa joukkoon hieman omia fillejä. Ostin tässä joku aika takaperin käytetyt Rolandin sähkörummut. Maksoi 100 euroa. Olin kyllä joskus teininä ihan keikkaa tekevä rumpali, vaikkakaan en mitenkään lahjakas mutta tarpeeksi hyvä että sillä hieman taskurahoja sai tienattua. Harrastus loppui sitten joskus parikymppisenä enkä sen jälkeen ole soitellut kuin satunnaisesti. Edellisestä kerrasta voi olla aikaa jo 15 vuotta. On se kyllä silti kuin polkupyörällä ajo, ei sitä unohda. Pienen alkukankeuden jälkeen alkoi taas rytmi löytymään vaikkakin tuo oikea käsi on hieman huonossa kunnossa eikä saa kunnolla kapulasta otetta mutta peruskompit pystyy soittamaan. "Ne on kunnon häiskiä jotka läiskiä osaa pönttöjään..."
- RaspuReturn
- Reactions:
Re: Mikä soitin on mielestänne hauskin soittaa?
Viulu on hauskin jos osais...
Oletko kokeillut? Itsellä voi olla hauskaa mutta sääli ympäristöä. Itse soitin lapsena bassoa ja koskettimia, mutta kun tanssibändeillä oli silloin yleensä aina pulaa rumpaleista niin jotenkin vain luiskahdin sitten siihen. No ei mulla häävinen sävelkorva ollutkaan eli toi rytmiryhmä sopi mulle paremmin. Basso on orkesterin muna mutta rumpali määrää tahdin ja muut seuraa perässä.
Jotkut on vaan ihan käsittämättömän lahjakkaita.
- RaspuReturn
- Reactions:
En osaa soitaa mitään, mutta laulan ihan ok.Justis kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 08:54Oletko kokeillut? Itsellä voi olla hauskaa mutta sääli ympäristöä. Itse soitin lapsena bassoa ja koskettimia, mutta kun tanssibändeillä oli silloin yleensä aina pulaa rumpaleista niin jotenkin vain luiskahdin sitten siihen. No ei mulla häävinen sävelkorva ollutkaan eli toi rytmiryhmä sopi mulle paremmin. Basso on orkesterin muna mutta rumpali määrää tahdin ja muut seuraa perässä.
Lauluääni mulla pilaantuu ulostullessa. Vaikka menisikin nuotilleen niin ei sitä kyllä kuuntele itse pirukaan. Mutta rumpalilla voi olla hauskaa myös tanssikeikoilla kuten tuon videon noin minuutin kohdalla huomaa.
- RaspuReturn
- Reactions:
Hauska pimu.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Hauskin soitin tähänasti on ollut voikukkapilli. Ja tyhjä 3-litran viiniboxi.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
-
Brainwashed
- Reactions:
Suu.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Kuvastasi päätellen olisin veikannut koskettimia tai syntsaa mutta jos myös totta puhutaan niin litran votkapulloon puhalteleminen on vielä miellytävämpää kuin rumpaloiminen. Joka ryypyn jälkeen sävel vaihtuu eikä huomaakaan kun pullo on jo tyhjä.deep purpose kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 09:32 Hauskin soitin tähänasti on ollut voikukkapilli. Ja tyhjä 3-litran viiniboxi.
Poskisolisteja on maailam täynnä mutta tarkoititko kenties tällaista:
Sähkökitara
En ole virtuoosi missään, mutta sähkökitaraa soitan jonkin verran. Muita soittimia (lähinnä basso) sen verran että saa demot purkkiin. Nyt vaan on viime aikoina tullut taas sellainen kyllästymisvaihe eteen, ja kitara on lojunut pitkään soittamattomana.
En ole virtuoosi missään, mutta sähkökitaraa soitan jonkin verran. Muita soittimia (lähinnä basso) sen verran että saa demot purkkiin. Nyt vaan on viime aikoina tullut taas sellainen kyllästymisvaihe eteen, ja kitara on lojunut pitkään soittamattomana.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Koskettimet ovatkin mun pääinstrumentti ja isoin fanitussoitin alusta loppuun. Vastasin tähän nää kaksi eri "soitinta" koska nekin tekee ääntä ja samplaamalla saa tosi cooleja saundeja näilläkin. Olen tehnyt äänipankin jossa oli about 25:lla eri tavaralla tehtyä saundia. Olen musa-alalla ja myyn näitä saundeja täällä, omalla kotisivullani: https://www.reflexion-x.com/propellerhe ... undle.htmlJustis kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 09:38Kuvastasi päätellen olisin veikannut koskettimia tai syntsaa mutta jos myös totta puhutaan niin litran votkapulloon puhalteleminen on vielä miellytävämpää kuin rumpaloiminen. Joka ryypyn jälkeen sävel vaihtuu eikä huomaakaan kun pullo on jo tyhjä.deep purpose kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 09:32 Hauskin soitin tähänasti on ollut voikukkapilli. Ja tyhjä 3-litran viiniboxi.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
- Henry Borat
- Reactions:
Itse tykkään kitarasta, mutta saxoboom näyttää hauskalta
Ihan vakuuttavaa. Korjaan edellistä lausuntoani sen verran että rumpaloiminen sen vodkapullon kanssa on vielä paljon hauskempaa kuin pelkkä rumpaloiminen. Itse en oikein noista syntsoista perusta ja siihen on ihan selvä peruste. Ne perkeleet soittaa paremmin kuin minä.deep purpose kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 09:49Koskettimet ovatkin mun pääinstrumentti ja isoin fanitussoitin alusta loppuun. Vastasin tähän nää kaksi eri "soitinta" koska nekin tekee ääntä ja samplaamalla saa tosi cooleja saundeja näilläkin. Olen tehnyt äänipankin jossa oli about 25:lla eri tavaralla tehtyä saundia. Olen musa-alalla ja myyn näitä saundeja täällä, omalla kotisivullani: https://www.reflexion-x.com/propellerhe ... undle.htmlJustis kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 09:38Kuvastasi päätellen olisin veikannut koskettimia tai syntsaa mutta jos myös totta puhutaan niin litran votkapulloon puhalteleminen on vielä miellytävämpää kuin rumpaloiminen. Joka ryypyn jälkeen sävel vaihtuu eikä huomaakaan kun pullo on jo tyhjä.deep purpose kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 09:32 Hauskin soitin tähänasti on ollut voikukkapilli. Ja tyhjä 3-litran viiniboxi.