Spreadshirt Fanituotepuoti avattu! Jee!

Tiedepalsta.fi kolehtissa voit avittaa palstan kustannuksien kattamisessa.
Jo pienempikin lahjoitus käy, kiitos!
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Re: Spreadshirt Fanituotepuoti avattu! Jee!

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Bored kirjoitti: 29 Elo 2025, 07:20
deep purpose kirjoitti: 29 Elo 2025, 07:11
Bored kirjoitti: 29 Elo 2025, 06:55
deep purpose kirjoitti: 29 Elo 2025, 06:50
Bored kirjoitti: 29 Elo 2025, 06:20 Oliko mukia???? Paidan taidan jättää väliin. Jos ostan niin pidän vain neljän seinän sisällä.
Tässä useampi muki jos haluut semmosen. https://xyz11.myspreadshop.fi/asusteet+ ... keet?q=P49

:respekkii:
Yesh! Musta... Niin kuin Metallica aikoinaan. Kaikki mustaa, fanin pyynnöstä. Metallican Black Album.
No sit sen on oltava tää koska painatus ei saa olla samaa väriä kuin tausta. https://xyz11.myspreadshop.fi/tekstilog ... =2&size=29
Just tuo. Se on nappivalinta mulle. Ttetän myös Deimos-mukin lähivalokuvaamossa. Jos ei tule kovin tiukkaa niin pistän palstalle 10 euroa nyt kuun alussa. Ei se palstaa pidä pystyssä mutta edes jotain.
:fanitan:
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Bored
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Bored »

Jos muuten tästä pelienkehityskoulutuksesta joskus ura urkenee tarvitsisin ehkä musiikkia ja äänitehosteita. Yksi moduuli on kyllä pelkästään siitä. Jos julkaisee oman pelin niin kaiken pitää olla itse tehtyä. Toki Unreal Engine ja Unity ottavat royaltit ja vaikka Steam jos se on julkaisukanava. Sä, Deep, osaat tehdä hyvää musaa. Mahdollisesti myös äänitehosteita.
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Bored kirjoitti: 29 Elo 2025, 07:30 Jos muuten tästä pelienkehityskoulutuksesta joskus ura urkenee tarvitsisin ehkä musiikkia ja äänitehosteita. Yksi moduuli on kyllä pelkästään siitä. Jos julkaisee oman pelin niin kaiken pitää olla itse tehtyä. Toki Unreal Engine ja Unity ottavat royaltit ja vaikka Steam jos se on julkaisukanava. Sä, Deep, osaat tehdä hyvää musaa. Mahdollisesti myös äänitehosteita.
Olen äänitehosteita myynyt yli 500, about 4200 saundia siis. Ja juu, mun musaosaamisen yksi vahvuus on että osaan tehdä mitä tahansa kamaa. Myös coverosaaminen löytyy.
Bored
Reactions:

deep purpose kirjoitti: 29 Elo 2025, 07:39
Bored kirjoitti: 29 Elo 2025, 07:30 Jos muuten tästä pelienkehityskoulutuksesta joskus ura urkenee tarvitsisin ehkä musiikkia ja äänitehosteita. Yksi moduuli on kyllä pelkästään siitä. Jos julkaisee oman pelin niin kaiken pitää olla itse tehtyä. Toki Unreal Engine ja Unity ottavat royaltit ja vaikka Steam jos se on julkaisukanava. Sä, Deep, osaat tehdä hyvää musaa. Mahdollisesti myös äänitehosteita.
Olen äänitehosteita myynyt yli 500, about 4200 saundia siis. Ja juu, mun musaosaamisen yksi vahvuus on että osaan tehdä mitä tahansa kamaa. Myös coverosaaminen löytyy.
Orjatyötä en sulla ala teettämään. Kaikki mun softat, myös musasoftat, ovat open sourcea. Nyt aluksi tehtävänä on ihan yksinkertainen tekstiseikkailu. Seuraava on Space Invaders klooni. En tiedä tarvitseeko tehtävä ääniä ollenkaan.

Muki on siis noin 23 euroa postikuluineen, jotain sellaista. Ja ehkä tumma T-paita Tiede-logolla. Collegehousut olisivat myös ok. Tuo essu? Löytyykö sekin mustana?
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Ota ihmeessä yhteyttä kun musaa tarvit.

Ai tää essu? https://xyz11.myspreadshop.fi/tekstilog ... =2&size=29
Bored
Reactions:

deep purpose kirjoitti: 29 Elo 2025, 07:49 Ota ihmeessä yhteyttä kun musaa tarvit.

Ai tää essu? https://xyz11.myspreadshop.fi/tekstilog ... =2&size=29
Mä löysin vain punaisen mutta se on mustanakin?? Näköjään on. Juuri tuo.

Katotaan. Valuutta on todella tiukoilla. Ensi kuussa menee 60 euroa saliin ja Polarin sykevyö tarvitsee uuden vyön. Prismassa noin 40 euroa. Kontrollifriikkinä mitaan kaiken treeneistä.

Taisin hävittää taas kerran aika paljon numeroita. Tai en tiedä. Täytyy katsoa.

Treenit ottivat voimille. Olen kuin kännissä edelleenkin. En muista ruuan jälkeen mitään. Olin mennyt vain sänkyyn vaatteet päällä ja heräsin yöllä sängystä kello kaksi.
Bored
Reactions:

No, löysin numerosi, Deep, ja palautin sen. Siis jos joskus vaihdellaan kuulumisia. Alko vain saa nyt jäädä. Ei sovi mulle. Toimii valtaosalla ihmisistä mutta ei mulla.
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Deimos, ota iisisti ja älä osta kaikkee kerrallaan - jos yhen ees ostat nii hyvä jo on. Pitäähän sulla olla ensisijaisesti itelläs sitä fyrkkaa.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Yritin ostaa hupparin, mutta ei pysty maksamaan kortilla. Tapahtuma menee kyllä läpi pankkivarmennukseen ja saan sen tehtyä, mutta verkkokauppa ei saa siitä kuittausta:
Valitettavasti maksua ei voitu suorittaa. Ole hyvä ja tarkista syöttämäsi tiedot. Jollei verifiointi onnistu sittenkään, valitse toinen maksumenetelmä.

Pankkisiirtoja en lähde kikkailemaan eikä paypal ole vaihtoehto minulle.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Bored
Reactions:

deep purpose kirjoitti: 29 Elo 2025, 09:17 Deimos, ota iisisti ja älä osta kaikkee kerrallaan - jos yhen ees ostat nii hyvä jo on. Pitäähän sulla olla ensisijaisesti itelläs sitä fyrkkaa.
En, otan iisisti. Ensi kuussa se 10 euron lahjoitus. Katson ensi kuussa jos olisi varaa ostaa se kahvi/teemuki.

Ja katson vähän nyt kun MooMkin kertoi että maksuissa on ongelma. Katson nyt ensiksi miten tuo lahjoitus tehdään. PayPalia ei ole mutta eikös se mennyt MobilePaylla?

Tupakkaa tartten mutta otan vain yhden 60 euron kartongin. Ei ole ensimmäinen kerta kun röökaaminen loppuu kun treeni alkaa.
Bored
Reactions:

Vaihtoehto 2) lahjoittaa toimii Mobilepayllä: Eli lahjoitus-puhelin-numero on: +358466373400

Eli tuo on helpoin mulle.
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Bored kirjoitti: 29 Elo 2025, 10:18 Vaihtoehto 2) lahjoittaa toimii Mobilepayllä: Eli lahjoitus-puhelin-numero on: +358466373400

Eli tuo on helpoin mulle.
Pitää paikkansa! Toi numero siis mun ollut jo varmaan 8 vuotta.
Purdue
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Purdue »

MooM kirjoitti: 29 Elo 2025, 09:59
Yritin ostaa hupparin, mutta ei pysty maksamaan kortilla. Tapahtuma menee kyllä läpi pankkivarmennukseen ja saan sen tehtyä, mutta verkkokauppa ei saa siitä kuittausta:
Valitettavasti maksua ei voitu suorittaa. Ole hyvä ja tarkista syöttämäsi tiedot. Jollei verifiointi onnistu sittenkään, valitse toinen maksumenetelmä.

Ikävää. Mä maksoin kortilla kanssa, ja meni läpi ilman ongelmia. Jos siellä on jokin tilapäinen häiriö?
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Pitää kokeilla. Työ vähän estää harrastuksia
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Purdue kirjoitti: 29 Elo 2025, 10:33
MooM kirjoitti: 29 Elo 2025, 09:59

Ikävää. Mä maksoin kortilla kanssa, ja meni läpi ilman ongelmia. Jos siellä on jokin tilapäinen häiriö?
Mulla oli jokin vastaava tilanne yhdessä nettikaupassa kans ja evästeiden poistaminen sai maksamisen takas kuntoon. Selaimen evästeitä pyyhin pois aina CCleaner ilmaisohjelmalla.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin