Yodan ajatonta viisautta:RaspuReturn kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 09:04Matjatta on kova tyttö hihittelemään.RaspuReturn kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:14 Mä voisin olla Opetusministeri ja heittää mädättäjät pois opetustoimesta.
Fakta on että tälläkin palstalla, jos paska kunnolla osuu tuulettimeen,
minä olen luultavasti kyvykkäin johtamaan tästä porukasta.
Olen nääs sen lajin psykopaatti.
Tää on nähty elämässä ja työelämässä niin monta kertaa.
Kun muut juoksee paniikissa minä kerron mitä tehdään.
Siitä minua on palkittu ja siitä maksettu.
Tää ei ole itsekehua vaan kylmä fakta.
Tähän yhdistettynä se että mulla ei ole mitään kunnioitusta aktoriteetteja kohtaan.
Se tekee pelottomaksi.
Teillä witun suwakeilla ei ole harmainta tajua siitä
miten maailma toimii ja miltä tuntuu toimia ja kantaa VASTUU itsestä ja muista.
Anger. Fear. Aggression.
The dark side of the Force are they.
Easily they flow. Quick to join you in a fight.
If once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny.
Ja antaa Marjatan hihitellä.
Ei hän ole vastuussa Suomen maahanmuuttopolitiikasta.
Kuten ei kukaan muukaan täällä Palstalla.
Jos paska osuu tuulettimeen, niin kutsutaan sut apuun!
Halusin vaan sanoa, että sä vaikutat ok tyypiltä, mutta tuo aggressio niin syö miestä aika lailla sisältä päin. Säkin kun olet entinen buddhalainen munkki, niin älä tuhoa itseäsi sisältä päin vain sen takia, että jotkut tahot Suomessa ja muuallakin on harrastaneet sun mielestä päätöntä maahanmuuttopolitiikkaa jne.
Maailmassa on moni asia ihan persiillään, eikä se tule koskaan valmiiksi. Mä kun luin aikoinaan noita kansainvälisiä asioita, niin aluksi oli sellainen idealistinen vaihe päällä, että muutetaan maailmaa paremmaksi.
Sitten iski todellisuus päälle kuin märkä rätti, ja tunsi vihaakin. Mutta siitä pitää päästä yli siitä vaiheesta. Maailma on täynnä kusipäitä ihmisiä, mutta ketään heistä et pysty muuttamaan. Voit vain vaikuttaa itseesi ja siihen mitä sun pään sisällä liikkuu.
Kun ton vaiheen yli pääsee, niin maailman näkee sellaisena kuin se on. Silloin myös tajuaa oman pienuutensa sen kaiken edessä. Maailmaa ei kukaan yksin pysty muuttamaan, ei edes äärimmäisillä teoilla. Siinä vain satuttaa itseään.
Ja kun tän kaiken tajuaa, niin ei se tarkoita antautumista maailmalle. Päin vastoin, mutta se tarkoittaa sitä, että sä pyrit säilyttämään oman mielenrauhasi kaiken sen paskan edessä, mitä maailmassa tapahtuu. Sinä ja sun läheiset on tärkeimpiä.
Maailma muuttuu vasta kun jokainen meistä pyrkii muuttamaan itsensä. Mutta siihen on vielä pitkä matka! Mutta sen matkan voi aloittaa yksinkin...
Peace!