Miehet jotka käy salilla
- RaspuReturn
- Reactions:
Miehet jotka käy salilla
Ovat todennäköisemmin oikeistolaisia.
Itsensä kehittäminen liittyy oikeistolaiseen ajattelutapaan ja vastuu itsestään.
Siksi he vaativat sitä myös muilta.
Viimeksi muokannut RaspuReturn, 31 Elo 2025, 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Re: Mihet jotka käy salilla
Mä oon nyt käynyt pari kuukautta salilla pari-kolme kertaa viikossa. Määritteleekö mun talous- vai maahanmuuttonäkemykset mun vasen-oikeistolaisuuden vai se että mä käyn salilla?
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
-
Brainwashed
- Reactions:
Salilla käyvät ovat lähtökohtaisesti 95% homppeleita.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Ootko löytänyt helposti seuraa kuntosaleilta vai?
-
Brainwashed
- Reactions:
En ole etsinyt "seuraa" saleilta. Rinnastan "salilla käymisen" samaan kategoriaan homppeleiden kesken valtavan suosioon kasvaneen "kuntopyöräilyn" kanssa, jolla ei ole mitään tekemistä hyötyliikunnan per se kanssa.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:25Ootko löytänyt helposti seuraa kuntosaleilta vai?
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Ei tietenkään ole mitään tekemistä hyötyliikunnan kanssa koska kummastakaan ei ole mitään muuta hyötyä kuin kunnon koheneminen. Klapien pilkkominen tai kaupassa käynti jalkaisin tai fillarilla on hyötyliikuntaa.Brainwashed kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:31En ole etsinyt "seuraa" saleilta. Rinnastan "salilla käymisen" samaan kategoriaan homppeleiden kesken valtavan suosioon kasvaneen "kuntopyöräilyn" kanssa, jolla ei ole mitään tekemistä hyötyliikunnan per se kanssa.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:25Ootko löytänyt helposti seuraa kuntosaleilta vai?
- Henry Borat
- Reactions:
Tuli kyllä sellaisella kokemuksen syvällä rintaäänellä, vailla mitään epävarmuutta, että olettaisin näin varmasti tapahtuneen.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:25Ootko löytänyt helposti seuraa kuntosaleilta vai?
- RaspuReturn
- Reactions:
Re: Miehet jotka käy salilla
Hyötyliikunta on ihan ok, mutta ei sillä ennätyksiä tehdä.
Kuka jaksaa kantaa kaupasta eniten kaljaa...
Kuka jaksaa kantaa kaupasta eniten kaljaa...
-
Brainwashed
- Reactions:
Juu, tuolla tavoin erittelen itsekin hyöty ja homppeliliikunnat toisistaan.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:46Ei tietenkään ole mitään tekemistä hyötyliikunnan kanssa koska kummastakaan ei ole mitään muuta hyötyä kuin kunnon koheneminen. Klapien pilkkominen tai kaupassa käynti jalkaisin tai fillarilla on hyötyliikuntaa.Brainwashed kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:31En ole etsinyt "seuraa" saleilta. Rinnastan "salilla käymisen" samaan kategoriaan homppeleiden kesken valtavan suosioon kasvaneen "kuntopyöräilyn" kanssa, jolla ei ole mitään tekemistä hyötyliikunnan per se kanssa.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:25Ootko löytänyt helposti seuraa kuntosaleilta vai?
- anonymous hater
- anonymous hater
- Henry Borat
- Reactions:
Itsehän olen käynyt lähes parikymmentä vuotta. Oli pidempi tauko ja nyt taas noin 5 vuotta käynyt.
- RaspuReturn
- Reactions:
Mä oon saannu joskus aikoinaan suomessa tyttöystävän salilta.Henry Borat kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:49Tuli kyllä sellaisella kokemuksen syvällä rintaäänellä, vailla mitään epävarmuutta, että olettaisin näin varmasti tapahtuneen.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:25Ootko löytänyt helposti seuraa kuntosaleilta vai?
- RaspuReturn
- Reactions:
Ai saatana, ja vielä vassari-ideologia rassaa?Henry Borat kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:51 Itsehän olen käynyt lähes parikymmentä vuotta. Oli pidempi tauko ja nyt taas noin 5 vuotta käynyt.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Mun gimmakaveri taas on tykännyt kun mulla on nyt alkanut lihakset kasvamaan. Ite oon tykännyt kun ei selkää kolota ja töissä jaksaa paremmin. Itse asiassa nyt perjantai-illan pohjalta voin todeta että jaksaa paremmin nussiakinRaspuReturn kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:51Mä oon saannu joskus aikoinaan suomessa tyttöystävän salilta.Henry Borat kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:49Tuli kyllä sellaisella kokemuksen syvällä rintaäänellä, vailla mitään epävarmuutta, että olettaisin näin varmasti tapahtuneen.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:25Ootko löytänyt helposti seuraa kuntosaleilta vai?
Jutun pointtina on se, että oikeistolaiset kantavat huota itsestään ja myös lihaksistaan. Saattaa jopa pitää paikkansa jossain määrin. Samanlaisia asioita voidaan löytää muitakin. Veikkaisin, että oikeistolaiset ostavat kosmetiikkatuotteita meikäläisiä enemmän. En osaa ajatella, että pärstän kanssa tuhertaminen olisi kovin arvostettavaa.
Nimimerkki salit kyllä, meikit ei.
Nimimerkki salit kyllä, meikit ei.
-
Brainwashed
- Reactions:
Nussiminen "nussimisen takia" hipoo määritelmällisesti homppeliaktiviteetteihin kuuluvien kanssa, mutta koska runkkaaminen per se on sitäkin homppelimpaa, niin äänestän hyötyliikuntaan kuuluvaksi.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:53Mun gimmakaveri taas on tykännyt kun mulla on nyt alkanut lihakset kasvamaan. Ite oon tykännyt kun ei selkää kolota ja töissä jaksaa paremmin. Itse asiassa nyt perjantai-illan pohjalta voin todeta että jaksaa paremmin nussiakinRaspuReturn kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:51Mä oon saannu joskus aikoinaan suomessa tyttöystävän salilta.Henry Borat kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:49Tuli kyllä sellaisella kokemuksen syvällä rintaäänellä, vailla mitään epävarmuutta, että olettaisin näin varmasti tapahtuneen.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:25Ootko löytänyt helposti seuraa kuntosaleilta vai?![]()
Viimeksi muokannut Brainwashed, 31 Elo 2025, 11:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- anonymous hater
- anonymous hater