Onko teillä minkälaisia kokemuksia Temusta? Ja mitä tuotteita suosittelisitte ja mitä ette?
Onko Temu luotettava?
Onko Temu luotettava?
Lopultakin vierailin Temun sivuilla. Pikkuveljeni oli tilannut sieltä viidellä kympillä asetuen ja oli tosi tyytyväinen. Ja onhan tuolla paljon tavaraa tarjolla. Oikein sormia syyhyttää laittaa jotain tilaukseen
Varmaankin jotain pientä tilaan ensin...
Onko teillä minkälaisia kokemuksia Temusta? Ja mitä tuotteita suosittelisitte ja mitä ette?
Memento mori
-
Stadin öljylanne
- Reactions:
Re: Onko Temu luotettava?
Ehkä saman tasoinen kuin ebay. Tai kuten ebay oli ennen temua.
Ite olen vakoillut sieltä keitiöön jätteiden lajittelusysteemejä. "Ämpäreissä" hieman heikompikin laatu menettelee, joten jos pettymyksiä tulee, tulee se todennäköisesti joko siitä, että ämpärit on tehty minigrippussikokoon tai yleisemminkin siitä, että ei löydy kyseisten ämpärien kokoisia pusseja/paperikasseja.
Ite olen vakoillut sieltä keitiöön jätteiden lajittelusysteemejä. "Ämpäreissä" hieman heikompikin laatu menettelee, joten jos pettymyksiä tulee, tulee se todennäköisesti joko siitä, että ämpärit on tehty minigrippussikokoon tai yleisemminkin siitä, että ei löydy kyseisten ämpärien kokoisia pusseja/paperikasseja.
- Henry Borat
- Reactions:
Ihan samaa tavaraa, jota kotimaiset firmat myyvät eteenpäin.
-
Elämänsankari
- Reactions:
En ole koskaan käyttänyt enkä suostu käyttämään, en pidä tuollaisista firmoista monestakaan syystä.
Ei kestä päivänvaloa..
Ei kestä päivänvaloa..
On luotettava ja ei ole. Muutaman kerran sieltä tilannut jotain ja toimitus kyllä pelaa luotettavasti mutta kannattaa kyllä tarkkaan katsoa niitä ilmoituksia tai voi käydä niin että tavara on ihan erilaista mitä luulit sen olevan.
Viimeksi tilasin sieltä keväällä robottileikkurin terät. Suomessa maksaa kolmenkympin perseessä paketti jossa on 6 terää eli kaksi satsia. Temusta tilaten sai parilla kympillä 100 kpl enkä nyt mitään isoa eroa ole huomannut kestävyydessä Huskun teriin verrattuna. nyt on vaihtoteriä varmastikin leikkurien loppuun asti.
Samaan syssyyn otin sitten kananmunien paistinpannun joka oli ihan hyvä ja pari rannekelloa joilla kummallakaan ei tehnyt yhtään mitään. Roskiin menivät.
Viimeksi tilasin sieltä keväällä robottileikkurin terät. Suomessa maksaa kolmenkympin perseessä paketti jossa on 6 terää eli kaksi satsia. Temusta tilaten sai parilla kympillä 100 kpl enkä nyt mitään isoa eroa ole huomannut kestävyydessä Huskun teriin verrattuna. nyt on vaihtoteriä varmastikin leikkurien loppuun asti.
Samaan syssyyn otin sitten kananmunien paistinpannun joka oli ihan hyvä ja pari rannekelloa joilla kummallakaan ei tehnyt yhtään mitään. Roskiin menivät.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Olen tilannut sieltä vähä kaikkee. Hyvä juttu on että pystyy maksamaan Klarnallakin.JarppiOne kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 15:06 Lopultakin vierailin Temun sivuilla. Pikkuveljeni oli tilannut sieltä viidellä kympillä asetuen ja oli tosi tyytyväinen. Ja onhan tuolla paljon tavaraa tarjolla. Oikein sormia syyhyttää laittaa jotain tilaukseenVarmaankin jotain pientä tilaan ensin...
Tilasin kahvikeittimen, mutta oli rikki jo uutena - palautin. Tilasin hiirimattoja kahdesti, yhestä tuli rannetukigeelit ulos 3-kk jälkeen. Toinen, eli geelitön johon sai oman nimitekstin ei toiminut, koska se teksti oli valkoista ja sileetä joten hiirenosoitin ei liikkunut mihinkään.
Mut kaikki muut tuotteet oli hyviä, esim: miesten puvut, jalkineet, sukat, muutamat t-paidat, korut, veitsenterointin...
On aikas hyvä tarjonta vähän kaikelle, ja ehkä jokin 95% mahdollisuus että tuote ei oo susi.
Mutta eiköhän se isoin myyntiartikla oo Temun hinnat.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Mä luotan siihen että Temu myy paskaa halvalla eikä mulla ole tarvetta halvalle paskalle.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
- Prometheus
- Reactions:
Kannattaa varmaan sitten ostaa kallista paskaa.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 18:33 Mä luotan siihen että Temu myy paskaa halvalla eikä mulla ole tarvetta halvalle paskalle.
Kiinassa tai jossakin muussa halvan työvoiman maassa se tehdään kuitenkin.
Olen tilannut Temusta yhtä sun toista parikymmentä kertaa, eikä hinta/laatu suhteessa tai toimituksissa ole ollut mitään valittamista. Osa paketeista on tullut yllättävänkin nopeasti.
Klarnalla maksamalla vähennät riskiä.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Ero on siinä että vähän kalliimmalla paskalla vaikka jostain Powerista ostamalla on edes joku takuu.Prometheus kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 22:54Kannattaa varmaan sitten ostaa kallista paskaa.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 18:33 Mä luotan siihen että Temu myy paskaa halvalla eikä mulla ole tarvetta halvalle paskalle.![]()
Olen tilannut Temusta yhtä sun toista parikymmentä kertaa, eikä hinta/laatu suhteessa tai toimituksissa ole ollut mitään valittamista. Osa paketeista on tullut yllättävänkin nopeasti.
Eikös nuo Temunkin tuotteet voi palauttaa? Siis niin että saa uuden tuotteen tai rahat takaisin? Ainakin teoriassa...anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 06:10Ero on siinä että vähän kalliimmalla paskalla vaikka jostain Powerista ostamalla on edes joku takuu.Prometheus kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 22:54Kannattaa varmaan sitten ostaa kallista paskaa.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 18:33 Mä luotan siihen että Temu myy paskaa halvalla eikä mulla ole tarvetta halvalle paskalle.![]()
Memento mori
Ei toiminut Temun ajastin.
Tilasin huuliharpun. Mutta en Temusta. Jotenkin vain ei huou laatua se sivusto 
Hintaero liikkeen josta tilasin ja Temun välillä vain noin kympin. Joten isosti ei tullut takkiin. Ja jotenkin on nyt levollisempi mieli ostoksen suhteen.
Hintaero liikkeen josta tilasin ja Temun välillä vain noin kympin. Joten isosti ei tullut takkiin. Ja jotenkin on nyt levollisempi mieli ostoksen suhteen.
Memento mori
Ihan pikkasen epäilyttää ainakin se, kun temun mainoksessa sanotaan, että pitää asentaa temu-sovellus jostain mainoksen linkistä, eikä missään nimessä virallisesta sovelluskaupasta.
Tilasin aurinkokennolyhtyjä. Ne toimivat moitteettomasti ja ovat kauniit.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Nimenomaan teoriassa. Huonoimmillaan saat jonkun alennuskupongin samaan kauppaan ja sitten kun yrität lunastaa sen niin se ei toimi.JarppiOne kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 06:44Eikös nuo Temunkin tuotteet voi palauttaa? Siis niin että saa uuden tuotteen tai rahat takaisin? Ainakin teoriassa...anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 06:10Ero on siinä että vähän kalliimmalla paskalla vaikka jostain Powerista ostamalla on edes joku takuu.Prometheus kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 22:54Kannattaa varmaan sitten ostaa kallista paskaa.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 18:33 Mä luotan siihen että Temu myy paskaa halvalla eikä mulla ole tarvetta halvalle paskalle.![]()
Klarnalla maksamalla vähennät riskiä.![]()