Tämä on naisille mutta saavat miehetkin kommentoida kunhan eivät ala hääräämään. Haluan vain tietää miltä naisista tuntui lukea tällainen kirje.
Kirje naiselle: Toivon, että saisit olla juuri se mikä olet
https://hidastaelamaa.fi/2025/08/kirje- ... mika-olet/
Tämä on sinulle nainen - Pauliina Flang
Tämä on sinulle nainen - Pauliina Flang
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Tämä on sinulle nainen - Pauliina Flang
Vaikea samaistua erityisesti naisena, kun en koe kokeneeni tuollaista prässiä. Mutta onhan tuo on yleisinhimillistä tarvetta tulla nähdyksi, kuulluksi, tuetuksi ja rakastetuksi. Sen toteutuminen tietysti vaihtelee elämän eri vaiheissa.
"Näen kuinka kaipaat tulla kuulluksi, kohdatuksi, lohdutetuksi. Että joku ottaa vastuun ja saat olla tarvitseva eikä tarpeitasi pidetä liian suurina vaan tärkeinä.
Näen miten tahdot käpertyä toisen kainaloon ja olla pieni, jotta voit kasvaa suureksi.
Minä toivon nainen sinulle hellää katsetta, eheyttävää kosketusta, turvaa, yhteyttä ja kannattelua, jotta sinä saisit olla juuri se mikä olet siinä valtavassa voimassa mikä sinussa on."
Jos tätä miettii mies/nais-asiana, luulisn, että naisille on sosiaalisesti sallitumpaa olla heikko ja pyytää sitä kosketusta.
"Näen kuinka kaipaat tulla kuulluksi, kohdatuksi, lohdutetuksi. Että joku ottaa vastuun ja saat olla tarvitseva eikä tarpeitasi pidetä liian suurina vaan tärkeinä.
Näen miten tahdot käpertyä toisen kainaloon ja olla pieni, jotta voit kasvaa suureksi.
Minä toivon nainen sinulle hellää katsetta, eheyttävää kosketusta, turvaa, yhteyttä ja kannattelua, jotta sinä saisit olla juuri se mikä olet siinä valtavassa voimassa mikä sinussa on."
Jos tätä miettii mies/nais-asiana, luulisn, että naisille on sosiaalisesti sallitumpaa olla heikko ja pyytää sitä kosketusta.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Tämä on aika hankala ja arka aihe. Tunsin itse että kirjeessä oli joitakin asioita jotka kertoivat myös minusta. Ketään tai mitään syyttelemättä tai sormella osittamatta. Kävi hieman kipeää lukea tekstiä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Pilvipouta
- Reactions:
En samaistunut yhtään.
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
-
Brainwashed
- Reactions:
VMP

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
On tuollaisiakin tuntemuksia joskus ollut.
Eikö kaikilla ole, joskus?
Eikö kaikilla ole, joskus?
- Bored
- Reactions:
Kytoann???? Tuo nimimerkki on jostain menneisyydestä tai sattumoisin joku on ottanut saman nimimerkin?