Uusi sukunimi
Uusi sukunimi
Jos teidän olisi pakko ottaa uusi sukunimi Hullunkuriset perheet tekniikalla eli sukunimi pitäisi olla jotenkin liitoksissa siihen mitä teette työksenne tai elossanne muuten, vaikka harrastuksena. Esim. Meteorologi Pekka Pouta tai Puutarhuri Aarno Kasvi ... Siis sukunimi uusiksi. Niin millaisen sukunimen ottaisitte? Voitte keksiä uuden etunimen myös jos ujostelette omaanne 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Uusi sukunimi
No olkoon vaikka tohtori Teppo Transistori.
Runoilija Riitta Räpeltäjä.. En tiedä mitä olen oikeasti kun en ole oikein mitään mutta yhteensä paljon. 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Perunanviljelijä Timo Tärkki.
Projektipäällikkö Pirjo Powerpointti
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Ylipääjohtaja Yrjö Yli-Mielinen
-
Brainwashed
- Reactions:
Eikös romu ole ihan validi sukunimi. R. Romu.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Heikki Höylä. Jaakko Jokapaikanhöylä kuulostaisi liian tehdyltä.
Enpä ole ikinä ajatellut, mutta tosiaan, yhden miehen yrityksessäni olen Toimitusjohtaja, Herra Johtaja.
Kirjastonhoitaja Katariina Kirjaviisas
Olenkin jo vaihtanut sekä suku- että etunimeä. Halusin sukuni oikean sukunimen. Isäni kun oli ottopoika oli hän luonnollisesti saanut ottovanhempiensa sukunimen. Etunimen taas vaihdoin koska kyllästyin olemaan kaksi henkilöä. Kymmeniä vuosia minua oli kutsuttu Jarpiksi mutta virallisissa yhteyksissä oli pakko käyttää alkuperäistä nimeä. Nyt niiden virallistenkin yhteyksien on pakko käyttää Jarppia
Mutta joo. Miltä kuulostaisi vaikkapa Jarppi Puhto?
Mutta joo. Miltä kuulostaisi vaikkapa Jarppi Puhto?
Memento mori