Mitä tehdään?

Mitä tehdään kun tulette minulle kylään?

1. Lähdetään mummolaan poimimaan omenoita ja otetaan kahvia termospulloon
0
Ei ääniä
2. Lähdetään veneilemään ja kalastamaan
0
Ei ääniä
3. Lähdetään puolukkaan ja otetaan eväät mukaan
0
Ei ääniä
4. Lähdetään lähikaupunkiin (Kokkolaan) syömään ja ostoksille
1
10%
5. Lähdetään kulttuurikorjaamolle katsomaan CM WOLF & THE BACKBONES (USA) bändiä
0
Ei ääniä
6. Lähdetään kiertämään kalliokierros ja otetaan kamera mukaan ja evästä tietenkin (reitillä täytyy kiipeillä)
0
Ei ääniä
7. Lähdetään leffaan (Tappajahai 50-vuotisjuhlajulkaisu- Ikoninen Tappajahai palaa valkokankaille restauroituna versiona elokuvan 50-vuotisjuhlavuoden kunniaksi.)
0
Ei ääniä
8. Lähdetään mökille, sytytetään takkaan tuli, luetaan Aku ankkoja ja juodaan viiniä
4
40%
9. Lähdetään junalla ihan minne vaan
0
Ei ääniä
10. Käydään kosmetologilla ja hierojalla ja kampaajalla ja vaateliikkeessä ja otetaan sviitti ja lähdetään bailaamaan
0
Ei ääniä
11. Lämmitetään kylpytynnyri ja juodaan lumumbaa terassilla ja grillataan herkkuja
5
50%
12. En lähde sinun kanssa minnekään
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 10

Teddy
Reactions:

Re: Mitä tehdään?

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Tunkua tulossa sinne sun kylpytynnyriisi. Ei se mitään, sen hauskempaahan meillä on! Sinne tungokseen minäkin haluan. Ja lumumba on hyvää!
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Teddy kirjoitti: 03 Syys 2025, 14:06 Tunkua tulossa sinne sun kylpytynnyriisi. Ei se mitään, sen hauskempaahan meillä on! Sinne tungokseen minäkin haluan. Ja lumumba on hyvää!
Meille tulee hauskaa! :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Bored
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Bored »

Kissatäti kirjoitti: 03 Syys 2025, 12:48
MooM kirjoitti: 03 Syys 2025, 12:43
Kissatäti kirjoitti: 03 Syys 2025, 12:38
Bored kirjoitti: 03 Syys 2025, 12:34 Oliko tämä hypoteesi vai oletko ihan tosissasi, Kissatäti??? Siis leikkikysely ymmärtääkseni?

Mutta kiva ajatus vaikka olisi leikkiäkin.
Ihan mielikuvituskysely mutta kuka tietää jos joskus toteutuisi :D On vain kiva tietää millaista ohjelmaa kellekin järjestäisi.
varo vaan, mä vielä tulen kylään :D Olen nytkin lähdössä parin viikon päästä Ouluun omalla autolla eikä mutka olisi iso

Ei vaan, en tule kutsumatta. Ei tarvitse pelätä.
Muuten kutsuisin heti mutta täytyy siirtää remontin vuoksi ensi vuoteen. Olisi oikeasti kiva nähdä!! Sitten kun ensivuonna ajelet täällä päin niin ehdottomasti tervetuloa!!
Ajatus on oikeasti kiehtova. Minusta saa ehkä ristiriitaisenkin kuvan. Oikeasti olen hyvin ujo ja sisäänpäin kääntynyt. Eli vaikka tuollainen illanvietto kiehtoisikin niin en tiedä mitä tosipaikan tullen. Ja osaltaan minulla täytyy aina olla reitti "Paeta paikalta". Ja minulla on vain jalat, ei muuta. Ei kulkuneuvoja. Ehkä päivän ajan voisi olla jossakin? Yöpyminen muualla kuin kotona kammoksuttaa. Ja jos muut ottavat hieman virvokkeita ja olen selvin päin niin miten se sujuu?

Jos nyt aluksi saan pysymään itseni tasaisena kuukauden niin hyvä. Näin hyvältä ei ole varmaan tuntunut vuosikymmeniin. Onko tämä tila onnellisuutta? Lääkitys pelaa, rento olo, hyvät harrastukset, on hieno asunto jne...

Ajattelin, siis, kirjoitin ääneen.
Kissatäti
Reactions:

Bored kirjoitti: 03 Syys 2025, 15:54
Bored kirjoitti: 03 Syys 2025, 12:34 Oliko tämä hypoteesi vai oletko ihan tosissasi, Kissatäti??? Siis leikkikysely ymmärtääkseni?

Ihan mielikuvituskysely mutta kuka tietää jos joskus toteutuisi :D On vain kiva tietää millaista ohjelmaa kellekin järjestäisi.
varo vaan, mä vielä tulen kylään :D Olen nytkin lähdössä parin viikon päästä Ouluun omalla autolla eikä mutka olisi iso

Muuten kutsuisin heti mutta täytyy siirtää remontin vuoksi ensi vuoteen. Olisi oikeasti kiva nähdä!! Sitten kun ensivuonna ajelet täällä päin niin ehdottomasti tervetuloa!!
Ajatus on oikeasti kiehtova. Minusta saa ehkä ristiriitaisenkin kuvan. Oikeasti olen hyvin ujo ja sisäänpäin kääntynyt. Eli vaikka tuollainen illanvietto kiehtoisikin niin en tiedä mitä tosipaikan tullen. Ja osaltaan minulla täytyy aina olla reitti "Paeta paikalta". Ja minulla on vain jalat, ei muuta. Ei kulkuneuvoja. Ehkä päivän ajan voisi olla jossakin? Yöpyminen muualla kuin kotona kammoksuttaa. Ja jos muut ottavat hieman virvokkeita ja olen selvin päin niin miten se sujuu?

Jos nyt aluksi saan pysymään itseni tasaisena kuukauden niin hyvä. Näin hyvältä ei ole varmaan tuntunut vuosikymmeniin. Onko tämä tila onnellisuutta? Lääkitys pelaa, rento olo, hyvät harrastukset, on hieno asunto jne...

Voimia sinulle elämänmuutokseen. Ei mikään pikkujuttu! Kun saadaan talo valmiiksi niin miksei kaksi tai kolmekin voisi tulla käymään kerralla jos yksin ujostuttaa. Majoittumista täytyy miettiä. Jos ei meillä halua olla yökylässä niin sitten on ainakin mökkejä vuokrattavana Maasydänjärvellä, mutta se on kyllä keskellä ei mitään. Ylivieska on lähin pikkukaupunki siellä on kyllä hotelli.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
E-M
Reactions:

Viesti Kirjoittaja E-M »

Käväisisin vain terassillanne sinua Kissatäti ja teitä muita sinne tulleita moikkaamassa mieleisesi (?) ruukkukukan kans ko. remontin päättymisenkin kunniaksi. Kalajoen Hiekkasärkillä voisin myös samalla reisulla ohimennessäni poiketa entisiä kesiä perheen kans siellä lomaillessa muistellessa joka kesä Itä-Lappiin päin mennessä tai sieltä tullessa. Samalla Kokkolan seutuvillakin evakosta sinnepäin jääneitä isän ja itsenikin sukulaisia tapaamassa. Näkemisiin! :D
Kissatäti
Reactions:

E-M kirjoitti: 03 Syys 2025, 16:41 Käväisisin vain terassillanne sinua Kissatäti ja teitä muita sinne tulleita moikkaamassa mieleisesi (?) ruukkukukan kans ko. remontin päättymisenkin kunniaksi. Kalajoen Hiekkasärkillä voisin myös samalla reisulla ohimennessäni poiketa entisiä kesiä perheen kans siellä lomaillessa muistellessa joka kesä Itä-Lappiin päin mennessä tai sieltä tullessa. Samalla Kokkolan seutuvillakin evakosta sinnepäin jääneitä isän ja itsenikin sukulaisia tapaamassa. Näkemisiin! :D
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Olisi ihana nähdä!
Bored
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Bored »

Kissatäti kirjoitti: 03 Syys 2025, 16:18
Bored kirjoitti: 03 Syys 2025, 15:54

Voimia sinulle elämänmuutokseen. Ei mikään pikkujuttu! Kun saadaan talo valmiiksi niin miksei kaksi tai kolmekin voisi tulla käymään kerralla jos yksin ujostuttaa. Majoittumista täytyy miettiä. Jos ei meillä halua olla yökylässä niin sitten on ainakin mökkejä vuokrattavana Maasydänjärvellä, mutta se on kyllä keskellä ei mitään. Ylivieska on lähin pikkukaupunki siellä on kyllä hotelli.
Kyllä tämä tästä, siis elämänmuutos. Ei tarvinnut unta kutsua eilen treenien jälkeen. Samantien nukkumaan. Tupakka lienee pysyy ainakin vähän aikaa mutta muut paheet on loppu.

Kaikki on mahdollista. En osaa sanoa elämästäni mitään nykyään päivää pidemmälle. Tietenkin kun tapaa, vaikka palstan nimimerkkejä, se paitsi antaa kasvot myös paljon enemmän ja syvällisemmän kuvan nimimerkistä. Myös toisten loukkaaminenkin tulee huomattavasti vaikeammaksi. Kasvotonta nimimerkkiä on helpompi loukata siinä tilanteessa kun tulee konflikti syystä tai toisesta. Näin kirjoitusten välityksellä tulee helposti väärinkäsityksiä, aika useinkin.

Luultavasti oma vierailuni oli missä tahansa olisi yhden tai kahden päivän reissu. Lemmikkini vaativat huolenpitoa. Syrjäisyys ja rauha eivät ole minulle mikään kauhistus. Päinvastoin. Haaveeni olisi mennä meidänkin mökille yksin mutta matkaa on täältä 400 kilometriä.

Keskityn nyt uuteen elämäntapaani. Tunne on kun kävelisin hiuksenohuella jäällä. Onko minusta tähän? Pilaanko taas kaiken? Murrunko paineen alla vaikka taas käyttämään alkoholia? Kestänkö olla yksin?
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin