Saatte ilmaiseksi kauneusleikkauksen..
-
Vanha jäärä
- Reactions:
Re: Saatte ilmaiseksi kauneusleikkauksen..
Minun neandertalinulkonäköäni ei yhdellä leikkauksella voi juuri muuttaa. Miksi pitäisikään?
Puuttuva hammas tai pari saa minulle mielikuvan, että toi taitaa soitella banjoa kuistilla.Bored kirjoitti: ↑03 Syys 2025, 00:12 En muuta mitään eikä kenenkään muunkaan pitäisi muuttaa itseään leikkauksilla. Jos siihen on selvät terveydelliset perusteet tai hyvin selkeä esteettinen ongelma niin sitten. Kuten joku patti mikä pullottaa niskassa selässä tai olkapäässä. Hammaskalusto ehkä koska se on myös vaarallista jos ei hampaat ole kunnossa. Mädät pois ja implantti tilalle jos tarve. Ehkä naisilla jos puuttuu etuhampaita niin ehjäksi implanteilla. Miehille aukko etuhampaissa on vain trophy.
Mene mene tekel upharsin.
- Bored
- Reactions:
asdf kirjoitti: ↑03 Syys 2025, 14:32Puuttuva hammas tai pari saa minulle mielikuvan, että toi taitaa soitella banjoa kuistilla.Bored kirjoitti: ↑03 Syys 2025, 00:12 En muuta mitään eikä kenenkään muunkaan pitäisi muuttaa itseään leikkauksilla. Jos siihen on selvät terveydelliset perusteet tai hyvin selkeä esteettinen ongelma niin sitten. Kuten joku patti mikä pullottaa niskassa selässä tai olkapäässä. Hammaskalusto ehkä koska se on myös vaarallista jos ei hampaat ole kunnossa. Mädät pois ja implantti tilalle jos tarve. Ehkä naisilla jos puuttuu etuhampaita niin ehjäksi implanteilla. Miehille aukko etuhampaissa on vain trophy.