Valitkaa miehet tai miehelle t-paita
Valitkaa miehet tai miehelle t-paita
Minkä t-paidan voisit pukea päällesi? Minkä naiset valitsisivat miehelleen.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Valitkaa miehet tai miehelle t-paita
Hän tykkäisi tuosta mustasta pikee paidasta tai sitten tuosta keltaisesta. Luulisin, en uskalla kysyä kun häntä ärsyttää jos kyselen koko ajan 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Tässä ei nyt varsinaisesti ollut sellaista mitä itse käytän, kun ovat yleensä yksivärisiä ilman kuvaa olevia ja mielellään istuvia. Mutta noista vaihtoehdoista tuo keltainen ilman muuta.
-
Elämänsankari
- Reactions:
Valkonen t-paita ilman mitään kuvia, toimii.
Yksivärinen musta on nytkin päällä
-
Elämänsankari
- Reactions:
Huvikseen kattelin t-paitojani ja yli 80% on yksivärisiä, valtaosin vaaleampia mut ihan mustiakin on.
Toki eräs AC/DC kuvallinen paita on tärkeä ja sitä käytän, äippä kun sen osti lahjaksi. Itse en vastaavia ole ostanut mutta kelpaa tunnesiteen takia.
Voisin pitää mitä tahansa, jos se sopii tilaisuuteen. Arjessa käyttäisin tokan ja kolmannen rivin viimeisiä. Ehkä tokan rivin toiseksi viimeistä, jos se istuisi kroppaan.
Mene mene tekel upharsin.
Tosin, vaikka yleensä suosin aika neutraaleja vaatteita, tänä kesänä ja nyt syksynä olen käyttänyt aika paljon t-paitaa, johon on painettu tämä kuva.
Sulle kävis tuo sininen (meinasin laittaa petrolin värinen) fillaripaita.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Oma puoliso ei tykkää julistaa, mutta kuvat on ok, jos ovat tyylikkäitä tai huomaamattomia. Esim ekat viisi on täysin poissuljettuja (itselle kävisi sammakko).
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Kuvan vuoksi vai siksi, että olisi muuten hyvä päälläni?
Noista moni kävisi naisillekin.
Itse voisin tykätä tuosta keltaisesta. Ja keskirivin valkoisesta ja sen vieressä olevasta monivärisestä (siis siitä ketjupaidasta).
Noihin monsteri/sammakko/susi paitoihin en ota kantaa. Käyttää se, joka tykkää.
Itse voisin tykätä tuosta keltaisesta. Ja keskirivin valkoisesta ja sen vieressä olevasta monivärisestä (siis siitä ketjupaidasta).
Noihin monsteri/sammakko/susi paitoihin en ota kantaa. Käyttää se, joka tykkää.
viestin vuoksi. Paitahan on ihan geneerinen, mutta väri varmaan sopisi sulle sekin.
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Eipä tuohon taida olla vastaan sanomista.MooM kirjoitti: ↑08 Syys 2025, 13:07viestin vuoksi. Paitahan on ihan geneerinen, mutta väri varmaan sopisi sulle sekin.
Miesten paidat on tietysti malliltaan suoria, mikä ei ole paha asia ellei halua parempaa istuvuuttta.
D. Gabaldon
D. Gabaldon