Taideraati - tuntematon - Ei nimeä

Taideitten ja Musiikin Saattelemana

Antakaa pisteitä kuten tuntuu sopivalta

10
0
Ei ääniä
9
1
10%
8
2
20%
7
3
30%
6
1
10%
5
2
20%
4
0
Ei ääniä
3
1
10%
2
0
Ei ääniä
1
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 10

Kissatäti
Reactions:

Taideraati - tuntematon - Ei nimeä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Otetaan vielä päivän mustahevonen ihmeteltäväksi Ihan oman maun mukaan kertokaa ajatuksianne mitä työ herättää ja kuinka paljon pidätte niin pisteitä sitten sen mukaan.

En tiedä mitään tästä työstä.

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Re: Taideraati - tuntematon - Ei nimeä

En saa signeerauksesta selvää enkä äkkiä löytänyt mitään tästä. Valitsin tämän kuitenkin arvosteltavaksi koska pidin työstä. Annan tälle myös arvosanaksi 7.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Michał Bajsarowicz. Nyt löytyi!!!
Kissatäti
Reactions:

Michał Bajsarowicz
Puolalainen, s. 1963

MICHAL BAJSAROWICZ (s. 1963)
Hän valmistui Poznańin kuvataideakatemiasta vuonna 1992 professori B. Wegnerin studiolla. Hän työskentelee pääasiassa maalauksen, grafiikan ja kuvanveiston parissa ja on Puolan kuvataiteilijoiden liiton (ZPAP) jäsen.
Hänen teoksiaan on ollut esillä lukuisissa näyttelyissä Puolassa ja ulkomailla, kuten Saksassa, Belgiassa, Italiassa, Portugalissa, Ranskassa, Itävallassa ja Ukrainassa.
Pilvipouta
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pilvipouta »

Mies oli oksentamassa ämpäriin mutta ote lipsahti ämpäristä ja nyt on yrjöt rinnuksilla. Kehon alaosa on taiteilijalle liian vaikea, joten teoksen alempi puolisko on pelkkää suttua.
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
Kissatäti
Reactions:

Pilvipouta kirjoitti: 10 Syys 2025, 03:11 Mies oli oksentamassa ämpäriin mutta ote lipsahti ämpäristä ja nyt on yrjöt rinnuksilla. Kehon alaosa on taiteilijalle liian vaikea, joten teoksen alempi puolisko on pelkkää suttua.
Työ on voimakas ja herättää näemmä voimakkaita mielikuvia :lol: Minun mielestä mies venyttelee. :D
Erakko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Erakko »

Mies on saunassa liian kovissa löylyissä.
Bored
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Bored »

Mielenkiintoiset värit, mielenkiintoiset siveltimen vedot. Asento muistuttaa tanssia, ehkä ilmaisee tuskaa. Myös orkesterin kapelimestarilla voi jokus olla samankaltaisia asentoja. Mietin arvosanaa 9 ja 10 välillä. Annoin 9. Voisi antaa 10. Värimaailma on myös kiehtova. Sekin että koko keho ei näy vaan jättää osan arvoitukseksi.

Samaa kuin tässä omassani??? Amatöörityössäni??? Eli tuossa luonnoksessa josta suunnitelen jotain tulevaksi. Mistähän öljyvärit...
Liitteet
Girl.png
ID10T
Reactions:

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Jonkinnäköistä sisäistä kamppailua tuossa selkeästi käydään. Annoin arvosanaksi 8.
Kissatäti
Reactions:

ID10T kirjoitti: 10 Syys 2025, 11:48 Jonkinnäköistä sisäistä kamppailua tuossa selkeästi käydään. Annoin arvosanaksi 8.
Kommenttisi ansiosta minä näen uusin silmin teoksen. Noinhan se juuri voi olla.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Ihminen voi pahoin. Enemmän henkisesti kuin fyysisesti. Oikea käsi kuvastaa olon tilaa hyvin. Minulle tulee mieleen, että päihteitä on käytetty, ehkä lieventämään pahaa oloa.
Mene mene tekel upharsin.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Alaston setämies löytää sisäisen ballerinansa ja tanssii pois maailmatuskansa.

Annan 7
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Ai niin, minulta jäi numero antamatta. 8.
Mene mene tekel upharsin.
MooM
Reactions:

Bored kirjoitti: 10 Syys 2025, 08:50 Mielenkiintoiset värit, mielenkiintoiset siveltimen vedot. Asento muistuttaa tanssia, ehkä ilmaisee tuskaa. Myös orkesterin kapelimestarilla voi jokus olla samankaltaisia asentoja. Mietin arvosanaa 9 ja 10 välillä. Annoin 9. Voisi antaa 10. Värimaailma on myös kiehtova. Sekin että koko keho ei näy vaan jättää osan arvoitukseksi.

Samaa kuin tässä omassani??? Amatöörityössäni??? Eli tuossa luonnoksessa josta suunnitelen jotain tulevaksi. Mistähän öljyvärit...
Noissa sinun naishahmoissa on jännää kolhoutta tai luisevuutta kasvoissa. Eroaa kauneusstandardista. Varsinkin sen kikkelisienten seassa kyykkivän tytön kasvot ovat jääneet mieleen.

Dexter-sarjassa päähenkilön sisko on samalla tavalla kulmikas. Yritän löytää kuvan
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
MooM
Reactions:

D. Gabaldon
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin