En tiedä onko se tietoista. Yleensä kasvot ovat pitkät mutta se taas johtuu piirtoasennosta. Joko pöydällä tai lattialla maaten. Sitä kutsutaan kai projektioksi. Eli jos piirrät kasvot lähes päältä päin mittasuhteet pysyvät. Taas kun paperi on vaakatasossa kasvot venähtävät pystysuunnassa.MooM kirjoitti: ↑10 Syys 2025, 12:59Noissa sinun naishahmoissa on jännää kolhoutta tai luisevuutta kasvoissa. Eroaa kauneusstandardista. Varsinkin sen kikkelisienten seassa kyykkivän tytön kasvot ovat jääneet mieleen.Bored kirjoitti: ↑10 Syys 2025, 08:50 Mielenkiintoiset värit, mielenkiintoiset siveltimen vedot. Asento muistuttaa tanssia, ehkä ilmaisee tuskaa. Myös orkesterin kapelimestarilla voi jokus olla samankaltaisia asentoja. Mietin arvosanaa 9 ja 10 välillä. Annoin 9. Voisi antaa 10. Värimaailma on myös kiehtova. Sekin että koko keho ei näy vaan jättää osan arvoitukseksi.
Samaa kuin tässä omassani??? Amatöörityössäni??? Eli tuossa luonnoksessa josta suunnitelen jotain tulevaksi. Mistähän öljyvärit...
Dexter-sarjassa päähenkilön sisko on samalla tavalla kulmikas. Yritän löytää kuvan
Dexter-sarjan naisen kasvot kyllä vetoavat minuun. En tiedä pidänkö sitten kolhon näköisistä naisen kasvoista. Kapeista ja pitkistä kyllä. Mutta jokainen näkee piirtämäni naiset omasta näkökulmastaan ja se on hyvä ja hieno juttu. Se vielä että en käytä malleja vaan kaikki tulee mielikuvituksesta.
Alan olla nyt pikkuhiljaa siinä kunnossa että ehkä tartun kynään kohta. Koulu vie myös treenien ohella aikaa. Sain viimeinkin tekstiseikkailu tehtävän pidemmälle ja tällä viikolla vien sen loppuun.
Noi ChatGPT:n analyysit "Taiteestani" ovat aika mielenkiintoisia. Myös se miten jokainen ihmisyksilö näkee työt jokainen ihan omalla tavallaan.
Kissatädin taide. En ole koskaan nähnyt vastaavaa. Kissatädillä on kuitenkin koulutusta taiteeseen. Minulla vain vuosi kansalaisopistoa ja mitä itse koulussa ja koulun ulkopuolella olen oppinut. En oikein tiedä mitään sommittelusta, väreistä, kultaisesta leikkauksesta ja muista hienouksista.