Musiikkihaaste - Kappaleita joissa tapahtuu rikos
Musiikkihaaste - Kappaleita joissa tapahtuu rikos
Kappaleita tai teoksia joissa tapahtuu rikos laitetaan nyt.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Musiikkihaaste - Kappaleita joissa tapahtuu rikos
Kaikki RAP-kappaleet ovat törkeä rikos ihmisyyttä vastaan.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Skid Row: 18 and life.
Nähty Stadissa livenä joskus 90-luvulla.
Nähty Stadissa livenä joskus 90-luvulla.
- Henry Borat
- Reactions:
Tähän sopinee hyvin kotimainen Widecreen Mode, joka ei lopulta päässyt suurimpiin partasvaloihin, mutta osaavaa porukkaa oli.
Yksi oopperoiden tunteellisimmista kohtauksista.
Francis Poulenc: Dialogues des Carmelites (1956)
Vuoteen 1794 sijoittuva Poulencin ooppera kertoo karmeliittanunniista, jotka Ranskan vallankumouksen hirmuhallinnon viimeisinä päivinä teloitettiin, koska he kieltäytyivät luopumasta kutsumuksestaan. Teoksen huipentuma, jossa nunnat johdatetaan yksi kerrallaan giljotiinille, on poikkeuksellisen voimakas ja, no, oikeastaan aika järkyttävä.
Francis Poulenc: Dialogues des Carmelites (1956)
Vuoteen 1794 sijoittuva Poulencin ooppera kertoo karmeliittanunniista, jotka Ranskan vallankumouksen hirmuhallinnon viimeisinä päivinä teloitettiin, koska he kieltäytyivät luopumasta kutsumuksestaan. Teoksen huipentuma, jossa nunnat johdatetaan yksi kerrallaan giljotiinille, on poikkeuksellisen voimakas ja, no, oikeastaan aika järkyttävä.
Vähän oli netissä pohdintaa, mistä laulu oikeastaan kertoo. Laulun kertoja tulee ainakin ammutuksi.
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
- Edgar Allan Poe
But a dream within a dream?
- Edgar Allan Poe
Sitten on tietty Queenin Bohemian Rhapsody, joka ei varmaan videoita kaipaa.
Pitää sitten kai laittaa ihan joku tietty tietty kappale kun ei tuo musiikin genre oikein ottanut tuulta alleen.