Miltä ihastuminen tuntuu?

Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Miltä ihastuminen tuntuu?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Miltä ihastuminen teidän mielestä tuntuu? Milloin olette viimeksi ihastuneet?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Re: Miltä ihastuminen tuntuu?

Minulle tuli ikävä ihastumisen tunnetta. Miksi en ole ihastunut viime viikkoina lainkaan. Onko ihastumiseni ajat ohi. Tavallisesti olen ihastunut kerran kuussa. Sillä lailla platonisesti ihastunut josta tiedän että se menee ohi kunhan odottaa. Mutta se on kiva tunne.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
apetteri
Reactions:

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Vihaan sitä yli kaiken, ja voisin maksaa isot rahat siitä etten enää koskaan ihastuisi. Valitettavasti sain taas todeta viikonloppuna ihastuvani ihmiseen jonka tapaan pari kertaa vuodessa. Muiden kanssa ei ole ongelmaa mutta tämä on ollut ongelma vuosikausia. Ei pitäisi olla enää tällaisen keski ikäisen setämiehen ongelma.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

apetteri kirjoitti: 15 Syys 2025, 22:50 Vihaan sitä yli kaiken, ja voisin maksaa isot rahat siitä etten enää koskaan ihastuisi. Valitettavasti sain taas todeta viikonloppuna ihastuvani ihmiseen jonka tapaan pari kertaa vuodessa. Muiden kanssa ei ole ongelmaa mutta tämä on ollut ongelma vuosikausia. Ei pitäisi olla enää tällaisen keski ikäisen setämiehen ongelma.
Voimia. En osaa muuta sanoa ja tämänkin keksiminen kesti aikansa. Oletko vakituisessa suhteessa?
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Olen ihastunut kaverini kuorma-autoon, jota saan lainailla aina kun se häneltä joutaa ja sitä tarvitsen. On se vaan näppärä peli.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin