Mitä tein tänään?

Tuttu
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

asdf kirjoitti: 21 Syys 2025, 12:46 Minä käyn kyllä usein salilla suihkussa. Ensinnäkin sen takia, että maksan kotonani vedestä kulutuksen mukaan ja toiseksi siksi, että menen usein salilta suoraan töihin, niin en halua siellä haista treenille.
Minä taas käyn työpaikan salilla ja käyn siellä myös suihkussa. Miksi kantaa hikeä kotiinsa, jos voi jättää hikoilunsa käyttämänsä salin lattiakaivoon.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Tuttu kirjoitti: 21 Syys 2025, 14:37
asdf kirjoitti: 21 Syys 2025, 12:46 Minä käyn kyllä usein salilla suihkussa. Ensinnäkin sen takia, että maksan kotonani vedestä kulutuksen mukaan ja toiseksi siksi, että menen usein salilta suoraan töihin, niin en halua siellä haista treenille.
Minä taas käyn työpaikan salilla ja käyn siellä myös suihkussa. Miksi kantaa hikeä kotiinsa, jos voi jättää hikoilunsa käyttämänsä salin lattiakaivoon.
Jos mä menen kotiin salilta, en jaksa kuskata sinne vaihtovaatteita ja pyyhettä yms. Salivaatteet päälle ja kelistä riippuvat ulkovaatteet tai ei. Reppuun vain tossut ja juomapullo. Venyttelyjen aikana hiki kyllä kuivahtaa.

Jos jatkaa salilta ihmisten ilmoille, tilanne on tietysti toinen.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Tuttu
Reactions:

MooM kirjoitti: 21 Syys 2025, 14:55
Tuttu kirjoitti: 21 Syys 2025, 14:37
Jos mä menen kotiin salilta, en jaksa kuskata sinne vaihtovaatteita ja pyyhettä yms. Salivaatteet päälle ja kelistä riippuvat ulkovaatteet tai ei. Reppuun vain tossut ja juomapullo. Venyttelyjen aikana hiki kyllä kuivahtaa.

Jos jatkaa salilta ihmisten ilmoille, tilanne on tietysti toinen.
Minulla nyt sattuu olemaan siviilikamppeet mukana työpaikalla, kuten muillakin työkavereillani.
E-M
Reactions:

Viesti Kirjoittaja E-M »

Hyvää pvänjatkoa täältäkin kahvikupposen ja lakkahillolla koristellun leipäjuuston takaa tai edestä! Minulla on vain valk. teko-orkieda tässä pihan varjoisalla puolella sijaitsevan huoneeni ikk.laudalla. Tällä hetkellä siitä roikkuu myös pieni lila kaulakoru ja virkattu oranssi kehäkukka terälehtineen aurinkona. Itsevirkatut lila-valk. ja kelt. alaverhot orkidean ym. pikkukrääsän molemmin puolin. Etäämpänä klasini takana isoon kiven juurella kukkii aito oranssi kallionauhus. :D
Tuttu
Reactions:

Tänään on lasagnen vuoro. Tuhtia juustoraastetta päälle, lisäksi salaattia, johon teen kastikkeen sitruunan mehusta, oliiviöljystä, suolasta ja mustapippurista.
E-M
Reactions:

Viesti Kirjoittaja E-M »

p.s.
Odotan pvää, jolloin jaksaisin pestä tuon klasini ja muutkin taloon edestä ja takaa ainakin ulkopuolelta ennen talvea. Lähinnä jalkojen takia...
Bored
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Bored »

Raspun kanssa vaihdellaan viestejä välillä. Kumpikin kuivilla ja treeni maistuu. Lajit nyt ovat hieman eri mutta tuleehan mulla sitä Raspunkin treeniä hyvin kevyenä jossain vaiheessa eli punttista. Yleensä kerran viikossa parissa viestitellään. Ihan ok näin.
Bored
Reactions:

MooM kirjoitti: 21 Syys 2025, 14:09 Pesin muutaman ikkunan.

20250921_140715.jpg
Hmmm, en huomaa. Noista näkee läpi niin en erota eroa. Itse pidän ikkunani suttusina niin säästyy monen linnun henki.

Äidilläni on myös jokin kummallinen fetissi ikkunoihin. Yleensä huomattuttaa minulle että onpa paskaset ikkunat. Siksi pidänkin verhoja kaikissa huoneissa koko ajan ikkunoiden peittoja.

Äitini toinen huomautus koskaa tavaroiden paljoutta. Itse en vain ole koskaan ymmärtänyt että mikä tai mitä niistä minun tavaroistani ovat tarpeettomia koska tarvitsen kaikkia. En samaan aikaan. Niin hyvin en vielä toistaiseksi multitaskaa tehtäviä. Vaikka tiskaan ja ajattelen yhtä aikaa. Ja tuota harrastan kaikissa kotitaloustöissä.
Bored
Reactions:

Kello on seitsemän. Naapuri lähti duuniin. Ilmeisesti hyvällä tuulella koska ihan täysiä ei paiskannut ulko-oveaan kiinni kuten hänellä on tapana. Lähtee muuten aina tarkalleen kello seitsemän duuniin. Siitä voi tarkistaa kellon. Yläkerran naapuri ei enää yrjöä tasan kello kuusi joten toinen äänimerkki on lähtenyt mistä arvella aikaa.
Paikalla
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

E-M kirjoitti: 21 Syys 2025, 15:03 Hyvää pvänjatkoa täältäkin kahvikupposen ja lakkahillolla koristellun leipäjuuston takaa tai edestä! Minulla on vain valk. teko-orkieda tässä pihan varjoisalla puolella sijaitsevan huoneeni ikk.laudalla. Tällä hetkellä siitä roikkuu myös pieni lila kaulakoru ja virkattu oranssi kehäkukka terälehtineen aurinkona. Itsevirkatut lila-valk. ja kelt. alaverhot orkidean ym. pikkukrääsän molemmin puolin. Etäämpänä klasini takana isoon kiven juurella kukkii aito oranssi kallionauhus. :D
Ai että sinulla oli herkut edessä.
Minun mielestä noin.
E-M
Reactions:

Viesti Kirjoittaja E-M »

Goswell kirjoitti: 22 Syys 2025, 09:10
E-M kirjoitti: 21 Syys 2025, 15:03 Hyvää pvänjatkoa täältäkin kahvikupposen ja lakkahillolla koristellun leipäjuuston takaa tai edestä! Minulla on vain valk. teko-orkieda tässä pihan varjoisalla puolella sijaitsevan huoneeni ikk.laudalla. Tällä hetkellä siitä roikkuu myös pieni lila kaulakoru ja virkattu oranssi kehäkukka terälehtineen aurinkona. Itsevirkatut lila-valk. ja kelt. alaverhot orkidean ym. pikkukrääsän molemmin puolin. Etäämpänä klasini takana isoon kiven juurella kukkii aito oranssi kallionauhus. :D
Ai että sinulla oli herkut edessä.
Kiitos kun huomasit! :jep: Nauhuksista tykkään eniten juuri kallionauhuksista, niitten väreistä ja muodoista lehdissä ja kukissa. Ko. yksilö onkin säilynyt parhaiten kotiloilta. Harmi, etten tänäsyksynä pysty karkottamaan viim.mainittuja ja hoitamaan mieliperennoitanikaan.
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Tulin kattomaan mitäs tänne kuuluu. Tullu taas häröiltyä maailmalla hetkinen.
Guild can only exist in a person who can act
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Kohina kirjoitti: 22 Syys 2025, 15:00 Tulin kattomaan mitäs tänne kuuluu. Tullu taas häröiltyä maailmalla hetkinen.
No näyttääkö täällä olevan sama meininki kuin maailmallakin?
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

JeeSe kirjoitti: 22 Syys 2025, 15:30
Kohina kirjoitti: 22 Syys 2025, 15:00 Tulin kattomaan mitäs tänne kuuluu. Tullu taas häröiltyä maailmalla hetkinen.
Aikalailla. Ihmiset yrittää vaikuttaa asioihin joihin eivät voi vaikuttaa eivätkä vaikuta niihin asioihin joihin voivat vaikuttaa.
Guild can only exist in a person who can act
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Kohina kirjoitti: 22 Syys 2025, 15:36
JeeSe kirjoitti: 22 Syys 2025, 15:30
Aikalailla. Ihmiset yrittää vaikuttaa asioihin joihin eivät voi vaikuttaa eivätkä vaikuta niihin asioihin joihin voivat vaikuttaa.
Pitäisikö tähän nyt todeta, ettei taaskaan hyvältä vaikuta.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin