Itse ihastuin tähän mutta kukkanen talvella? ja onko liian hömsy rönsy?
Valitkaa minulle häämekko
Valitkaa minulle häämekko
Mikä mekko on tyylikäs, kaunis tai hieno? Valitaan malli ensin ja keskitytään väriin myöhemmin. Muistakaa että olen pullea. Laitan yhdestä mekosta kuvan miltä se näyttää pullean päällä. 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Pilvipouta
- Reactions:
Re: Valitkaa minulle häämekko
Mä luulin, että sulla oli jo mekko 
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
Niin minäkin.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Se on varmaan hienoin näistä. Mietin vain onko se liian hieno?
Jos sulla on selvä vyötärö, tyyli 1 tai 6 on ok. Lyhyt näyttää sääret, itse tiedät kannattaako
.
Ison ihmisen ei kannata pukeutua telttaan tai kaapuun. Ai muhkeisiim hihoihin. Esim 2 tai 5 saattaa vaan isontaa olemusta.
En osaa suositella, kun en tiedä malliasi. Itse tykkään itselle monestakin, mutta 2, 5 ja 7 jäisi kauppaan. Ja missään nimessä en ostaisi petrolin väristä, koska se saa minut näyttämään merisairaalta.
Ison ihmisen ei kannata pukeutua telttaan tai kaapuun. Ai muhkeisiim hihoihin. Esim 2 tai 5 saattaa vaan isontaa olemusta.
En osaa suositella, kun en tiedä malliasi. Itse tykkään itselle monestakin, mutta 2, 5 ja 7 jäisi kauppaan. Ja missään nimessä en ostaisi petrolin väristä, koska se saa minut näyttämään merisairaalta.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
3 on tosi ok iltapuku. Voi olla häävieraalle liian muodollinen ellei ole toivottu juhlapukua
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
1 On hieman pullukkaan päällä tällainen. Leikkaus on aavistuksen ylempänä kuin vyötärö Sääret on ihan ok muotoiset mutta toisessa sääressä on ruususta jääneitä värimuutoksia, sellaisia länttejä että paksummat sukkasysteemit pitäisi laittaa.MooM kirjoitti: ↑21 Syys 2025, 13:51 Jos sulla on selvä vyötärö, tyyli 1 tai 6 on ok. Lyhyt näyttää sääret, itse tiedät kannattaako.
Numero 9 näyttää kivalta.
Tuossa koltussa mielestäni on tyylikkyyttä..en vain tiedä onko hääpuvuksi sopiva???
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Tuo mekko nro 7 on mun mielestäni hienoin leikkauksineen ja pitseineen.
Eikä ole liian avokaulainen. Tykkään tuosta väristäkin.
Eikä ole liian avokaulainen. Tykkään tuosta väristäkin.
Kissatäti menee vieraaksi. Häämekko on vähän hämäävä ilmaus. Ja "mekko" ylipäätään on vähättelyä morsiuspuvusta. Tai iltapuvusta.
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Pukukoodi on kutsussa: Tumma puku/ Talvisen juhlava