Taideraadin varausvuorot halukkaille

Taideitten ja Musiikin Saattelemana
Kissatäti
Reactions:

Taideraadin varausvuorot halukkaille

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Haluaako joku tai jotkut muutkin pitää taideraatia? Tässä ketjussa saa varata päivän ettei tule päällekkäisyyksiä. Ilmoittaa vain päivämäärän milloin haluaa raadin pitää.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Bored
Reactions:

Re: Taideraadin varausvuorot halukkaille

Viesti Kirjoittaja Bored »

Kissatäti kirjoitti: 22 Syys 2025, 07:05 Haluaako joku tai jotkut muutkin pitää taideraatia? Tässä ketjussa saa varata päivän ettei tule päällekkäisyyksiä. Ilmoittaa vain päivämäärän milloin haluaa raadin pitää.
En ainakaan minä. Se on Kissatädin hommia :D . Sä osaat sen homman. Ainakaan minä en halua sun paikalle. Annan ammattilaisen hoitaa sen homman.

Mitä muut haluavat ja toivovat en tiedä. Tämä siis oli vain henkilökohtainen näkemykseni🤗.
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

En minä mikään oikea taideasiantuntija ole :D Minusta olisi mielenkiintoista nähdä taidetöitä jotka teitä kiinnostavat. Olisi mukavaa jos muutkin esittelisivät teoksia.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Teepäs Kissatäti tästä topikki. Kuva liitteenä ja taiteilijasta
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jackson_Pollock
ja leffakin on tehty
https://www.imdb.com/title/tt0183659/
Aika klassinen anstien ja alkoholismin kourissa rimpuileva taiteellinen, luova ja omalla alallaan jopa nerokas ihminen.
Liitteet
Näyttökuva 2025-09-22 092119.png
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin