Mitä tein tänään?

MooM
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kyllä tänne meteliä mahtuu ja jos menee överiksi, huomautetaan. Tervetuloa takaisin, kun siltä tuntuu. Ei tämä niin vakavaa ole
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Kuulas sateeton aamu innoitti ulkoilemaan. Metsästä löytyi suppilovahveroita, joista sipulin ja kerman kanssa soosi. Lisäksi jauhetusta lohesta pihvejä, perunamuusia ja salaattia seuraksi. Myös aamulla leivottuja sämpylöitä pöytään.
Illalla elokuviin, mukavaa.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Deimos kirjoitti: 26 Syys 2025, 12:07 Testaan vain. Pahoitteluni kaikille. Pidän nyt vähän taukoa palstasta. Mun mielestä kaikki on nyt ok. Olen ollut yhteydessä KultaKikkareeseen ja Deep Purposeen. Pyysin kumpaakin välittämään pahoitteluni ja mitä päätin asian suhteen muille moderaattoreille. Toivottavasti tulivat perille.

Mutta palataan asiaan kun olen kunnossa. Nyt en ole.
Until next time.
Mene mene tekel upharsin.
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Varasin liput erääseen konserttiin ja hotellihuoneen viikonlopuksi minulle ja ystävälle. Lokakuussa mennään. :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Nyt askarruttaa se mitä laitetaan päälle ravintolaan jossa on jazz tapahtuma. Minua nyt mietityttää tänään kaikki. Esimerkiksi se että kakkivatko linnut vain lentäessään vai kaikissa tilanteissa, maalla, ilmassa ja mahdollisesti vedessä? Sitten mietin myös lujasti otanko viiniä vai enkö. Olen yksin kotona. Yritin kutsua tänne kavereita mutta kaikilla oli juuri tänään, kun olen yksin, menoa. Lisäksi mietin unia joissa on lento-onnettomuuksia. Olen nähnyt sellaisia viimeaikoina. On tässä kauniitakin mietteitä. Ihmetyttää ruusupensas joka kukkii vieläkin. ja omenapuun omenat. Remontista johtuen tulen pakastamaan omput. Kuorin paloittelen ja pakastan. Se on kuulemma mahdollista, kysyin tekoälyltä. En ole ennen pakastanut omenoita. No kuitenkin, talossa on ihana omenoiden tuoksu. Jos pistää silmät kiinni eikä näe remonttikaaosta niin kaikki on hyvin. :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kissatäti kirjoitti: 26 Syys 2025, 15:49 Varasin liput erääseen konserttiin ja hotellihuoneen viikonlopuksi minulle ja ystävälle. Lokakuussa mennään. :D
Jos haluat avata, niin mikä konsertti?
Mene mene tekel upharsin.
JarppiOne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JarppiOne »

Tänään kävin kolmessa työkohteessa. Neljänteen en päässyt kun ei siellä ollut ketään. Varmaan menneet käymään jossain työmaallaan... Sitte kuuntelin vähän äänikirjaa Syvä joki ja Hanoi Rocksin Oriental Beat -levyä. Nyt surffailen.

Ja ihan helekkaristi vaihtelee mielialat taas :(
Memento mori
E-M
Reactions:

Viesti Kirjoittaja E-M »

Kissatäti kirjoitti: 26 Syys 2025, 17:50 Nyt askarruttaa se mitä laitetaan päälle ravintolaan jossa on jazz tapahtuma. Minua nyt mietityttää tänään kaikki. Esimerkiksi se että *kakkivatko linnut vain lentäessään vai kaikissa tilanteissa, maalla, ilmassa ja mahdollisesti vedessä? Sitten mietin myös lujasti otanko viiniä vai enkö. Olen yksin kotona. Yritin kutsua tänne kavereita mutta kaikilla oli juuri tänään, kun olen yksin, menoa. Lisäksi mietin unia joissa on lento-onnettomuuksia. Olen nähnyt sellaisia viimeaikoina. On tässä kauniitakin mietteitä. Ihmetyttää ruusupensas joka kukkii vieläkin. ja omenapuun omenat. Remontista johtuen tulen pakastamaan omput. Kuorin paloittelen ja pakastan. Se on kuulemma mahdollista, kysyin tekoälyltä. En ole ennen pakastanut omenoita. No kuitenkin, talossa on ihana omenoiden tuoksu. Jos pistää silmät kiinni eikä näe remonttikaaosta niin kaikki on hyvin. :D
Hansaruusu kukki minullakin komiasti alkukesästä pitkälle loppusyksyyn viimevuonna... Toinen joulukaktuksistani yllätti minut mtmalla kukalla (ulko)terassilla tänäkesänä. Monena iltana ja pvänäkin on puolustusvoimat jyristänyt hävittäjillään, onneksi ne eivät ole tulleet vähiin jääneisiin uniini. Valitett. en osaa vastata kysymyksiisi, joku toinen, uskoisin. Ruusun ja omenantuosuista jatkoa! :beauti:

*Tänään näin kuitenkin puoliksi syödyn (pää & sisälmykset) siilin tästä ikkunastani.
kyllästynyt
Reactions:

Viesti Kirjoittaja kyllästynyt »

Otin jalkakylvyn laventelin tuoksuisella kylpysuolalla ja tiskasin pitkästä aikaa käsin tiskit.

Nyt on miehekäs olo. :kippistä:
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Etsin tammantaimia tulevalta laikuskohteelta ja merkkasin ne mitä löysin, suurinta osaa en löytänyt kun se luonnonmoninaisuus on nostanut päätään kyseisellä paikalla niin maan mahdottomasti. Kerran jo ojankaivun ohessa "laikutin" sitä aluetta mutta menee uusiksi, ihan kamala vatukko ja pusikko.
Minun mielestä noin.
Kissatäti
Reactions:

E-M kirjoitti: 26 Syys 2025, 21:52
Kissatäti kirjoitti: 26 Syys 2025, 17:50 Nyt askarruttaa se mitä laitetaan päälle ravintolaan jossa on jazz tapahtuma. Minua nyt mietityttää tänään kaikki. Esimerkiksi se että *kakkivatko linnut vain lentäessään vai kaikissa tilanteissa, maalla, ilmassa ja mahdollisesti vedessä? Sitten mietin myös lujasti otanko viiniä vai enkö. Olen yksin kotona. Yritin kutsua tänne kavereita mutta kaikilla oli juuri tänään, kun olen yksin, menoa. Lisäksi mietin unia joissa on lento-onnettomuuksia. Olen nähnyt sellaisia viimeaikoina. On tässä kauniitakin mietteitä. Ihmetyttää ruusupensas joka kukkii vieläkin. ja omenapuun omenat. Remontista johtuen tulen pakastamaan omput. Kuorin paloittelen ja pakastan. Se on kuulemma mahdollista, kysyin tekoälyltä. En ole ennen pakastanut omenoita. No kuitenkin, talossa on ihana omenoiden tuoksu. Jos pistää silmät kiinni eikä näe remonttikaaosta niin kaikki on hyvin. :D
Hansaruusu kukki minullakin komiasti alkukesästä pitkälle loppusyksyyn viimevuonna... Toinen joulukaktuksistani yllätti minut mtmalla kukalla (ulko)terassilla tänäkesänä. Monena iltana ja pvänäkin on puolustusvoimat jyristänyt hävittäjillään, onneksi ne eivät ole tulleet vähiin jääneisiin uniini. Valitett. en osaa vastata kysymyksiisi, joku toinen, uskoisin. Ruusun ja omenantuosuista jatkoa! :beauti:

*Tänään näin kuitenkin puoliksi syödyn (pää & sisälmykset) siilin tästä ikkunastani.
Sydän muulle kuin puoliksi syödylle siilille. Ressukka pieni, käy sääli.
Kissatäti
Reactions:

JarppiOne kirjoitti: 26 Syys 2025, 20:23 Tänään kävin kolmessa työkohteessa. Neljänteen en päässyt kun ei siellä ollut ketään. Varmaan menneet käymään jossain työmaallaan... Sitte kuuntelin vähän äänikirjaa Syvä joki ja Hanoi Rocksin Oriental Beat -levyä. Nyt surffailen.

Ja ihan helekkaristi vaihtelee mielialat taas :(
Jaksamista mielialojen kanssa.
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Hain syksyn viimeiset puolukat...tai kyllähän niitä metsään jäi, mutta kun ei sovi pakkaseen. Vanhoja oli 4 l. ja nyt olen kerännyt 14 l. lisää. Jos sillä pärjäisi.
E-M
Reactions:

Viesti Kirjoittaja E-M »

Kissatäti kirjoitti: 27 Syys 2025, 18:07
E-M kirjoitti: 26 Syys 2025, 21:52

Sydän muulle kuin puoliksi syödylle siilille. Ressukka pieni, käy sääli.
Kiitos osanotosta. :sydänsykkii: Joku haukka varmaan. Mtma vuosi sitten sellainen teurasti turkinkyyhkynkin ikkunani alla ja alppiruusun juurella. Eikä niitä ole näkynytkään enää senjälkeen.
JarppiOne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JarppiOne »

Kävin hakemassa apteekista hullunlääkkeet. Alko jo taas masennus puskea päälle. Kaupassa kävin samalla. Nyt pähkäilen maalaustilan räjähdysherkkyyttä. Laitoin matikkaosastolle kyselyä asiasta jos joku osaisi jelppiä ja säästäisi aikaa. Kaikesta kyllä löytyy tietoa mutta näyttäs olevan useita eri alkuarvoja ja menetelmiä laskea.
Memento mori
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin