Mitä tein tänään?
Re: Mitä tein tänään?
Pvä kerrallaan... 
Tänään ei oikein mitään ole saanut aikaiseksi.
Eilen siivous, pyykit, ruuan laitto (Kaksi viikkoa putkeen makaronilaatikkoa) ja sauna. Miksei sauna tänäänkin.
Pyykit kuivuvat jo nopeammin kun ilmankosteus taitaa olla siinä 40 %. Loppukesästä oli 70-80 % niin ei oikein pyykit meinannun kuivua.
Pikku tarantella söi mutta pysyy visusti piilossa. On kaivanut mahdottomasti eli tukkinut lähes jokaisen suuaukon pesästään. Koitin myös ruokkia hamoriita. Kieltäytyi vielä. Ja vähän ajan kulttua huomasinkin että se jatkoi vielä venyttelyään. Ikäänkuin kertoakseen että vielä ei ole sapuskan aika. Lasiodora on kylläinen. Jopa ylimääräiselle aktiviteetille on aikaa kuten tunkea jalkojen päitä katon pleksin aukoista ulos. Eli mieli tekisi katsoa avarammin maailmaa.
Vaihdeltiin kuulumisia Raspun kanssa.
Eilen siivous, pyykit, ruuan laitto (Kaksi viikkoa putkeen makaronilaatikkoa) ja sauna. Miksei sauna tänäänkin.
Pyykit kuivuvat jo nopeammin kun ilmankosteus taitaa olla siinä 40 %. Loppukesästä oli 70-80 % niin ei oikein pyykit meinannun kuivua.
Pikku tarantella söi mutta pysyy visusti piilossa. On kaivanut mahdottomasti eli tukkinut lähes jokaisen suuaukon pesästään. Koitin myös ruokkia hamoriita. Kieltäytyi vielä. Ja vähän ajan kulttua huomasinkin että se jatkoi vielä venyttelyään. Ikäänkuin kertoakseen että vielä ei ole sapuskan aika. Lasiodora on kylläinen. Jopa ylimääräiselle aktiviteetille on aikaa kuten tunkea jalkojen päitä katon pleksin aukoista ulos. Eli mieli tekisi katsoa avarammin maailmaa.
Vaihdeltiin kuulumisia Raspun kanssa.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
En ole tehnyt mitään tai lähinnä nukkunut. Hieman mutta ei paljon flunssainen olo. Tänään on ollut kaunis päivä, se meni nyt ihan hukkaan minulta.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Minulla on jääkapissa pojan tekemää muussia ja lihapullakastiketta. HP - kastikettakin olisi ja keitettyjä pikkuporkkanoita. Olen tänään syönyt vain vähän kun pitäisi laihduttaa mutta nyt on armoton nälkä. En tiedä saanko unta.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Lauantaina poimin 2 litraa puolukkaa ja sunnuntaina 2,5 litraa. Kaikki Espoosta. Hyvin vielä on puolukkaa, saattaa olla, että menen poimimaan vielä ensi lauantaina, jos sää on hyvä.
Nyt on sitten oltu viikko ilman ketipinor, nukkuminen on ihan yhtä hyvää, korvasin ketipinorin kamomillateellä. En sitten tiedä auttaisiko lämmin maito illalla yhtä hyvin, se olisi hieman halvempi vaihtoehto. Ketipinorin lopetuksen jälkeen jalkakivut ovat loppuneet, lisäksi käsikivut helpottaneet ja alahuuli ei ole niin arka.
Nyt on sitten oltu viikko ilman ketipinor, nukkuminen on ihan yhtä hyvää, korvasin ketipinorin kamomillateellä. En sitten tiedä auttaisiko lämmin maito illalla yhtä hyvin, se olisi hieman halvempi vaihtoehto. Ketipinorin lopetuksen jälkeen jalkakivut ovat loppuneet, lisäksi käsikivut helpottaneet ja alahuuli ei ole niin arka.
En ole ainakaan saanut nukuttua. Yritin olla peiton alla melkein kaksi tuntia mutta olin ihan virkku ja annoin periksi kahvinhimolle. Toivottavasti saan kuitenkin tänään jotain aikaan.
Aurinko on nousemassa. Taivaanrannassa oranssi hehku. Taivas on jo sininen osittain ja samaan aikaan on tähtiä taivaalla. Mielenkiintoinen taivas. Hyvää huomenta kaikille.
Huomenta. Oli lyhyet unet itsellä. Oliko peräti kaksi tuntia. Tiskasin jo koska en kestä epäsiistiä asuntoa. Kylmää parvekkeella mutta saisi olla niin kylmää ettei tekisi koko ajan mieli käydä tupakalla.
Tähtiä täällä näkyy vain jos lyön itseäni.
Huomenta myös kaikille jotka ovat olleet hereillä koko yön tai heräsivät jo.
Kolme kukkaa
Talitintti oli taas eksynyt parvekkeelle. Uskomaton taito osata sisään lasituksesta huolimatta ja uskomaton taito olla osaamatta löytää ulos sieltä takasin.
Lisäksi outo tapa talitinteillä välillä heitellä röökin stumppeja pois tuhkakupista. Luulisi että haisee niin pahalle tintin nokkaan että vähemmästäkin ymmärtää ettei siellä ainakaan ruokaa ole. Olisiko lämpötilaero sellainen joka niitä kiinnostaa? Voisiko lasituksen sisällä olla hieman lämpimämpää?
Lisäksi outo tapa talitinteillä välillä heitellä röökin stumppeja pois tuhkakupista. Luulisi että haisee niin pahalle tintin nokkaan että vähemmästäkin ymmärtää ettei siellä ainakaan ruokaa ole. Olisiko lämpötilaero sellainen joka niitä kiinnostaa? Voisiko lasituksen sisällä olla hieman lämpimämpää?
Aurinko ainakin paistaa. Tulee kohta verhosta läpi
Ihania varjoja luo seinälle.

Sama täällä, tekemiset minimissä. Tänä aamuna oli outo olo, ei koskenut mihinkään, luulin jo että olen kuollut mutta sitten peräpää päästi terveen töräyksen ja tässä sitä taas ollaan.
Minun mielestä noin.