Leenan uni taulu

Taideitten ja Musiikin Saattelemana
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Leenan uni taulu

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Taulu tuli painosta. Sen nimi on Leenan uni. Leena on kissan, joka on taulussa, nimi. Olin lähettänyt painoon väärän, keskeneräisen työn. Siinä on selkeitä virheitä. Olen merkannut näkyvimmät virheet nuolilla. Tilaan siis taulun uudestaan ja pidän tämän itse. Virheelliset kohdat voin peittää merkkarilla, taulu on painettu metallille. Katsokaa nyt tarkkaan näettekö vielä selkeitä virheitä. Muuten en ala enää muuttamaan työtä. Asiakas tykkäsi eikä pitänyt liian kukkasena mitä vähän pelkäsin. Auttakaa virheiden löytämisessä! Olen sokeutunut omalle työlleni.

Leenan uni taulu.jpg
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Re: Leenan uni taulu

Taulu hohtaa hieman valoa kuvassa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Mä muistan tämän, kun mallailit kissan paikkaa. Kaunis työ.

Tekniikkasi on niin kerrostava ja yhdistelevä, että vaikea sanoa mikä elementti on virhe 😅
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

MooM kirjoitti: 30 Syys 2025, 16:46 Mä muistan tämän, kun mallailit kissan paikkaa. Kaunis työ.

Tekniikkasi on niin kerrostava ja yhdistelevä, että vaikea sanoa mikä elementti on virhe 😅
Kiitos! Niinhän se on ja kuvakin on huono. :D Pienestä kuvasta yrittää katsoa isoa taulua, on hieman epätoivoista.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin