Samoilla tulilla: Suosittelen Andy McCoyn levyä Jukebox Junkie. On todella loistava cover-levy
Hanoi Rocks
Hanoi Rocks
Lopultakin minulla on (tietääkseni) kaikki Hanoi Rocksia käsittelevät kirjat
Nyt vaan hieno keräilyharrastus loppui kun ei ole enää mitään kerättävää
Vaikka jos menneisyys yhtään määrittää tulevaa niin uskon että lisää on tulossa
Samoilla tulilla: Suosittelen Andy McCoyn levyä Jukebox Junkie. On todella loistava cover-levy
Memento mori
Re: Hanoi Rocks
Sinä sitten tiedät aika paljon aiheesta! Hieno kokoelma!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kiitoksia
Memento mori
Itse näin myös aikoinaan töllöstä kyseisen haastattelun. Legendaarista tosiaan.
Kotikyläni hammaslääkäri muuten oli Andyn isän veli eli Andyn setä siis 
Memento mori
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Andyä tuli tavattua paikallisissa kuppiloissa siihen aikaan kun samassa korttelissa asuttiin 
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Jep. Kyllä sille näemmä tuoppi maistui yhtä lailla myös silloin, kun sen kaveri työnteli sitä pyörätuolissa sen parveketurman jälkeen.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 06:18 Andyä tuli tavattua paikallisissa kuppiloissa siihen aikaan kun samassa korttelissa asuttiin![]()
Itse näin kerran Andya vilaukselta yksissä bileissä. Mutta arpoessani kehtaanko mennä juttusille vai en oli hän jo häipynyt paikalta
Jo sitä aiemmin olin menossa katsomaan The Real McCoy Bandia mutta yhtye ehti hajota kiertueella ennen keikkaa jonne olin menossa
En ole koskaan ollut mikään keikoilla kävijä mutta Juicea oon sentään käyny katsomassa. Ja Juicen kanssa oon parikin kertaa päässyt juttelemaankin samassa pöydässä. Vielä kun näkisin Andyn livenä lavalla ja pääsisi juttelemaan hänen kanssaan olisin tyytyväinen
En ole koskaan ollut mikään keikoilla kävijä mutta Juicea oon sentään käyny katsomassa. Ja Juicen kanssa oon parikin kertaa päässyt juttelemaankin samassa pöydässä. Vielä kun näkisin Andyn livenä lavalla ja pääsisi juttelemaan hänen kanssaan olisin tyytyväinen
Memento mori
Tämmönen vielä näköjään puuttuu
- Liitteet
-
- Makke ja nuppu.png (578.8 KiB) Katsottu 158 kertaa
Memento mori
Aaahh... Työpäivä takana, methylphenidatea naamarissa ja ghettoblasterin täydeltä Oriental Beatia... 
Memento mori