Mitä ketjua et aio aukaista ja miksi et?
[TM] Hyytävä video näyttää, miten koiran irtileikattu pää lipoo huuliaan – Neuvostoliiton kokeet ylittivät kaikki rajat
Kirjoittaja Uutisbotti » Eilen, 14:26 » Sijainti: Uutissyötteet » TM Tiede
Siksi että koirat ja eläimet ovat rakkaita. En pysty siis, pelkkä otsikkokin tekee pahaa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
- Kaksikylkinen
- Reactions:
Re: Mitä ketjua et aio aukaista ja miksi et?
En edes katsonut ketjua. Enkä katso.
Jokin tuulimylly-ketju ei kiinnosta, ehkä ihan syystäkin.
Jos ketjun otsikosta tai aktiivisimmista kirjoittajista voi päätellä, että ketju on reilusti spämmätty ai-copy-pastella. Koska se ei ole keskustelua ja olen keskustelupalstalla seuratakseni keskusteluja ja osallistuakseni niihin.
Mene mene tekel upharsin.
-
Brainwashed
- Reactions:
Hyvä ettet avannut!Kissatäti kirjoitti: ↑30 Syys 2025, 18:23 Mitä ketjua et aio aukaista ja miksi et?
[TM] Hyytävä video näyttää, miten koiran irtileikattu pää lipoo huuliaan – Neuvostoliiton kokeet ylittivät kaikki rajat
Kirjoittaja Uutisbotti » Eilen, 14:26 » Sijainti: Uutissyötteet » TM Tiede
Siksi että koirat ja eläimet ovat rakkaita. En pysty siis, pelkkä otsikkokin tekee pahaa.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- KultaKikkare
- Reactions:
Ensimmäinen uutissyöte missä olen nähnyt animaation kuvana. Pikkasen häiritsevä kieltämättä.
Be stronger than your excuses