Mitä tein tänään?

MooM
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

JarppiOne kirjoitti: 29 Syys 2025, 11:04
Goswell kirjoitti: 29 Syys 2025, 10:26
E-M kirjoitti: 28 Syys 2025, 17:05 Pvä kerrallaan... :idea:

Sama täällä, tekemiset minimissä. Tänä aamuna oli outo olo, ei koskenut mihinkään, luulin jo että olen kuollut mutta sitten peräpää päästi terveen töräyksen ja tässä sitä taas ollaan.
Jonakin aamuna sitä vielä ruumiina herää... :?
Kuulemma nekin voi töräytellä. Ei siitä ainakaan ei voi tietää asian tilaa.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Pesin olohuoneen ison ikkunan välipinnat. Olin keväällä pessyt vain ulko- ja sisäpinnan, ja välien pesusta on saattanut mennä enemmänkin kuin yksi vuosi. Nyt taas tulee vähän enemmän valoa elämään. :D
Kohta pitää kaivaa kirkasvalolamppu esiin ja alkaa taistella syksyn lisääntyvää pimeyttä vastaan tekniikalla. Minun kohdallani kirkasvalolamppu on auttanut.
JarppiOne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JarppiOne »

Otin methylphenidatea, tein kaverille laskelmia maalaamon ilmanvaihtoon liittyen (ATEX), kävin St1:llä (minulle se on Shell!) kahvilla ja tulin kotiin kuuntelemaan Another Hostile Takeover -levyä :) Iltapäivällä työrintamalle...
Memento mori
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Märkäruuti kirjoitti: 29 Syys 2025, 11:12 Pesin olohuoneen ison ikkunan välipinnat. Olin keväällä pessyt vain ulko- ja sisäpinnan, ja välien pesusta on saattanut mennä enemmänkin kuin yksi vuosi. Nyt taas tulee vähän enemmän valoa elämään. :D
Kohta pitää kaivaa kirkasvalolamppu esiin ja alkaa taistella syksyn lisääntyvää pimeyttä vastaan tekniikalla. Minun kohdallani kirkasvalolamppu on auttanut.
Homppelitouhuja.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Brainwashed kirjoitti: 29 Syys 2025, 14:49
Märkäruuti kirjoitti: 29 Syys 2025, 11:12 Pesin olohuoneen ison ikkunan välipinnat. Olin keväällä pessyt vain ulko- ja sisäpinnan, ja välien pesusta on saattanut mennä enemmänkin kuin yksi vuosi. Nyt taas tulee vähän enemmän valoa elämään. :D
Homppelitouhuja.

8-)
Niinpä. Tosimiehet istuu kaamosajan pimeässä ja juo viinaa.
Mene mene tekel upharsin.
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Oli ne tai se talitintti vielä käynyt parvekkeella. Tuhkakupista oli heitelty röökin stumppeja pöydälle. Nyt oli oppinut ja osasi uloskin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
E-M
Reactions:

Viesti Kirjoittaja E-M »

Jo toinen syksy kun ikkunat(kin) ovat jääneet ulkopuolelta pesemättä, puhumattakaan väli-ikkunoista. En niinkään huippausten ja horjumisten vuoksi (sydän & parkinsson) vaan sietämättömien kipujen vuoksi jaloissa ja pelosta jo tuttuihin tukoksiin ja infarkteihin. Kun yritän vielä selvitä yksin sekä sisä- ja pihatöistä, YMS. Plsohan on vielä sairaampi + liikuntarajoitteisempi kuin minä. Kuivalla (mikropöly)mopilla olen sentään huitonut ainakin irtopölyt ulkoapäin etupihan ikkunoista ja niitten puitteista tänään. :bueno:
E-M
Reactions:

Viesti Kirjoittaja E-M »

p.s.
Sain muuten kirkasvalolampun, oisko parikolme vtta sitten, tilaajalahjaksi jostain, oliskohan jo aika ´korkata´ se... Niskaan laitettava tikkuamista helpottava lamppusysteemi on toist. kiinnostanut enempi. :sydänsykkii:
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Laitoin työvuoron jälkeen kana-juurespadan uuniin. Sen kypsymistä tässä malttamattomana odottelen.
Pari vapaata edessä. Äidin luona käynti, käymme myös syömässä ja ehkä ostoksilla, vaikka en viihdy missään tavaratalojen vaateosastoilla. Äidin mieliksi olen mukana.
Erakko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Erakko »

Maalasin verstaan päädyn punamultamaalilla. Kotiutin kaivurini ulkometsästä. On siinä merkillinen moottori. Kun sammutan, öljyä on joskus alle minimin. Seuraavana aamuna mittatikku näyttää yli maksimin.
Deimos
Reactions:

Menen kohta lenkille ja jumpat lisäksi. Erityisesti panostan nyt venyttelyyn mutta lihakset on syytä saada hyvin lämpimiksi. Pilvistä. Alkholi ei tehnyt hyvää. Viimeinen tölkki oli täysin turha. Nukuin eilen jo 17-21 ja yritin katsoa jotain TV:stä sen jälkeen. Joka paikkaa jomotti ja särki. Polvien taipeet takaa ovat kuin viulun kielet eli helvetin kireät. Sali maksettu ja paketti piilolaseja haettu. Viikonloppu vielä lepoa varsinaisista treeneistä.

Epäilykseni on että olen tullut vanhaksi.
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Deimos kirjoitti: 02 Loka 2025, 08:08 Menen kohta lenkille ja jumpat lisäksi. Erityisesti panostan nyt venyttelyyn mutta lihakset on syytä saada hyvin lämpimiksi. Pilvistä. Alkholi ei tehnyt hyvää. Viimeinen tölkki oli täysin turha. Nukuin eilen jo 17-21 ja yritin katsoa jotain TV:stä sen jälkeen. Joka paikkaa jomotti ja särki. Polvien taipeet takaa ovat kuin viulun kielet eli helvetin kireät. Sali maksettu ja paketti piilolaseja haettu. Viikonloppu vielä lepoa varsinaisista treeneistä.

Sen voi tarkistaa vertaamalla syntymävuotta ja nykyistä vuotta, ei tartte arvailla. 8-)
Minun mielestä noin.
Deimos
Reactions:

Goswell kirjoitti: 02 Loka 2025, 08:27
Deimos kirjoitti: 02 Loka 2025, 08:08 Menen kohta lenkille ja jumpat lisäksi. Erityisesti panostan nyt venyttelyyn mutta lihakset on syytä saada hyvin lämpimiksi. Pilvistä. Alkholi ei tehnyt hyvää. Viimeinen tölkki oli täysin turha. Nukuin eilen jo 17-21 ja yritin katsoa jotain TV:stä sen jälkeen. Joka paikkaa jomotti ja särki. Polvien taipeet takaa ovat kuin viulun kielet eli helvetin kireät. Sali maksettu ja paketti piilolaseja haettu. Viikonloppu vielä lepoa varsinaisista treeneistä.

Sen voi tarkistaa vertaamalla syntymävuotta ja nykyistä vuotta, ei tartte arvailla. 8-)
1968? eli olen helvetin nuori vai pitääkö hommata rollaattori?
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Deimos kirjoitti: 02 Loka 2025, 08:33

Minuun verraten joo, mutta ei, pitää kohtapuolin.
Minun mielestä noin.
Deimos
Reactions:

Goswell kirjoitti: 02 Loka 2025, 08:46
Deimos kirjoitti: 02 Loka 2025, 08:33

Minuun verraten joo, mutta ei, pitää kohtapuolin.
Pääosin hommasi on aika fyysistä? Näin olen ymmärtänyt? Eli et tarvitse mitään jumppia ja kuntosaleja? Se voi pitää sinut fitissä kunnossa. Isäni on samankaltainen. Ensi keväänä 80-vuotta ja joka päivä pihatöitä. Ei makaa sohvalla juuri ollenkaan.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin