Ei täällä kukaan mökää, ainakaan minä, vaan pikemmin täällä kuuluu taas sellaista tyypillistä homppeliulinaa.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:53Niinhän sinä tosiaan jaat. Yritin vain kainoon tapaani huomauttaa, ettei omista mieltymyksistään kannattaisi niin suurta mökää pitää.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:30Minä jaan miehiä tosimiehiin ja homppeleihin/kunnon ihmisiin. . .Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:16Nimenomaan näin. Niinpä kenenkään on turha kovin römeällä äänellä omaa miehen malliaan markkinoida ja jakaa ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:04No, mitä kukin haluaa käsittää tosimiehen tarkoittavan, jota maalitolppien siirtelyllä voidaan näköjään laventaa rajattomasti.MooM kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 15:24Miksi esim saunan rakentaminen pystymetsän puista tai kumisaappaan korjaaminen on vähemmän homppelia kuin se, että osaa tehdä taidetta tekoälyprompteilla tai valmistaa oikeaopista napolilaista pizzaa? Jussilta jäisi piza tekemättä. Siis muuten kuin sinun henk koht arvoihisi ja arvostuksiisi pohjautuvilla kriteereillä. Jos homppelointioletukseni menivät pieleen, voit vaihtaa ne homppelimpiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 13:30Ei se ole määritelmä per se, vaan asiatieto sellaisesta että silloin oli arkiolosuhteet useimpien länsimaitten tavismiehillä senkaltaiset jossa homppeloinnille ei ollut sijaa, jos siis mieli pärjätä elämässä. Nykyään on toisin, sillee huonolla tavalla, joka on osaltaan johtanut 95% ilmiöön. Karkeasti voitaneen todeta että nykyään ovat tosimiehet yhtä harvassa kuin mikä oli homppelien osuus miesten keskuudessa 120 vuotta sitten, ja homppelilla ei viitata seksuaaliseen suuntatumiseen, vaan siitä kuinka herkästi menee kullakin ns sormi suuhun arkielämän haasteissa, ts. kuinka paljon tarvitaan joku ulkopuolinen suorittamaan asioita joita tosimiehet osasivat ja tekivät ennen itse. "Täällä Pohjantähden alla" romaanin Jussi ja Hamsunin "Maan siunaus" romaanin Isak kuvaavat hyvin wanhan liiton tosimiehen tietynlaista arkkityyppiä ja sellaisen ominaisuuksia, joita on nykyään todella harvalla.MooM kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 11:59Hnakalaksi menee olla ei-homppeli, jos määritelmä on, että on syntynyt n. 120 vuotta sitten.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 10:441900-1910.Deimos kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 10:39Tuossa 1920-1925... No, ne jotka olivat rintamalla. Olenko jäljillä? Mutta kovia olivat mimmitkin, siis lotat. mehän olemme kai sitä pullamössösukupolvea jo?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 10:35
Viime vuosisadan alkupuolella syntyneiden miesten sukupolvi oli oikeastaan viimeinen jossa esiintyin runsaasti nk tosimiehen määreet täyttäviä. Boomerit ovat jo selkeästi heikompI sukupolvi, ja mitä meidän sukupolveemme tulee, niin sutta ja sekundaa suurin osa, 95%.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miksi naiset elävät pidempään kuin miehet?
-
Brainwashed
- Reactions:
Re: Miksi naiset elävät pidempään kuin miehet?
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Miksikä sinun jatkuvaa itsekehuasi sanoisi?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:58Ei täällä kukaan mökää, ainakaan minä, vaan pikemmin täällä kuuluu taas sellaista tyypillistä homppeliulinaa.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:53Niinhän sinä tosiaan jaat. Yritin vain kainoon tapaani huomauttaa, ettei omista mieltymyksistään kannattaisi niin suurta mökää pitää.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:30Minä jaan miehiä tosimiehiin ja homppeleihin/kunnon ihmisiin. . .Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:16Nimenomaan näin. Niinpä kenenkään on turha kovin römeällä äänellä omaa miehen malliaan markkinoida ja jakaa ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:04No, mitä kukin haluaa käsittää tosimiehen tarkoittavan, jota maalitolppien siirtelyllä voidaan näköjään laventaa rajattomasti.MooM kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 15:24Miksi esim saunan rakentaminen pystymetsän puista tai kumisaappaan korjaaminen on vähemmän homppelia kuin se, että osaa tehdä taidetta tekoälyprompteilla tai valmistaa oikeaopista napolilaista pizzaa? Jussilta jäisi piza tekemättä. Siis muuten kuin sinun henk koht arvoihisi ja arvostuksiisi pohjautuvilla kriteereillä. Jos homppelointioletukseni menivät pieleen, voit vaihtaa ne homppelimpiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 13:30Ei se ole määritelmä per se, vaan asiatieto sellaisesta että silloin oli arkiolosuhteet useimpien länsimaitten tavismiehillä senkaltaiset jossa homppeloinnille ei ollut sijaa, jos siis mieli pärjätä elämässä. Nykyään on toisin, sillee huonolla tavalla, joka on osaltaan johtanut 95% ilmiöön. Karkeasti voitaneen todeta että nykyään ovat tosimiehet yhtä harvassa kuin mikä oli homppelien osuus miesten keskuudessa 120 vuotta sitten, ja homppelilla ei viitata seksuaaliseen suuntatumiseen, vaan siitä kuinka herkästi menee kullakin ns sormi suuhun arkielämän haasteissa, ts. kuinka paljon tarvitaan joku ulkopuolinen suorittamaan asioita joita tosimiehet osasivat ja tekivät ennen itse. "Täällä Pohjantähden alla" romaanin Jussi ja Hamsunin "Maan siunaus" romaanin Isak kuvaavat hyvin wanhan liiton tosimiehen tietynlaista arkkityyppiä ja sellaisen ominaisuuksia, joita on nykyään todella harvalla.MooM kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 11:59Hnakalaksi menee olla ei-homppeli, jos määritelmä on, että on syntynyt n. 120 vuotta sitten.
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Brainwashed
- Reactions:
En ole kehunut itseäni ensinkään, paitsi ehkä homppelimielessäsi.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:05Miksikä sinun jatkuvaa itsekehuasi sanoisi?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:58Ei täällä kukaan mökää, ainakaan minä, vaan pikemmin täällä kuuluu taas sellaista tyypillistä homppeliulinaa.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:53Niinhän sinä tosiaan jaat. Yritin vain kainoon tapaani huomauttaa, ettei omista mieltymyksistään kannattaisi niin suurta mökää pitää.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:30Minä jaan miehiä tosimiehiin ja homppeleihin/kunnon ihmisiin. . .Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:16Nimenomaan näin. Niinpä kenenkään on turha kovin römeällä äänellä omaa miehen malliaan markkinoida ja jakaa ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:04No, mitä kukin haluaa käsittää tosimiehen tarkoittavan, jota maalitolppien siirtelyllä voidaan näköjään laventaa rajattomasti.MooM kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 15:24Miksi esim saunan rakentaminen pystymetsän puista tai kumisaappaan korjaaminen on vähemmän homppelia kuin se, että osaa tehdä taidetta tekoälyprompteilla tai valmistaa oikeaopista napolilaista pizzaa? Jussilta jäisi piza tekemättä. Siis muuten kuin sinun henk koht arvoihisi ja arvostuksiisi pohjautuvilla kriteereillä. Jos homppelointioletukseni menivät pieleen, voit vaihtaa ne homppelimpiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 13:30Ei se ole määritelmä per se, vaan asiatieto sellaisesta että silloin oli arkiolosuhteet useimpien länsimaitten tavismiehillä senkaltaiset jossa homppeloinnille ei ollut sijaa, jos siis mieli pärjätä elämässä. Nykyään on toisin, sillee huonolla tavalla, joka on osaltaan johtanut 95% ilmiöön. Karkeasti voitaneen todeta että nykyään ovat tosimiehet yhtä harvassa kuin mikä oli homppelien osuus miesten keskuudessa 120 vuotta sitten, ja homppelilla ei viitata seksuaaliseen suuntatumiseen, vaan siitä kuinka herkästi menee kullakin ns sormi suuhun arkielämän haasteissa, ts. kuinka paljon tarvitaan joku ulkopuolinen suorittamaan asioita joita tosimiehet osasivat ja tekivät ennen itse. "Täällä Pohjantähden alla" romaanin Jussi ja Hamsunin "Maan siunaus" romaanin Isak kuvaavat hyvin wanhan liiton tosimiehen tietynlaista arkkityyppiä ja sellaisen ominaisuuksia, joita on nykyään todella harvalla.
![]()
![]()
![]()
![]()
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Minä taas homppelimielessäni pidän itsekehuna sitä, että joskus monta kertaa päivässä kerrot kuuluvasi pieneen viiden prosentin eliittiin, jolla on mahdollisuus tajuta milloin minkin asian todellinen laita.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:20En ole kehunut itseäni ensinkään, paitsi ehkä homppelimielessäsi.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:05Miksikä sinun jatkuvaa itsekehuasi sanoisi?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:58Ei täällä kukaan mökää, ainakaan minä, vaan pikemmin täällä kuuluu taas sellaista tyypillistä homppeliulinaa.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:53Niinhän sinä tosiaan jaat. Yritin vain kainoon tapaani huomauttaa, ettei omista mieltymyksistään kannattaisi niin suurta mökää pitää.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:30Minä jaan miehiä tosimiehiin ja homppeleihin/kunnon ihmisiin. . .Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:16Nimenomaan näin. Niinpä kenenkään on turha kovin römeällä äänellä omaa miehen malliaan markkinoida ja jakaa ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:04No, mitä kukin haluaa käsittää tosimiehen tarkoittavan, jota maalitolppien siirtelyllä voidaan näköjään laventaa rajattomasti.MooM kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 15:24Miksi esim saunan rakentaminen pystymetsän puista tai kumisaappaan korjaaminen on vähemmän homppelia kuin se, että osaa tehdä taidetta tekoälyprompteilla tai valmistaa oikeaopista napolilaista pizzaa? Jussilta jäisi piza tekemättä. Siis muuten kuin sinun henk koht arvoihisi ja arvostuksiisi pohjautuvilla kriteereillä. Jos homppelointioletukseni menivät pieleen, voit vaihtaa ne homppelimpiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 13:30Ei se ole määritelmä per se, vaan asiatieto sellaisesta että silloin oli arkiolosuhteet useimpien länsimaitten tavismiehillä senkaltaiset jossa homppeloinnille ei ollut sijaa, jos siis mieli pärjätä elämässä. Nykyään on toisin, sillee huonolla tavalla, joka on osaltaan johtanut 95% ilmiöön. Karkeasti voitaneen todeta että nykyään ovat tosimiehet yhtä harvassa kuin mikä oli homppelien osuus miesten keskuudessa 120 vuotta sitten, ja homppelilla ei viitata seksuaaliseen suuntatumiseen, vaan siitä kuinka herkästi menee kullakin ns sormi suuhun arkielämän haasteissa, ts. kuinka paljon tarvitaan joku ulkopuolinen suorittamaan asioita joita tosimiehet osasivat ja tekivät ennen itse. "Täällä Pohjantähden alla" romaanin Jussi ja Hamsunin "Maan siunaus" romaanin Isak kuvaavat hyvin wanhan liiton tosimiehen tietynlaista arkkityyppiä ja sellaisen ominaisuuksia, joita on nykyään todella harvalla.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Brainwashed
- Reactions:
En katso kuuluvani 5% eliittiin, vaan promillen ja sitäkin pienilukuisempaan friikkiryhmään, sille huonolla tavalla, josta on tosin helppoa erottaa 95% siitä viidestä.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:31Minä taas homppelimielessäni pidän itsekehuna sitä, että joskus monta kertaa päivässä kerrot kuuluvasi pieneen viiden prosentin eliittiin, jolla on mahdollisuus tajuta milloin minkin asian todellinen laita.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:20En ole kehunut itseäni ensinkään, paitsi ehkä homppelimielessäsi.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:05Miksikä sinun jatkuvaa itsekehuasi sanoisi?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:58Ei täällä kukaan mökää, ainakaan minä, vaan pikemmin täällä kuuluu taas sellaista tyypillistä homppeliulinaa.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:53Niinhän sinä tosiaan jaat. Yritin vain kainoon tapaani huomauttaa, ettei omista mieltymyksistään kannattaisi niin suurta mökää pitää.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:30Minä jaan miehiä tosimiehiin ja homppeleihin/kunnon ihmisiin. . .Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:16Nimenomaan näin. Niinpä kenenkään on turha kovin römeällä äänellä omaa miehen malliaan markkinoida ja jakaa ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:04No, mitä kukin haluaa käsittää tosimiehen tarkoittavan, jota maalitolppien siirtelyllä voidaan näköjään laventaa rajattomasti.MooM kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 15:24Miksi esim saunan rakentaminen pystymetsän puista tai kumisaappaan korjaaminen on vähemmän homppelia kuin se, että osaa tehdä taidetta tekoälyprompteilla tai valmistaa oikeaopista napolilaista pizzaa? Jussilta jäisi piza tekemättä. Siis muuten kuin sinun henk koht arvoihisi ja arvostuksiisi pohjautuvilla kriteereillä. Jos homppelointioletukseni menivät pieleen, voit vaihtaa ne homppelimpiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 13:30
Ei se ole määritelmä per se, vaan asiatieto sellaisesta että silloin oli arkiolosuhteet useimpien länsimaitten tavismiehillä senkaltaiset jossa homppeloinnille ei ollut sijaa, jos siis mieli pärjätä elämässä. Nykyään on toisin, sillee huonolla tavalla, joka on osaltaan johtanut 95% ilmiöön. Karkeasti voitaneen todeta että nykyään ovat tosimiehet yhtä harvassa kuin mikä oli homppelien osuus miesten keskuudessa 120 vuotta sitten, ja homppelilla ei viitata seksuaaliseen suuntatumiseen, vaan siitä kuinka herkästi menee kullakin ns sormi suuhun arkielämän haasteissa, ts. kuinka paljon tarvitaan joku ulkopuolinen suorittamaan asioita joita tosimiehet osasivat ja tekivät ennen itse. "Täällä Pohjantähden alla" romaanin Jussi ja Hamsunin "Maan siunaus" romaanin Isak kuvaavat hyvin wanhan liiton tosimiehen tietynlaista arkkityyppiä ja sellaisen ominaisuuksia, joita on nykyään todella harvalla.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- anonymous hater
- anonymous hater
Ja katso! Näin on hyvä.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:37En katso kuuluvani 5% eliittiin, vaan promillen ja sitäkin pienilukuisempaan friikkiryhmään, sille huonolla tavalla, josta on tosin helppoa erottaa 95% siitä viidestä.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:31Minä taas homppelimielessäni pidän itsekehuna sitä, että joskus monta kertaa päivässä kerrot kuuluvasi pieneen viiden prosentin eliittiin, jolla on mahdollisuus tajuta milloin minkin asian todellinen laita.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:20En ole kehunut itseäni ensinkään, paitsi ehkä homppelimielessäsi.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:05Miksikä sinun jatkuvaa itsekehuasi sanoisi?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:58Ei täällä kukaan mökää, ainakaan minä, vaan pikemmin täällä kuuluu taas sellaista tyypillistä homppeliulinaa.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:53Niinhän sinä tosiaan jaat. Yritin vain kainoon tapaani huomauttaa, ettei omista mieltymyksistään kannattaisi niin suurta mökää pitää.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:30Minä jaan miehiä tosimiehiin ja homppeleihin/kunnon ihmisiin. . .Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:16Nimenomaan näin. Niinpä kenenkään on turha kovin römeällä äänellä omaa miehen malliaan markkinoida ja jakaa ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:04No, mitä kukin haluaa käsittää tosimiehen tarkoittavan, jota maalitolppien siirtelyllä voidaan näköjään laventaa rajattomasti.MooM kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 15:24
Miksi esim saunan rakentaminen pystymetsän puista tai kumisaappaan korjaaminen on vähemmän homppelia kuin se, että osaa tehdä taidetta tekoälyprompteilla tai valmistaa oikeaopista napolilaista pizzaa? Jussilta jäisi piza tekemättä. Siis muuten kuin sinun henk koht arvoihisi ja arvostuksiisi pohjautuvilla kriteereillä. Jos homppelointioletukseni menivät pieleen, voit vaihtaa ne homppelimpiin.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Brainwashed
- Reactions:
Niin on, muttei kuitenkaan mitään itsekehua, paitsi ehkä jonkun 95% homppelin mielestä.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:59Ja katso! Näin on hyvä.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:37En katso kuuluvani 5% eliittiin, vaan promillen ja sitäkin pienilukuisempaan friikkiryhmään, sille huonolla tavalla, josta on tosin helppoa erottaa 95% siitä viidestä.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:31Minä taas homppelimielessäni pidän itsekehuna sitä, että joskus monta kertaa päivässä kerrot kuuluvasi pieneen viiden prosentin eliittiin, jolla on mahdollisuus tajuta milloin minkin asian todellinen laita.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:20En ole kehunut itseäni ensinkään, paitsi ehkä homppelimielessäsi.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:05Miksikä sinun jatkuvaa itsekehuasi sanoisi?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:58Ei täällä kukaan mökää, ainakaan minä, vaan pikemmin täällä kuuluu taas sellaista tyypillistä homppeliulinaa.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:53Niinhän sinä tosiaan jaat. Yritin vain kainoon tapaani huomauttaa, ettei omista mieltymyksistään kannattaisi niin suurta mökää pitää.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:30Minä jaan miehiä tosimiehiin ja homppeleihin/kunnon ihmisiin. . .Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:16Nimenomaan näin. Niinpä kenenkään on turha kovin römeällä äänellä omaa miehen malliaan markkinoida ja jakaa ihmisiä vuohiin ja lampaisiin.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:04
No, mitä kukin haluaa käsittää tosimiehen tarkoittavan, jota maalitolppien siirtelyllä voidaan näköjään laventaa rajattomasti.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- anonymous hater
- anonymous hater
Itseasiassa kerrot että olet yhtä harvinainen kuin minä. Sairauteni puolesta kuulun yhteen prosenttiin, älykkyyden puolesta siihen yhteen prosenttiin ja persoonallisuustyypin puolesta (Vaikka ne tavallaan ovat humpuukia) myös yhteen prosenttiin. Kuulun kaikessa jos katsotaan väestöä kokonaisuutena yhteen prosenttiin väestöstä. Sinä näet että kuulut myös. Ja minusta olet hyvin tavallinen ihminen, et missään tapuksessa missään erityinen. Keskinkertainen kaikessa ja myös ajatuksissa ja ajattelussa. Mutta se on hyvin yleistä Suomessa nykyään. Suomi on täynnä keskinkertaista ajattelua. Eduskunnasta koko väestöön asti. Vaikka edes katsot kuuluvasi johonkin viiten prosenttiin sekään ei tee sinusta harvinaista.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 21:12Niin on, muttei kuitenkaan mitään itsekehua, paitsi ehkä jonkun 95% homppelin mielestä.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:59Ja katso! Näin on hyvä.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:37En katso kuuluvani 5% eliittiin, vaan promillen ja sitäkin pienilukuisempaan friikkiryhmään, sille huonolla tavalla, josta on tosin helppoa erottaa 95% siitä viidestä.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:31Minä taas homppelimielessäni pidän itsekehuna sitä, että joskus monta kertaa päivässä kerrot kuuluvasi pieneen viiden prosentin eliittiin, jolla on mahdollisuus tajuta milloin minkin asian todellinen laita.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:20En ole kehunut itseäni ensinkään, paitsi ehkä homppelimielessäsi.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:05Miksikä sinun jatkuvaa itsekehuasi sanoisi?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:58Ei täällä kukaan mökää, ainakaan minä, vaan pikemmin täällä kuuluu taas sellaista tyypillistä homppeliulinaa.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:53Niinhän sinä tosiaan jaat. Yritin vain kainoon tapaani huomauttaa, ettei omista mieltymyksistään kannattaisi niin suurta mökää pitää.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:30Minä jaan miehiä tosimiehiin ja homppeleihin/kunnon ihmisiin. . .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
-
Brainwashed
- Reactions:
REPS!Deimos kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 23:46Itseasiassa kerrot että olet yhtä harvinainen kuin minä. Sairauteni puolesta kuulun yhteen prosenttiin, älykkyyden puolesta siihen yhteen prosenttiin ja persoonallisuustyypin puolesta (Vaikka ne tavallaan ovat humpuukia) myös yhteen prosenttiin. Kuulun kaikessa jos katsotaan väestöä kokonaisuutena yhteen prosenttiin väestöstä. Sinä näet että kuulut myös. Ja minusta olet hyvin tavallinen ihminen, et missään tapuksessa missään erityinen. Keskinkertainen kaikessa ja myös ajatuksissa ja ajattelussa. Mutta se on hyvin yleistä Suomessa nykyään. Suomi on täynnä keskinkertaista ajattelua. Eduskunnasta koko väestöön asti. Vaikka edes katsot kuuluvasi johonkin viiten prosenttiin sekään ei tee sinusta harvinaista.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 21:12Niin on, muttei kuitenkaan mitään itsekehua, paitsi ehkä jonkun 95% homppelin mielestä.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:59Ja katso! Näin on hyvä.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:37En katso kuuluvani 5% eliittiin, vaan promillen ja sitäkin pienilukuisempaan friikkiryhmään, sille huonolla tavalla, josta on tosin helppoa erottaa 95% siitä viidestä.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:31Minä taas homppelimielessäni pidän itsekehuna sitä, että joskus monta kertaa päivässä kerrot kuuluvasi pieneen viiden prosentin eliittiin, jolla on mahdollisuus tajuta milloin minkin asian todellinen laita.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:20En ole kehunut itseäni ensinkään, paitsi ehkä homppelimielessäsi.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 18:05Miksikä sinun jatkuvaa itsekehuasi sanoisi?Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:58Ei täällä kukaan mökää, ainakaan minä, vaan pikemmin täällä kuuluu taas sellaista tyypillistä homppeliulinaa.Wiesti kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:53Niinhän sinä tosiaan jaat. Yritin vain kainoon tapaani huomauttaa, ettei omista mieltymyksistään kannattaisi niin suurta mökää pitää.Brainwashed kirjoitti: ↑02 Loka 2025, 17:30
Minä jaan miehiä tosimiehiin ja homppeleihin/kunnon ihmisiin. . .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joo, sovitaan pois vaan että olet minua harvinaisempi yksilö.
- anonymous hater
- anonymous hater
Jasmin Voutilaisen raiskaaja poisti Facebook-sivunsa
Tunnettu suomalaisartisti sai raiskaustuomion vuonna 2015.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011537675.html
Elektronisen musiikin artisti, dj ja entinen radiojuontaja Alex Kunnari tuomittiin raiskauksesta vuonna 2015.
Ilta-Sanomien tietojen mukaan raiskauksen uhri oli Jasmin Voutilainen, joka kuoli vuonna 2023.
Tapahtumat sijoittuvat risteilylle vuonna 2014 ja laivalla esiintyneen 39-vuotiaan Kunnarin hyttiin. Voutilainen oli tuolloin 19-vuotias.
Toi läski sika siis raiskasi kauniin nuoren tytön hirvittävillä seurauksilla. Ehkä Suomessakin pitäisi olla kuolemantuomio.
Tunnettu suomalaisartisti sai raiskaustuomion vuonna 2015.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011537675.html
Elektronisen musiikin artisti, dj ja entinen radiojuontaja Alex Kunnari tuomittiin raiskauksesta vuonna 2015.
Ilta-Sanomien tietojen mukaan raiskauksen uhri oli Jasmin Voutilainen, joka kuoli vuonna 2023.
Tapahtumat sijoittuvat risteilylle vuonna 2014 ja laivalla esiintyneen 39-vuotiaan Kunnarin hyttiin. Voutilainen oli tuolloin 19-vuotias.
Toi läski sika siis raiskasi kauniin nuoren tytön hirvittävillä seurauksilla. Ehkä Suomessakin pitäisi olla kuolemantuomio.
En tiedä muuta kuin sen, että toi Jasmin Voutilainen oli kyllä älyttömän kaunis nainen. Voi viddu mitä tuhlaamista, kun tuollaisia menetetään.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Aina geenit ja genomi ei pelasta. Eikä se että olet nainen ja luonnostaan pitkäikäisempi kuin mies.
Onko tuo muuten, Pattinero, vain minun kuvitelmaani että väkivalta, murhat ja tapot sekä raiskaukset ja myös huumeongelma on räjähtänyt käsiin vai onko uutisointi vain niistä lisääntynyt? Kyllä noita peukkuzombeja alkaa olemaan myös täällä päin.
Kuten Rantanen sanoi tarvitsemme todella paljon lisää vankiloita ja tilaa vankiloihin ja järjettömästi lisää poliiseja. Syytä tähän en tiedä enkä ymmärrä jos kaikki on pysynyt ennallaan sitten hallituskauden alun?
Kuten Rantanen sanoi tarvitsemme todella paljon lisää vankiloita ja tilaa vankiloihin ja järjettömästi lisää poliiseja. Syytä tähän en tiedä enkä ymmärrä jos kaikki on pysynyt ennallaan sitten hallituskauden alun?
No ei se varmaan pelkkää kuvitelmaakaan ole. Nykyisin tosin uutisoinnin kynnyskin on aika matala, kun jengi painaa someen kaikenlaista.Deimos kirjoitti: ↑04 Loka 2025, 06:17 Onko tuo muuten, Pattinero, vain minun kuvitelmaani että väkivalta, murhat ja tapot sekä raiskaukset ja myös huumeongelma on räjähtänyt käsiin vai onko uutisointi vain niistä lisääntynyt? Kyllä noita peukkuzombeja alkaa olemaan myös täällä päin.
Selvää on, ettei huumeongelmat ole ainakaan Suomessa vähentyneet. Yhtenä syynä rikollisuuden kasvuun pidetään tietenkin sitä, että maassa on niitä toimettomia ulkomaaneläviä, joilla esimerkiksi naisten arvostus hipoo täyttä nollaa. Ja sama voi koskea toisen omaisuuttakin.
Jätevesitutkimukset paljastavat huumeiden käytön yleisyyttä. Ja kasvussa se on niidenkin perusteella. On siis ollut ainakin vuoteen 2021 asti. Ei ole kyseessä pelkkä mutu.
Pitkällä aikavälillä käytön kasvu on ollut jatkuvaa, aina vuoden 2021 alkupuoleen asti. Esimerkiksi amfetamiinin, metamfetamiinin, MDMA:n ja kokaiinin yhteenlasketut käyttömäärät ovat olleet noin kolminkertaisia verrattuna jätevesitutkimuksen aloitusvuoteen 2012. Tämä voidaan todeta, kun tarkastellaan tuloksia kaikista 10 kaupungista lähialueineen (noin 43 % koko Suomen väestöstä), jotka ovat olleet alusta saakka mukana laajassa kansallisessa tutkimuksessa.
https://thl.fi/tutkimus-ja-kehittaminen ... situtkimus
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Elääkö transnaiset pidempään kuin transmiehet?
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"