Aloin juuri katsomaan Alone - Suomeä - KUka katsoo minun kaa
Re: Aloin juuri katsomaan Alone - Suomeä - KUka katsoo minun kaa
Aika avuttomia kilpailijoita on tuonne valittu, mutta se kai kuuluu käsikirjoitukseen.
Se kalamies pärjää ihan hyvin ja se nuorempi nainen. Vanhempi nainen on sitkeä mutta ei tajua tehdä tulta sisälle tai kotaa. Sade haittaa. Sillä oli myös hyviä juttuja alussa mutta nyt hän on selkeästi väsynyt.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
No minä en sitten spoilaa jaksoja. Onko sinulla suosikkia kilpailijoista? Ja kuka voittaa?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Meillä sattu olemaan MTV3+ huomasin. Varmaan jääkiekon takia. Nyt on kiva katsoa kun ei tule mainoksia.
Mä varon aina näissä reality-jutuissa suosikkien kehittämistä. Harmittaa vain niin peijakkaasti sitten kun suosikki tippuu. Sen sijaan inhokkeja syntyy ihan väkisin.
Mä olen aika pihi noiden +-versioiden kanssa. Telkkari ei ole mulle kovin tärkeä, niillä plussilla saa ihan kummasti kuukausimaksun kasvamaan kohtuuttomasti. Keksin kyllä niillekin roposille jotain mieluisampaa käyttöä. Kirjakauppaan menee mulla aika paljon joka kuukausi.
Minusta se vanhempi nainen oli hauska mutta taitoja ei ollut nimeksikään selviytyä, mikä on harmi. Nuorempi naisista on taas selkeää voittaja ainesta.
- KultaKikkare
- Reactions:
Eräopas tai kalan jalostaja voittaa ellei jotain odottamatonta tapahdu.
Ajattelin että biologikin olis päässy pitkälle mut luovutti aika kevyesti. Teoria oli hallussa.
Ajattelin että biologikin olis päässy pitkälle mut luovutti aika kevyesti. Teoria oli hallussa.
Be stronger than your excuses
- KultaKikkare
- Reactions:
Se n. 45v sekatyömies stadista on kyllä aivan pihalla mut vetää sisulla kärkikolmikkoon.
Luovia ratkaisuja verkon laskemiseen rannalta. Pahan näköstä kyllä kun kompuroi ilman housuja rantakivikossa jalat veressä.
Luovia ratkaisuja verkon laskemiseen rannalta. Pahan näköstä kyllä kun kompuroi ilman housuja rantakivikossa jalat veressä.
- KultaKikkare
- Reactions:
Joo vanhempi nainen oli hauska kyllä mut selkeästi aivan väärässä paikassa ja tiesi sen itsekin.
Minä arvuuttelen että nuori nainen voittaa. Se vanhempi mieskin on kyllä sitkeä. Tässä on kyse myös tuurista selviytymisen lisäksi. Sekatyömies ei vissiin ole vielä saanut yhtään kalaa? Sinniä kyllä on!