Jos sun kaverin kimppuun hyökätään ja se vetää hyökkääjää pataan niin fine, hyvä juttu.
Mut jos se jatkaa potkimista apinan raivolla.kun hyökkääjä makaa jo maassa täysin puolustuskyvyttömänä niin kyllä mä puutun tilanteeseen. Puututko sä?
Jos sun kaverin kimppuun hyökätään ja se vetää hyökkääjää pataan niin fine, hyvä juttu.
Silti sinä olit muistaakseni viime juhannuksen tienoilla teurastamassa "jokaista potentiaalista tulevaa hamasilaista", koska sun kaverin kaverin kaverilla oli jostain vähän paha mieli joka liittyy topicciin.KultaKikkare kirjoitti: ↑06 Loka 2025, 08:48Jos sun kaverin kimppuun hyökätään ja se vetää hyökkääjää pataan niin fine, hyvä juttu.
Mut jos se jatkaa potkimista apinan raivolla.kun hyökkääjä makaa jo maassa täysin puolustuskyvyttömänä niin kyllä mä puutun tilanteeseen. Puututko sä?
Kyllä mun motiivi olisi pelastaa kaveri pahemmilta seurauksilta.apetteri kirjoitti: ↑06 Loka 2025, 14:52Silti sinä olit muistaakseni viime juhannuksen tienoilla teurastamassa "jokaista potentiaalista tulevaa hamasilaista", koska sun kaverin kaverin kaverilla oli jostain vähän paha mieli joka liittyy topicciin.KultaKikkare kirjoitti: ↑06 Loka 2025, 08:48Jos sun kaverin kimppuun hyökätään ja se vetää hyökkääjää pataan niin fine, hyvä juttu.
Oletan että potentiaalisella tulevalla tarkoitetaan sitä että naiset ja lapset teurastetaan samaan lihamyllyyn asiaa sen suuremmin murehtimatta.
Siinä se on puolustuskyvyttömän pelastaja.
Toope kirjoitti: ↑07 Loka 2025, 23:13 Hamas haluaa islamilaista maailmanvallankumousta, ei sen vähempää. Ei meillä ole mahdollisuutta sopia noiden kanssa, koska noiden kanssa ei voida sopia mistään.
Ei, Hamas tulee hävittää, Israel tekee oikein.
Mikään rauha ei ole mahdollista Hamasin kanssa, koska Hamas haluaa tuhota juutalaiset ja kristityt. Siksi Hamas pitää hävittää. Vasta sitten voi olla tilaisuutta rauhaan.
Tuo radikaali islam on se ongelma, ei Israel.

Ja kyllähän "Israelin ystävät" sen ovat koko ajan kiistäneet.