Mitä pelkäät eniten?
Mitä pelkäät eniten?
Mitä pelkäät eniten? Kerro sanoin mikä on suurin pelkosi ja miksi sinua pelottaa juuri se.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Mitä pelkäät eniten?
Läheisen menettäminen, sota ja korkean paikan kammo tuli aikanaan todetuksi Kolin korkealla paikalla...tässä nyt nämä pelon aiheet...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
-
Brainwashed
- Reactions:
Että päästän kuollessani löysät housuun, Ykköset ei niin paha, mutta kakkoset...

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Elämänsankari
- Reactions:
Erään läheisen menettämistä, vaikka se voi tapahtua myös omasta aloitteesta.
Turha pelätä, se on väistämätöntä.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:48 Että päästän kuollessani löysät housuun, Ykköset ei niin paha, mutta kakkoset...
![]()
Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:48 Että päästän kuollessani löysät housuun, Ykköset ei niin paha, mutta kakkoset...
![]()

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Jotenkin tuollainen äärimmäisen absurdi pelko ei sovi siihen karskiin mielikuvaan mitä minulla on sinusta.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:48 Että päästän kuollessani löysät housuun, Ykköset ei niin paha, mutta kakkoset...
![]()
Tuo on varmaan sukua sille, että jotkut pelkäävät, että jos kuolevat yllättäen sairaskohtaukseen tai joutuvat pikakyydllä sairaalaan, ruumiin tutkijat löytävät nuhjuiset tai reikäiset alusvaatteet, ja se on sitten niin viimeisen päälle noloa.
Yhteiskunnan romahtamista sellaiseksi, ettei se anna enää mielekkäitä mahdollisuuksia elää. Nyt suurimpana uhkana jonkinlainen fasistinen persläpiyhteiskunta, jossa ihmisarvo on mitätön ja joku kyttä vahtii koko ajan, että kaikki palvelevat suurta johtajaa. Ei se välttämättä ole ilmisota, vaan jonkinlainen painostava tyrannia, jossa kukaan ei uskalla tehdä mitään. Noista ehkä väkivalta on lähimpänä sitä, mutta ennemmin pelkään jonkinlaista syrjäytymistä, köyhtymistä ja katkeraa loppuelämää tyytymättömänä kaikkeen kuin väkivaltaista kuolemaa suorassa kapinassa tai jonkun roistojoukon uhrina.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Ruksasin vain läheisen kuoleman.
Omalla kohdallani myös sairastuminen on yksi pelon aihe. Lähinnä pelkään liikuntakyvyn menetystä ja dementiaa. Vielä ei ole oireita kummastakaan, mutta lähipiirissäni on parikin tapausta. Toisen kohdalla selvästi minua nuoremmalle on iskenyt kognitiivisia kykyjä nopeasti syönyt dementia ja toiselle ALS. Molemmat kovakuntoisia kavereita.
Omalla kohdallani myös sairastuminen on yksi pelon aihe. Lähinnä pelkään liikuntakyvyn menetystä ja dementiaa. Vielä ei ole oireita kummastakaan, mutta lähipiirissäni on parikin tapausta. Toisen kohdalla selvästi minua nuoremmalle on iskenyt kognitiivisia kykyjä nopeasti syönyt dementia ja toiselle ALS. Molemmat kovakuntoisia kavereita.
Läheisen kuolema, sota, terrorismi.
Eikö kohta 5 kata periaatteessa kaikki muut?
Eikö kohta 5 kata periaatteessa kaikki muut?
-
Brainwashed
- Reactions:
No, sellaisen "paskat housussa kun noutaja tulee" esittäminen on kuulunut repertoaariini jo vuosikymmenien ajan ja tullut siihen pisteeseen että siitä on kehkeytynyt yksi lukuisten huonojen mukavitsieni sarjassa joita suollan vähän väliä, eli olet täysin oikeilla linjoilla sen suhteen ettei se ole ihan validi juttu kohdallani, kunhan pelleilen, mutta tämä todettuna, niin "arjessa" olen kyllä usein "sellaisessa kunnossa" että jos noutaja tulisi varoittamatta, niin kuolinsyytutkija toteaisi varmaan että "perkele, taas yksi spurgu mun vuorolla..."Neutroni kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:08Jotenkin tuollainen äärimmäisen absurdi pelko ei sovi siihen karskiin mielikuvaan mitä minulla on sinusta.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:48 Että päästän kuollessani löysät housuun, Ykköset ei niin paha, mutta kakkoset...
![]()
Tuo on varmaan sukua sille, että jotkut pelkäävät, että jos kuolevat yllättäen sairaskohtaukseen tai joutuvat pikakyydllä sairaalaan, ruumiin tutkijat löytävät nuhjuiset tai reikäiset alusvaatteet, ja se on sitten niin viimeisen päälle noloa.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Yksi tärkeä joka unohtui on kipu.
-
Brainwashed
- Reactions:
REPS!Kissatäti kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:05Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:48 Että päästän kuollessani löysät housuun, Ykköset ei niin paha, mutta kakkoset...
![]()
![]()
"Vitsini" perustuu siihen faktaan, että jos suolen loppupäässä on tavaraa, niin se tulee yleensä ulos kun heittää veivinsä. Huono vitsi, mutta ettäsellainentapauställäkertaa...
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
Joo, se on kyllä vittumaista!
- anonymous hater
- anonymous hater
- Henry Borat
- Reactions:
Äkkikuolema ei sinänsä pelota, mutta kuolemaan johtava sairastuminen.
Sain joskus väärän diagnoosin imusolmukesyövästä ja enpäs ollut edes voinut kuvitella sitä katkeruuden ja epätoivon määrää, joka siitä syntyi, kun alettiin antamaan elinajan odotteita ja miten vaikea oli lopulta myös tajuta, että ei ollutkaan hätää.
Myös läheisen kuolema hirvittää
Sain joskus väärän diagnoosin imusolmukesyövästä ja enpäs ollut edes voinut kuvitella sitä katkeruuden ja epätoivon määrää, joka siitä syntyi, kun alettiin antamaan elinajan odotteita ja miten vaikea oli lopulta myös tajuta, että ei ollutkaan hätää.
Myös läheisen kuolema hirvittää
Viimeksi muokannut Henry Borat, 20 Loka 2025, 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.