Mitä pelkäät eniten?
Re: Mitä pelkäät eniten?
Kaunista naista ei ole luettelossa.
-
Brainwashed
- Reactions:
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Moni kaunisnainen on vähemmin kaunis kun pakkelit riisutaan, tiedän monta tapausta jossa mies on aamulla pelästynyt vieressä kuorsaavaa neitoa ja paennut kauhuissaan paikalta, ei ole sen koomin miestä näkynyt, missään.
Minun mielestä noin.
-
Brainwashed
- Reactions:
Ja sitten se, että useat, ei sentään onneksemme kaikki kauniit naiset, ovat ns. persoonallisuushäiriöisiä, ja sama toteutuu myös "kauniitten" miesten osalla, joskaan ei ehkä ihan samalla frekvenssillä kuin naisten osalla, useimpien sellaisten miespuolisten ollen ihan vain harmittomia homoja.
Naisten kohdalla lesbot taasen useimmiten...
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Ennen sanottiin, että emännät pelkäävät maailmanloppua ja isännät metsän loppua eikä kumpaakaan tule.
-
Elämänsankari
- Reactions:
On niin tottunut kovaan määrään pakkelia naamoissa että joskus jopa yllättyy kun joku ei sellaista käytäkään ja näyttää silti nätiltä, tämä uusin "heilani" ei käytä meikkiä lukuunottamatta kevyesti joskus huulipunaa mutta sitäkin harvoin.
Kesti kauan itseltäkin tajuta se, mutta isot pisteet siitä sai.
Harvinaisuus varsinkin illanvietoissa yms.
Kohdat 1, 7 ja 19 ruksasin.
Ennen sanottiin myös, että kauniit naiset ovat tyhmiä.
Eihän tuossa nyt tilastollista perää liene, mutta kaunis nainen ja näyttävä mies saavat runsasta huomiota jo nuoresta ja osa alkaa luulla itsestään liikoja.
Mainittakoon, ettei minulla noussut huomio mitenkään päähän.
Eihän tuossa nyt tilastollista perää liene, mutta kaunis nainen ja näyttävä mies saavat runsasta huomiota jo nuoresta ja osa alkaa luulla itsestään liikoja.
Että jollekin läheiselle tapahtuu jotain pahaa, joka olisi estettävissä, mutta en pysty estämään.
Mene mene tekel upharsin.
Näitä on kiva katsoaWiesti kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 19:24 Ennen sanottiin myös, että kauniit naiset ovat tyhmiä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Vielä yksi. Komea mies!!
Totuuden sanoja
Muutaman kerran ollut lähellä, joten oma kuolema ei pelota. Olen siihen jo "tottunut" Läheisen menettäminen on se pahin pelko.
- Henry Borat
- Reactions:
Kuuluu monen sankarin lauantai-iltaan jo tämä aktiviteettiTeddy kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:53Turha pelätä, se on väistämätöntä.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:48 Että päästän kuollessani löysät housuun, Ykköset ei niin paha, mutta kakkoset...
![]()