Mitä tehdä ilkivaltaa vastaan vai tehdäkkö mitään?
Mitä tehdä ilkivaltaa vastaan vai tehdäkkö mitään?
Pikkutenavat, ehkä ala-asteen viimeisillä luokilla koosta päätellen, heittelivät pikkukiviä ikkunaan. Juoksin ulos mutta olivat liikkeellä pyörillä joten ehtivät häippästä kadun päähän ja katosivat sitten mutkan taakse. Naapurin tyttö oli nähnyt kun pojat heittelivät kiviä ja tunnistanut muutaman pojan. Naapurirouva tuli kertomaan. Mietinkin nyt että annan olla mutta jos toistuu niin mitä ihmettä pitäisi tehdä. Yhteyttä vanhempiin vai mitä. Samat pojat ovat kuulemma hajottaneet kadulla asuvan opettajan postilaatikon. Epäilen myös että samat pojat olivat asialla kun olin pihamaalla etupihalla ja ajoivat toisen naapurin, melkein 90 - vuotiaan rouvan ovelle, paukuttivat sitä nyrkeillä ja soittivat ovikelloa. Menin silloin sanomaan tai huutamaan oikeastaan että "Pojat ei noin saa tehdä!!" Katosivat paikalta sitten pyörillään. Onneksi vanharouva ei ollut kotona vaan sairaalassa jalkojensa takia.
Niin miten te toimisitte? Vai toimisitteko mitenkään?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Brainwashed
- Reactions:
Re: Mitä tehdä ilkivaltaa vastaan vai tehdäkkö mitään?
Jos olisin tuollaisia tekevän vintiön isä, niin antaisin vitsan viuhua.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Elämänsankari
- Reactions:
Ensimmäisenä ottaisin vanhempiin yhteyden ja testaisin hoitaako ne asian, ja jos hoitaa niin hyvä niin.
Jos homma jatkuisi kävisin kylässä ja vaatisin että homma hoituu, kolmannella kerralla saattaisin ehdottaa iskälle juoksukenkien jalkaan laittoa.
Ei mulla pinna jatkuvaa tollaista kestäisi, sen tunnustan. Eikä poliisista mitään apua tollasiin ole, se on ikävä kyllä itse/apureiden hoidettava.
Jos homma jatkuisi kävisin kylässä ja vaatisin että homma hoituu, kolmannella kerralla saattaisin ehdottaa iskälle juoksukenkien jalkaan laittoa.
Ei mulla pinna jatkuvaa tollaista kestäisi, sen tunnustan. Eikä poliisista mitään apua tollasiin ole, se on ikävä kyllä itse/apureiden hoidettava.
Ei toimi ei. Ainakin meidän kylällä aikanaan ne, joiden isät rakastivat (huhujen mukaan) lapsiaan ison kirjan opeilla, siirtyivät hyvin pian postilaatikoiden räjäyttelyihin ja valittavien mummojen uhkaamiseen väkivallalla. Ne joiden kotona asiat hoidettiin motkottamalla, tyytyivät pikkuhäiriköintiin.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:02 Jos olisin tuollaisia tekevän vintiön isä, niin antaisin vitsan viuhua.
-
Brainwashed
- Reactions:
Sain itse lapsena vitsaa, ja 95% tapauksista ansaitsin sen. Olin oikea riiviö.Neutroni kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:14Ei toimi ei. Ainakin meidän kylällä aikanaan ne, joiden isät rakastivat (huhujen mukaan) lapsiaan ison kirjan opeilla, siirtyivät hyvin pian postilaatikoiden räjäyttelyihin ja valittavien mummojen uhkaamiseen väkivallalla. Ne joiden kotona asiat hoidettiin motkottamalla, tyytyivät pikkuhäiriköintiin.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:02 Jos olisin tuollaisia tekevän vintiön isä, niin antaisin vitsan viuhua.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Olin myös riiviö, mutta en saanut ruumiillista kuritusta ja olen ihmetellyt, että miten temperamenttinen isäni hillitsi itsensä. Omani lapseni olivat myös osan lapsuuttaan riiviöitä, enkä hakannut heitäkään tai antanut edes vitsaa. Ja meistä ei ihan kasvanut yhteiskunnan hylkiöitä. Tai pojistani voi periaatteessa vielä sellaisia tulla. Minun isälläni oli auktoriteettia, joten hän ei tarvinnut vitsaa. Ilmeisesti minullakin sitä poikiini on. Olen yleensä aika hyväntuulinen tai välinpitämätön, joten jos näytän vihaiselta, se on poikkeus ja poikani ovat ilmeisesti päätelleet, että silloin ei kannata kikkailla. En tiedä, voisin kysyä, että miksi ne lopulta yleensä uskoivat puhetta.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:18Sain itse lapsena vitsaa, ja 95% tapauksista ansaitsin sen. Olin oikea riiviö.Neutroni kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:14Ei toimi ei. Ainakin meidän kylällä aikanaan ne, joiden isät rakastivat (huhujen mukaan) lapsiaan ison kirjan opeilla, siirtyivät hyvin pian postilaatikoiden räjäyttelyihin ja valittavien mummojen uhkaamiseen väkivallalla. Ne joiden kotona asiat hoidettiin motkottamalla, tyytyivät pikkuhäiriköintiin.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:02 Jos olisin tuollaisia tekevän vintiön isä, niin antaisin vitsan viuhua.
![]()
Mene mene tekel upharsin.
-
Brainwashed
- Reactions:
Mielekiintoinen tulema, jos kerta olimme molemmat arviomme mukaan riiviöitä, joista yhden isä ei säästellyt vitsaa ja toinen ei edes vitsaa tehnyt, jolloin yhdestä tuli toksisen maskuliinisuuden ilmentymä ja toisesta kiiltokuvahomppeli.asdf kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 19:19Olin myös riiviö, mutta en saanut ruumiillista kuritusta ja olen ihmetellyt, että miten temperamenttinen isäni hillitsi itsensä. Omani lapseni olivat myös osan lapsuuttaan riiviöitä, enkä hakannut heitäkään tai antanut edes vitsaa. Ja meistä ei ihan kasvanut yhteiskunnan hylkiöitä. Tai pojistani voi periaatteessa vielä sellaisia tulla. Minun isälläni oli auktoriteettia, joten hän ei tarvinnut vitsaa. Ilmeisesti minullakin sitä poikiini on. Olen yleensä aika hyväntuulinen tai välinpitämätön, joten jos näytän vihaiselta, se on poikkeus ja poikani ovat ilmeisesti päätelleet, että silloin ei kannata kikkailla. En tiedä, voisin kysyä, että miksi ne lopulta yleensä uskoivat puhetta.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:18Sain itse lapsena vitsaa, ja 95% tapauksista ansaitsin sen. Olin oikea riiviö.Neutroni kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:14Ei toimi ei. Ainakin meidän kylällä aikanaan ne, joiden isät rakastivat (huhujen mukaan) lapsiaan ison kirjan opeilla, siirtyivät hyvin pian postilaatikoiden räjäyttelyihin ja valittavien mummojen uhkaamiseen väkivallalla. Ne joiden kotona asiat hoidettiin motkottamalla, tyytyivät pikkuhäiriköintiin.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:02 Jos olisin tuollaisia tekevän vintiön isä, niin antaisin vitsan viuhua.
![]()
- anonymous hater
- anonymous hater
Se on mielenkiintoinen tulema.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 19:33Mielekiintoinen tulema, jos kerta olimme molemmat arviomme mukaan riiviöitä, joista yhden isä ei säästellyt vitsaa ja toinen ei edes vitsaa tehnyt, jolloin yhdestä tuli toksisen maskuliinisuuden ilmentymä ja toisesta kiiltokuvahomppeli.asdf kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 19:19Olin myös riiviö, mutta en saanut ruumiillista kuritusta ja olen ihmetellyt, että miten temperamenttinen isäni hillitsi itsensä. Omani lapseni olivat myös osan lapsuuttaan riiviöitä, enkä hakannut heitäkään tai antanut edes vitsaa. Ja meistä ei ihan kasvanut yhteiskunnan hylkiöitä. Tai pojistani voi periaatteessa vielä sellaisia tulla. Minun isälläni oli auktoriteettia, joten hän ei tarvinnut vitsaa. Ilmeisesti minullakin sitä poikiini on. Olen yleensä aika hyväntuulinen tai välinpitämätön, joten jos näytän vihaiselta, se on poikkeus ja poikani ovat ilmeisesti päätelleet, että silloin ei kannata kikkailla. En tiedä, voisin kysyä, että miksi ne lopulta yleensä uskoivat puhetta.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:18Sain itse lapsena vitsaa, ja 95% tapauksista ansaitsin sen. Olin oikea riiviö.Neutroni kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:14Ei toimi ei. Ainakin meidän kylällä aikanaan ne, joiden isät rakastivat (huhujen mukaan) lapsiaan ison kirjan opeilla, siirtyivät hyvin pian postilaatikoiden räjäyttelyihin ja valittavien mummojen uhkaamiseen väkivallalla. Ne joiden kotona asiat hoidettiin motkottamalla, tyytyivät pikkuhäiriköintiin.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:02 Jos olisin tuollaisia tekevän vintiön isä, niin antaisin vitsan viuhua.
![]()
![]()
Mene mene tekel upharsin.
Kaikista paras keino olisi päästä poikien kanssa jotenkin juttuun, ja saada hyvän tyypin maine niiden keskuudessa. Sitten ne ehkä myös katsovat vähän toistensa perään että kukaan muukaan samoilta kulmilta hölmöile.Kissatäti kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:59 Pikkutenavat, ehkä ala-asteen viimeisillä luokilla koosta päätellen, heittelivät pikkukiviä ikkunaan. Juoksin ulos mutta olivat liikkeellä pyörillä joten ehtivät häippästä kadun päähän ja katosivat sitten mutkan taakse. Naapurin tyttö oli nähnyt kun pojat heittelivät kiviä ja tunnistanut muutaman pojan. Naapurirouva tuli kertomaan. Mietinkin nyt että annan olla mutta jos toistuu niin mitä ihmettä pitäisi tehdä. Yhteyttä vanhempiin vai mitä. Samat pojat ovat kuulemma hajottaneet kadulla asuvan opettajan postilaatikon. Epäilen myös että samat pojat olivat asialla kun olin pihamaalla etupihalla ja ajoivat toisen naapurin, melkein 90 - vuotiaan rouvan ovelle, paukuttivat sitä nyrkeillä ja soittivat ovikelloa. Menin silloin sanomaan tai huutamaan oikeastaan että "Pojat ei noin saa tehdä!!" Katosivat paikalta sitten pyörillään. Onneksi vanharouva ei ollut kotona vaan sairaalassa jalkojensa takia.
Vaikea nyt näillä spekseillä miten se onnistuisi, vai onnistuisiko ollenkaan.
Vanhemmille vasikoinnin jälkeen on ainakin enää turha yrittää mitään.
-
Brainwashed
- Reactions:
Mahtavaa, olemme kerrankin jostakin samaa mieltä!asdf kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 19:45Se on mielenkiintoinen tulema.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 19:33Mielekiintoinen tulema, jos kerta olimme molemmat arviomme mukaan riiviöitä, joista yhden isä ei säästellyt vitsaa ja toinen ei edes vitsaa tehnyt, jolloin yhdestä tuli toksisen maskuliinisuuden ilmentymä ja toisesta kiiltokuvahomppeli.asdf kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 19:19Olin myös riiviö, mutta en saanut ruumiillista kuritusta ja olen ihmetellyt, että miten temperamenttinen isäni hillitsi itsensä. Omani lapseni olivat myös osan lapsuuttaan riiviöitä, enkä hakannut heitäkään tai antanut edes vitsaa. Ja meistä ei ihan kasvanut yhteiskunnan hylkiöitä. Tai pojistani voi periaatteessa vielä sellaisia tulla. Minun isälläni oli auktoriteettia, joten hän ei tarvinnut vitsaa. Ilmeisesti minullakin sitä poikiini on. Olen yleensä aika hyväntuulinen tai välinpitämätön, joten jos näytän vihaiselta, se on poikkeus ja poikani ovat ilmeisesti päätelleet, että silloin ei kannata kikkailla. En tiedä, voisin kysyä, että miksi ne lopulta yleensä uskoivat puhetta.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:18Sain itse lapsena vitsaa, ja 95% tapauksista ansaitsin sen. Olin oikea riiviö.Neutroni kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:14Ei toimi ei. Ainakin meidän kylällä aikanaan ne, joiden isät rakastivat (huhujen mukaan) lapsiaan ison kirjan opeilla, siirtyivät hyvin pian postilaatikoiden räjäyttelyihin ja valittavien mummojen uhkaamiseen väkivallalla. Ne joiden kotona asiat hoidettiin motkottamalla, tyytyivät pikkuhäiriköintiin.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 18:02 Jos olisin tuollaisia tekevän vintiön isä, niin antaisin vitsan viuhua.
![]()
![]()
- anonymous hater
- anonymous hater
Kaikkein paras keino on saada nuo tenavat kiinni ja kertoa heidän vanhemmilleen. Hommahan perustuu siihen, että hakevat jännitystä ja yrittävät välttää kiinnijäämistä. Koko homma latistuu kun jäävät kiinni.apetteri kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 20:24Kaikista paras keino olisi päästä poikien kanssa jotenkin juttuun, ja saada hyvän tyypin maine niiden keskuudessa. Sitten ne ehkä myös katsovat vähän toistensa perään että kukaan muukaan samoilta kulmilta hölmöile.Kissatäti kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:59 Pikkutenavat, ehkä ala-asteen viimeisillä luokilla koosta päätellen, heittelivät pikkukiviä ikkunaan. Juoksin ulos mutta olivat liikkeellä pyörillä joten ehtivät häippästä kadun päähän ja katosivat sitten mutkan taakse. Naapurin tyttö oli nähnyt kun pojat heittelivät kiviä ja tunnistanut muutaman pojan. Naapurirouva tuli kertomaan. Mietinkin nyt että annan olla mutta jos toistuu niin mitä ihmettä pitäisi tehdä. Yhteyttä vanhempiin vai mitä. Samat pojat ovat kuulemma hajottaneet kadulla asuvan opettajan postilaatikon. Epäilen myös että samat pojat olivat asialla kun olin pihamaalla etupihalla ja ajoivat toisen naapurin, melkein 90 - vuotiaan rouvan ovelle, paukuttivat sitä nyrkeillä ja soittivat ovikelloa. Menin silloin sanomaan tai huutamaan oikeastaan että "Pojat ei noin saa tehdä!!" Katosivat paikalta sitten pyörillään. Onneksi vanharouva ei ollut kotona vaan sairaalassa jalkojensa takia.
Kun pikkupoikana naapurin mummo otti meidät kiinni omenavarkaista ja jouduimme pyytämään anteeksi niin hävetti todella se, että mummo oli saanut meidät kiinni eikä sen jälkeen enää huvittanut käydä omenavarkaissa.
Tommosien vanhemmat tuppaavat olemaan aika usein juoppoja jotka viettävät aikansa uhoamalla netissä ja fanittavat persuja koska isämmaa, sen sijaan että tekisivät lastensa kanssa ikinä mitään.Tonttu kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 20:34Kaikkein paras keino on saada nuo tenavat kiinni ja kertoa heidän vanhemmilleen. Hommahan perustuu siihen, että hakevat jännitystä ja yrittävät välttää kiinnijäämistä. Koko homma latistuu kun jäävät kiinni.apetteri kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 20:24Kaikista paras keino olisi päästä poikien kanssa jotenkin juttuun, ja saada hyvän tyypin maine niiden keskuudessa. Sitten ne ehkä myös katsovat vähän toistensa perään että kukaan muukaan samoilta kulmilta hölmöile.Kissatäti kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:59 Pikkutenavat, ehkä ala-asteen viimeisillä luokilla koosta päätellen, heittelivät pikkukiviä ikkunaan. Juoksin ulos mutta olivat liikkeellä pyörillä joten ehtivät häippästä kadun päähän ja katosivat sitten mutkan taakse. Naapurin tyttö oli nähnyt kun pojat heittelivät kiviä ja tunnistanut muutaman pojan. Naapurirouva tuli kertomaan. Mietinkin nyt että annan olla mutta jos toistuu niin mitä ihmettä pitäisi tehdä. Yhteyttä vanhempiin vai mitä. Samat pojat ovat kuulemma hajottaneet kadulla asuvan opettajan postilaatikon. Epäilen myös että samat pojat olivat asialla kun olin pihamaalla etupihalla ja ajoivat toisen naapurin, melkein 90 - vuotiaan rouvan ovelle, paukuttivat sitä nyrkeillä ja soittivat ovikelloa. Menin silloin sanomaan tai huutamaan oikeastaan että "Pojat ei noin saa tehdä!!" Katosivat paikalta sitten pyörillään. Onneksi vanharouva ei ollut kotona vaan sairaalassa jalkojensa takia.
Sit kun sinne kotiin tulee tieto asiasta, niin juoppo iskä suuressa maskuliiniudessaa pieksää kakarat kun vielä siihen muutaman vuoden pystyy.
Sen jälkeen se olikin sit sinun, vasikan vika että tuli kotona turpaan. Mitäs luulet jääkö juttu sit siihen?
Toki jos saa muksut rysän päältä kiinni ja on auktoriteettia siinä hoitaa tilanne ni kyllä sekin toimii, mutta se onkin eri asia kuin vanhemmille vasikointi. Toisaalta sit jos pojat pistää siinä vastaan ja menee luu kurkkuun ni varmasti kiusaavat jatkossa enemmänki.
Ei välttämättä. Tietyssä iässä poikaviikarit keksii kaikkea jännää tekemistä vaikka olisivat niinsanotusti hyvästä perheestä. Sulla on tuo persukammo päässyt aika pahaksi. Näet persuja joka paikassa.apetteri kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 20:44Tommosien vanhemmat tuppaavat olemaan aika usein juoppoja jotka viettävät aikansa uhoamalla netissä ja fanittavat persuja koska isämmaa, sen sijaan että tekisivät lastensa kanssa ikinä mitään.Tonttu kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 20:34Kaikkein paras keino on saada nuo tenavat kiinni ja kertoa heidän vanhemmilleen. Hommahan perustuu siihen, että hakevat jännitystä ja yrittävät välttää kiinnijäämistä. Koko homma latistuu kun jäävät kiinni.apetteri kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 20:24Kaikista paras keino olisi päästä poikien kanssa jotenkin juttuun, ja saada hyvän tyypin maine niiden keskuudessa. Sitten ne ehkä myös katsovat vähän toistensa perään että kukaan muukaan samoilta kulmilta hölmöile.Kissatäti kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:59 Pikkutenavat, ehkä ala-asteen viimeisillä luokilla koosta päätellen, heittelivät pikkukiviä ikkunaan. Juoksin ulos mutta olivat liikkeellä pyörillä joten ehtivät häippästä kadun päähän ja katosivat sitten mutkan taakse. Naapurin tyttö oli nähnyt kun pojat heittelivät kiviä ja tunnistanut muutaman pojan. Naapurirouva tuli kertomaan. Mietinkin nyt että annan olla mutta jos toistuu niin mitä ihmettä pitäisi tehdä. Yhteyttä vanhempiin vai mitä. Samat pojat ovat kuulemma hajottaneet kadulla asuvan opettajan postilaatikon. Epäilen myös että samat pojat olivat asialla kun olin pihamaalla etupihalla ja ajoivat toisen naapurin, melkein 90 - vuotiaan rouvan ovelle, paukuttivat sitä nyrkeillä ja soittivat ovikelloa. Menin silloin sanomaan tai huutamaan oikeastaan että "Pojat ei noin saa tehdä!!" Katosivat paikalta sitten pyörillään. Onneksi vanharouva ei ollut kotona vaan sairaalassa jalkojensa takia.
Sit kun sinne kotiin tulee tieto asiasta, niin juoppo iskä suuressa maskuliiniudessaa pieksää kakarat kun vielä siihen muutaman vuoden pystyy.
Sen jälkeen se olikin sit sinun, vasikan vika että tuli kotona turpaan. Mitäs luulet jääkö juttu sit siihen?
Jep, mutta ainakin meidän kulmilla ne hyvät tyypit, jotka tulivat naureskelemaan ja vittuilemaan että eikö olla saatu pillua kun me viikarit poltettiin piilossa tupakkaa, säästyivät ilkivallalta. Sitten taas ne "isännät", jotka suureen ääneen mesos pitkin kyliä pojista kaikkien vanhemmille, yleensä päissään, saivat tilata tammikuussa uudet postilaatikot, ja me vaan naurettiin että siitä sai.Tonttu kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 20:50Ei välttämättä. Tietyssä iässä poikaviikarit keksii kaikkea jännää tekemistä vaikka olisivat niinsanotusti hyvästä perheestä. Sulla on tuo persukammo päässyt aika pahaksi. Näet persuja joka paikassa.apetteri kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 20:44Tommosien vanhemmat tuppaavat olemaan aika usein juoppoja jotka viettävät aikansa uhoamalla netissä ja fanittavat persuja koska isämmaa, sen sijaan että tekisivät lastensa kanssa ikinä mitään.Tonttu kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 20:34Kaikkein paras keino on saada nuo tenavat kiinni ja kertoa heidän vanhemmilleen. Hommahan perustuu siihen, että hakevat jännitystä ja yrittävät välttää kiinnijäämistä. Koko homma latistuu kun jäävät kiinni.apetteri kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 20:24Kaikista paras keino olisi päästä poikien kanssa jotenkin juttuun, ja saada hyvän tyypin maine niiden keskuudessa. Sitten ne ehkä myös katsovat vähän toistensa perään että kukaan muukaan samoilta kulmilta hölmöile.Kissatäti kirjoitti: ↑20 Loka 2025, 17:59 Pikkutenavat, ehkä ala-asteen viimeisillä luokilla koosta päätellen, heittelivät pikkukiviä ikkunaan. Juoksin ulos mutta olivat liikkeellä pyörillä joten ehtivät häippästä kadun päähän ja katosivat sitten mutkan taakse. Naapurin tyttö oli nähnyt kun pojat heittelivät kiviä ja tunnistanut muutaman pojan. Naapurirouva tuli kertomaan. Mietinkin nyt että annan olla mutta jos toistuu niin mitä ihmettä pitäisi tehdä. Yhteyttä vanhempiin vai mitä. Samat pojat ovat kuulemma hajottaneet kadulla asuvan opettajan postilaatikon. Epäilen myös että samat pojat olivat asialla kun olin pihamaalla etupihalla ja ajoivat toisen naapurin, melkein 90 - vuotiaan rouvan ovelle, paukuttivat sitä nyrkeillä ja soittivat ovikelloa. Menin silloin sanomaan tai huutamaan oikeastaan että "Pojat ei noin saa tehdä!!" Katosivat paikalta sitten pyörillään. Onneksi vanharouva ei ollut kotona vaan sairaalassa jalkojensa takia.