Re: Taatanan hakkerit ! ......part 2

Kohina
Reactions:

Re: Re: Taatanan hakkerit ! ......part 2

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Tuulispää kirjoitti: 07 Heinä 2025, 11:19
Neutroni kirjoitti: 07 Heinä 2025, 11:10
Tuulispää kirjoitti: 07 Heinä 2025, 10:32 Mulla ei ole pienintäkään aikomusta rakentaa tai suunnitella loggaussysteemeitä...teen vain toimivaa tuulivoimalaa...
Tuossa on toinen ristiriita tieteen teon kanssa. Teknisissä tieteissä pitää aina mitata asiat objektiivisesti. Ilman kunnollisia antureita ja loggereita et voi saada objektiivista tietoa laitteesi toiminnasta ja dataa tieteellisten päätösten tekemiseksi.
Loggausysteemin tekijälle on kyllä paikka auki...ilman rahoitusta.
Jos et olisi tuollainen äkkipikainen öykkäri, voisin harkita suunnitteluapua, mutta tiedän, että jos suunnittelen jotain ja sössit sen taitamattomuuttasi tai rikot huolimattomuuttasi (tai voi minun suunnitelmakin tietenkin olla joltain osin virheellinen ja vaatia kokeilua ja korjaamista) ja sitten syytät minua ties miksi sabotööriryssäksi, joka vei sinun miljardit ja jonka laite lähetti datat satelliitin kautta Petroskoin teollisuustiedustelukombinaatin agenteille ja edelleen Moskovaan. Se miten kohtelit Ovoloa ei rohkaise. Sinä rikoit hänen antaman tehomittarin jättämällä sen sateeseen ja rakensit hänen neuvoman tasasuuntaajakytkennän väärin ja kummallakin kerralla kiitoksena oli vain haukut moneen kertaan.
No pidä tunkkisi. Kyllä koodaareita löytyy varmaan Oulustakin jotka osaa arduinon räätälöidä....chat GPT ainakin osaa.

Sulle tiede on dataloggausta massiivisella budjetilla mulle riittää suuntaa antavat mittaustulokset jotta saan aerodynamiikan ja rakenteet oikein. Tässä olen onnistunut yli odotusten.

Nyt jos joku tuosta neutroni öykkäristä huolimatta ( joka on täällä kukkona tunkiolla ) haluaa auttaa niin saa ottaa yhteyttä. Voin ostaa tarvikkeet....mutta tonnien arvoista työtä en tässä vaiheessa voi korvata.
Vitut kukaan sua auta. Aika törkeää käytöstä sulta Ovoloa kohtaan, joka yritti auttaa.
Guild can only exist in a person who can act
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Tuulispää kirjoitti: 07 Heinä 2025, 11:19 No pidä tunkkisi. Kyllä koodaareita löytyy varmaan Oulustakin jotka osaa arduinon räätälöidä....chat GPT ainakin osaa.
Löytyyhän noita. Mutta sinun pulju voi kyllä kärsiä lievästä työvoimapulasta tuolla palkkatarjouksella.
Sulle tiede on dataloggausta massiivisella budjetilla mulle riittää suuntaa antavat mittaustulokset jotta saan aerodynamiikan ja rakenteet oikein. Tässä olen onnistunut yli odotusten.
Tiede on datasta tehtyjä perusteltuja päätelmiä ja niiden vertaisarvioitua julkaisuja. Minäkin olen ollut tekemässä (en kirjoittavana tutkijana vaan teknisenä asiantuntijana) Nature-papereita muutaman tonnin laitebudjetilla, joten ei se aina vaadi suunnattomia rahamääriä.

Sinun odotuksesi siitä miten vipperä pyörii vinhasti ja miten siitä tehdään biljoonien bisnes ovat hieman ristiriidassa keskenään.
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Neutroni kirjoitti: 07 Heinä 2025, 11:31
Tuulispää kirjoitti: 07 Heinä 2025, 11:19 No pidä tunkkisi. Kyllä koodaareita löytyy varmaan Oulustakin jotka osaa arduinon räätälöidä....chat GPT ainakin osaa.
Löytyyhän noita. Mutta sinun pulju voi kyllä kärsiä lievästä työvoimapulasta tuolla palkkatarjouksella.
Tiede on datasta tehtyjä perusteltuja päätelmiä ja niiden vertaisarvioitua julkaisuja. Minäkin olen ollut tekemässä (en kirjoittavana tutkijana vaan teknisenä asiantuntijana) Nature-papereita muutaman tonnin laitebudjetilla, joten ei se aina vaadi suunnattomia rahamääriä.

Sinun odotuksesi siitä miten vipperä pyörii vinhasti ja miten siitä tehdään biljoonien bisnes ovat hieman ristiriidassa keskenään.
Joo osaat tiedettä teoriassa....siitä pisteet.
Stalker
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Pitäisikö olla huolissaan?
Google-haku muuttunut vanhahtavan näköiseksi. Onko muilla?
Mainosesto lienee sekaisin, taitaa mennä säätämiseksi.
Olenko itse sörssinyt jotain? Osui kyllä sopivasti ajankohtaan MS:n tuen loppumis-ilmoitusten kanssa, hetikö hakkeroitiin?
edit: Tämä https://yle.fi/a/74-20189545 selittää yhden probleeman , muutakin muuttui sopivasti samaan aikaan.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin