Mitä olet eniten?

Kissatäti
Reactions:

Mitä olet eniten?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Analysoi hyviä puoliasi! Nyt on pakko valita joku alla olevista vaihtoehdoista. Ei saa kärvistellä, kursailla eikä olla vaatimaton!! Mitä olet eniten? Kommentoi numero kommentteihin. 👻

1. Olen henkevä, tunteikas, hienostunut, herkkä, ilmaisuvoimainen.

2. Minulla on yksilön voimakasta kykyä viehättää ihmisiä tai vaikuttaa heihin.

3. Olen tyylikäs, mallikas, hieno, elegantti, hyvää makua osoittava

4. Minulla on mielikuvitusrikkaat ajatukset.

5. Olen tavallisuudesta poikkeava, epätavallinen, erikoislaatuinen, omalaatuinen, poikkeuksellinen, harvinainen, outo, omituinen, merkillinen, ihmeellinen, originelli.

6. Olen hyvä-, terävä-älyinen; älykkyyttä osoittava, järkevä, viisas; intelligentti.

7. Olen ulkoisilta ominaisuuksiltani (sopusuhtaisen, sopusointuisen) miellyttävä, viehättävä, esteettinen; komea, viehkeä, ihana, ihastuttava, hurmaava, lumoava, kiehtova, sorea, sorja, sievä, soma, suloinen, nätti, söpö, söötti, hauskannäköinen, hyvännäköinen.

8. Olen huolettoman epäsovinnainen ihminen.

9. Olen hyvin miellyttävä, herttainen.

10. Olen kekseliäs, neuvokas, nopeaälyinen, terävä, sukkela, näppärä, ”fiksu”.

11. Olen urheilullinen, atleetti ja kilpailunhaluinen

12. Olen reilu, kelpo, kunnon ihminen, rehellinen ja ahkera
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Re: Mitä olet eniten?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Luulisin että voin valita numeron 4. Minulla on mielikuvitusrikkaat ajatukset.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Mä tuplaan sitten 8:iin.

Mutta mun on pakko ottaa tuosta kympistä tuo "fiksu" myös.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Nousta eniten ehkä 10, mutta ei kyllä läheskään aina. Muita jotenkin sopivia 2 4 8. Ehkä 6 vähän
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Parillisia numeroita näköjään 😅
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Listan melkein jokaisessa kohdassa on adjektiiveja, jotka sopisivat minuun, mutta myös sellaisia, jotka eivät sovi yhtään. Esim. 11. Urheilullinen - jossain määrin. Atleetti - no jaa. Kilpailuhenkinen - en lainkaan. Mutta jos on tarkoitus valita listasta yksi nipottamatta, niin se on 8. Harmi, että tuossa ei ollut paneutuva, koska sitä olen eniten, kun innostun.
Mene mene tekel upharsin.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

13. Ihan täys mulkero.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kissatäti kirjoitti: 21 Loka 2025, 11:22 Analysoi hyviä puoliasi! Nyt on pakko valita joku alla olevista vaihtoehdoista. Ei saa kärvistellä, kursailla eikä olla vaatimaton!! Mitä olet eniten? Kommentoi numero kommentteihin. 👻

1. Olen henkevä, tunteikas, hienostunut, herkkä, ilmaisuvoimainen. Joo olen tunteikas..

2. Minulla on yksilön voimakasta kykyä viehättää ihmisiä tai vaikuttaa heihin. Joihinkin tietysti, mutta ei kaikkiin, mutta ei ole tarpeenkaan kaikkia viehättää...

3. Olen tyylikäs, mallikas, hieno, elegantti, hyvää makua osoittava. Hehee...

4. Minulla on mielikuvitusrikkaat ajatukset. Joo...

5. Olen tavallisuudesta poikkeava, epätavallinen, erikoislaatuinen, omalaatuinen, poikkeuksellinen, harvinainen, outo, omituinen, merkillinen, ihmeellinen, originelli. Juu kuulun omituisten otusten joukkoon..

6. Olen hyvä-, terävä-älyinen; älykkyyttä osoittava, järkevä, viisas; intelligentti. Juu, suorastaan ainut laatuinen... :D

7. Olen ulkoisilta ominaisuuksiltani (sopusuhtaisen, sopusointuisen) miellyttävä, viehättävä, esteettinen; komea, viehkeä, ihana, ihastuttava, hurmaava, lumoava, kiehtova, sorea, sorja, sievä, soma, suloinen, nätti, söpö, söötti, hauskannäköinen, hyvännäköinen. Hups, tietysti noita kaikkia... :D

8. Olen huolettoman epäsovinnainen ihminen. Välillä joo olen tuollainen, ainakin jos on maistissa...tosin siitä on aikaa...

9. Olen hyvin miellyttävä, herttainen. Totta maar!

10. Olen kekseliäs, neuvokas, nopeaälyinen, terävä, sukkela, näppärä, ”fiksu”. Harmi vaan, etteivät muut ihmiset ole minusta tuota huomanneet miten olen tuota kaikkea..

11. Olen urheilullinen, atleetti ja kilpailunhaluinen. Eeiii kylddyyri ihminen tahdo olla tuollainen...
12. Olen reilu, kelpo, kunnon ihminen, rehellinen ja ahkera. Voi tietysti tuota kaikkea ja paljon muutakin...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Jemina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jemina »

Nro 5. sisältää eniten niitä luonteenpiirteitä, mitä olen. Ehkä en ole kuitenkaan kovin ihmeellinen.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Varmaan eniten 10 ainakin teknisten ongelmien ratkomisessa. Myös 6,8 ja 12 tuota ahkeruutta lukuun ottamatta ovat kohtuuvahvoja.
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

En ole noista eniten mitään. Vaihtoehto 4 viehättää eniten, mutta harmillisesti se edellyttäisi mielikuvitusta, jota minulla ei ole sitäkään.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Stadin öljylanne kirjoitti: 21 Loka 2025, 19:13 En ole noista eniten mitään. Vaihtoehto 4 viehättää eniten, mutta harmillisesti se edellyttäisi mielikuvitusta, jota minulla ei ole sitäkään.
Minä annan sinulle nelosen ihan suoralta kädeltä, että ole hyvä ja ota se!

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Pattinero
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Brainwashed kirjoitti: 21 Loka 2025, 16:55 13. Ihan täys mulkero.

8-)
Jep. Itsekin tiirailin noita vaihtoehtoja, enkä löytänyt sieltä omaani. Toi 13 on sopivin itsellenikin.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin