Miten sinusta tuli noin älykäs?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
- Henry Borat
- Reactions:
Re: Miten sinusta tuli noin älykäs?
Lukemalla
Imukuppisynnytys ja välittömästi happikaapissa runsas kyllästys. ;D
Hienorakennevakio vapausasteista: (1⁰+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Geenien ansiota.
Kahden lukuhullun lapsi eksyi jo viisivuotiaana kirjojen maailmaan.
Kahden lukuhullun lapsi eksyi jo viisivuotiaana kirjojen maailmaan.
Hmm.. minä olin oikeastaan todella yksinkertainen ja epä-älykäs aina noin 30-vuotiaaksi saakka. Sitten tapahtui jotain merkillistä, aloin opiskelemaan ja miettimään. Minusta tuli utelias. Ja tavallisen älykäs. Äiti ja isä olivat myös älykkyydeltään keskiarvoisia luulisin, mutta taitavia omissa töissään. Minut kasvatettiin pumpulissa enkä oikein tajunnut mistään mitään.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Ei ole mun juttuni ollenkaan tuo älykkääksi tuleminen... 
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
-
Brainwashed
- Reactions:
"Samaan hengenvetoon" voisi tähän kohtaan lisätä myös sellainen kysymys että miksi olet niin saatanan tyhmä?

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
En puhu aivopestyjen kanssa, äiti kielsi sen.Brainwashed kirjoitti: ↑25 Loka 2025, 17:28 "Samaan hengenvetoon" voisi tähän kohtaan lisätä myös sellainen kysymys että miksi olet niin saatanan tyhmä?
![]()
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Vain tuli vaikka touhotin nörtähtävän kakaran outoja puuhia ja löin kunnollisuuden tavoittelun läskiksi jo päiväkerhossa.
Varmaan geenit ja se, että sain lapsena tarvittavan ravinnon, turvan ja sopivasti virikkeitä ja tylsyyttä.
Silloin pääsee siihen, mitä voi olla.
Silloin pääsee siihen, mitä voi olla.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Stadin öljylanne
- Reactions:
Minusta ei tullut mitään, mutta jotain vanhempani tekivät oikein, kun minulla on riittävän hauskaa itseni kanssa.
Jokainen on niin älykäs kuin on. Ei kai tässä vain mitään yberrälykkäitä tarkoitettu?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Kysymyshän oli taidokkaasti laadittu niin, ettei oteta kantaa älykkyyden lajiin tai laatuun, vaan jätetty se vastaajan tuntuman varaan.
Älykö päässä? Massuu mottaa taatto. Muussa mässää pökylä.
-
Brainwashed
- Reactions:
Vauvana podettu melkein hengenlähdön aiheuttanut aivokuume oli kuulemma vähällä saattaa aivotoimintani kasvin asteelle, joka jos on onnekseni osoittautunut rehottavaksi ja usein kukkivaksi lajiksi.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater