Keksitään skenaarioita - Jos avaruusoliot ovat jo täällä

Kissatäti
Reactions:

Keksitään skenaarioita - Jos avaruusoliot ovat jo täällä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Jos muukalaiset kaukaa avaruuden uumenista olisivat jo täällä, niin miten he toimisivat ihmisten suhteen. Siis jos oletamme että oliot olisivat hyvin älykkäitä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Re: Keksitään skenaarioita - Jos avaruusoliot ovat jo täällä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minä mietin että jos haluavat piilotella ja sekoittaa ihmiskunnan pakkaa niin mikä olisi parempi konsti kuin tekoäly. Ensin ihmiset sekoitetaan tietämästä mikä on totta ja mikä ei. Somea kun seuraa mitä hauskimpia ja ihmeellisimpiä videoita on tekoälyllä tehty ja jotkut uskovat että ne ovat totta. Toiset taas eivät usko mitään todeksi. Jotkut yrittävät hahmottaa että mikä voisi olla mahdollista ja mikä ei. Medialukutaito heikkenee jatkuvasti mutta se ei välttämättä ole ihmisen oma vika. Maailmasta on tullut ihan outo ja omituinen viimevuosina. En siis skenaario siten että tekoäly olisi alien, ei toki. Mutta joku maan ulkopuolinen taho on saattanut öljytä hieman rattaita ja ihmiset hoitavat loput :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Olen jo täällä. Ainakin tunnen itseni täysin muukalaiseksi tällä planeetalla. Ylimääräisiä ulokkeita ei ole, vielä toistaiseksi.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Ei tuohon ole oikein muuta mahdollisuutta kuin, että ne tyytyvät tarkkailemaan paljastamatta itseään. Tuollainen sekoittaminen vaatisi jotain sen tapaista skenaariota, että tämä olisi jonkun koululaisten oppilastyö. En usko, että superolennolla olisi kovin kauaa hauskaa sekoittaa apinoita ja nauraa niiden toilailuille. Ja jos he haluaisivat ottaa haltuunsa Maan, niin ihmiset olisi älyttömän helppo usuttaa ydinsotaan heikentämään itsensä helposti tuhottavaksi.
myyry
Reactions:

Viesti Kirjoittaja myyry »

He ovat jo täällä ja kutsuvat itseään unkarilaisiksi.
Zeneka
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Zeneka »

Kissatäti kirjoitti: 27 Loka 2025, 00:06 Jos muukalaiset kaukaa avaruuden uumenista olisivat jo täällä, niin miten he toimisivat ihmisten suhteen. Siis jos oletamme että oliot olisivat hyvin älykkäitä.
Muukalaiset ovat piiloutuneet joksikin melko sulkeutuneeksi kansaksi. Koska ovat täällä he ovat hyvin älykkäitä ja kyvykkäitä. Heillä on tarkat omat menonsa ja heidän yhteisöönsä on ulkopuolisten vaikea liittyä. Mikä kansa voisi olla tälläinen? Tulee mieleen lähinnä juutalaiset. He ovat keksineet suhteellisuusteorian ja sitä kautta atomipommin. Isreael on pysynyt puolustautumaan todella pienenä maana ympärillä olevia valtioita vastaan, niin että on silti ylivoimainen. He ovat myös varsin tunteettoman oloisia ainakin sellaisissa haitallisissa tunteissa kuten pelko ja häpeä. Kylmästi laskelmoiva älykäs alienrotu voisi olla tälläinen superior-rotu verrattuna ihmiskuntaan.
Neutroni
Reactions:

Zeneka kirjoitti: 27 Loka 2025, 19:14 Muukalaiset ovat piiloutuneet joksikin melko sulkeutuneeksi kansaksi. Koska ovat täällä he ovat hyvin älykkäitä ja kyvykkäitä. Heillä on tarkat omat menonsa ja heidän yhteisöönsä on ulkopuolisten vaikea liittyä. Mikä kansa voisi olla tälläinen? Tulee mieleen lähinnä juutalaiset. He ovat keksineet suhteellisuusteorian ja sitä kautta atomipommin. Isreael on pysynyt puolustautumaan todella pienenä maana ympärillä olevia valtioita vastaan, niin että on silti ylivoimainen. He ovat myös varsin tunteettoman oloisia ainakin sellaisissa haitallisissa tunteissa kuten pelko ja häpeä. Kylmästi laskelmoiva älykäs alienrotu voisi olla tälläinen superior-rotu verrattuna ihmiskuntaan.
No täytyy sanoa, että jos noin on, niin ovat kyllä masokistisin alienlaji koko universumissa, kun ottavat aina pataansa tyhmemmiltä apinoilta. Nytkin he sinnittelevät pienellä kurjalla alueella primitiivisimpien ja aggressiivisimpien kansojen keskellä alttiina jatkuvalle terrorille. Ta ehkä he pelaavat tätä peliä jollain "ultimate hard core" -vaikeustasolla.
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

Jos olisin itse alienina maapallolla, olisin paraikaa tekemässä kuvioita viljapeltoihin, koska miksi en?
Neutroni
Reactions:

Stadin öljylanne kirjoitti: 27 Loka 2025, 20:10 Jos olisin itse alienina maapallolla, olisin paraikaa tekemässä kuvioita viljapeltoihin, koska miksi en?
Koska se kuulostaa tylsältä. Minä yrittäisin ottaa yhteyttä maailman johtajiin kaappaamalla jotain kyläkaheleita ja pyytämällä heidät viemään minut johtajansa luo.
Stadin öljylanne
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 27 Loka 2025, 20:15
Stadin öljylanne kirjoitti: 27 Loka 2025, 20:10 Jos olisin itse alienina maapallolla, olisin paraikaa tekemässä kuvioita viljapeltoihin, koska miksi en?
Koska se kuulostaa tylsältä. Minä yrittäisin ottaa yhteyttä maailman johtajiin kaappaamalla jotain kyläkaheleita ja pyytämällä heidät viemään minut johtajansa luo.
Luuletko, että tänne kannattaa tähtien takaa matkata päästäkseen maailman johtajien pakeille? Kyllä minä keskittyisin täällä mieluummin viljapeltotaiteen tekemiseen.
Neutroni
Reactions:

Stadin öljylanne kirjoitti: 27 Loka 2025, 20:36 Luuletko, että tänne kannattaa tähtien takaa matkata päästäkseen maailman johtajien pakeille? Kyllä minä keskittyisin täällä mieluummin viljapeltotaiteen tekemiseen.
No sittenhän me voimme huseerata rauhassa omiamme tällä planeetalla ilman eturistiriitoja. Tallaa sinä apinoiden viljat niin minä häiriköin hönöjä yksilöitä. Vähän kyllä epäilen, että meidän kummankin työnantajat galaksin eri puolilla ovat ideologisia julkisia toimijoita, jotka eivät piittaa kannattavuuksista.
Konemies
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Konemies »

Liskoihmisiä on ollut kauan. Ei tiedetä ovatko he peräisin avaruudesta vai ihan kehittyneitä maapallon liskoja.
Stadin öljylanne
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 27 Loka 2025, 20:45
Stadin öljylanne kirjoitti: 27 Loka 2025, 20:36 Luuletko, että tänne kannattaa tähtien takaa matkata päästäkseen maailman johtajien pakeille? Kyllä minä keskittyisin täällä mieluummin viljapeltotaiteen tekemiseen.
No sittenhän me voimme huseerata rauhassa omiamme tällä planeetalla ilman eturistiriitoja. Tallaa sinä apinoiden viljat niin minä häiriköin hönöjä yksilöitä. Vähän kyllä epäilen, että meidän kummankin työnantajat galaksin eri puolilla ovat ideologisia julkisia toimijoita, jotka eivät piittaa kannattavuuksista.
Sounds like a plan.
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Zeneka kirjoitti: 27 Loka 2025, 19:14 Muukalaiset ovat piiloutuneet joksikin melko sulkeutuneeksi kansaksi.
Kerrotaan, että kun Enrico Fermi esittii kuuluisan kysymyksensä: "Missä he sitten ovat" (älyllisesti ylivoimaisen ulkoavaruuden sivilisaation edustajat), niin Leo Szilard oli vastannut: "He ovat jo täällä. Heitä kutsutaan unkarilaisiksi."

Kun katsoo unkarilaisten nykyistä poliittista käyttäytymistä, niin sen täytyy olla tarkaan laskelmoitua hämäämistä.
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Luulen että hetken täällä katseltuaan hyppäisivät takaisin alukseensa ja lähtisivät huitsin Nevadaan ja karttohinsa laittaisivat tekstin että no go.
Minun mielestä noin.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin