Eiköhän näitä ole jo mietitty, mikä on ratkaisu, molempiin ?
Kohennetaan älykkyyttä - Tänne saa laittaa tehtäviä
Re: Kohennetaan älykkyyttä - Tänne saa laittaa tehtäviä
Tähän heppahommaan: "vaihtakaa hevosia"
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Vau! Keksit sen! Mulle olikin jo tulossa harmaita hiuksia tän kanssa. Ja sama ideahan toimii niiden autojenkin kanssa.
Kyllä! Oikein!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
120 ihmistä syö lounasta ruokalassa. 40 heistä ottaa pihvin ja kaksi kolmasosaa keiton. Kuinka moni ottaa salaatin?
Ylemmät vaa'at ovat tasapainossa. Montako kaniinia pitää sijoittaa alimman vaa'an kuppiin, jotta sekin on tasapainossa?
Kun Idan isä oli 31-vuotias, Ida oli 8-vuotias. Nyt isä on kaksi kertaa niin vanha kuin Ida. Kuinka vanha Ida on nyt?
Ylemmät vaa'at ovat tasapainossa. Montako kaniinia pitää sijoittaa alimman vaa'an kuppiin, jotta sekin on tasapainossa?
Kun Idan isä oli 31-vuotias, Ida oli 8-vuotias. Nyt isä on kaksi kertaa niin vanha kuin Ida. Kuinka vanha Ida on nyt?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Lounas: tiedot ei riitä ratkaisuun. Vai?
5 kania
23
Laskin päässä. Iän yhtälöillä , puput katselemalla.
5 kania
23
Laskin päässä. Iän yhtälöillä , puput katselemalla.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Kanit ja ikä oikein! Hienoa!
Kyllä lounaallekin jonkinlainen ratkaisu on
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Lounaalla kaikkia annoksia meni 40kpl, myös salaatti-annosta.
Sitä ei tiedä kuinka moni ottaa lisäksi salaattia pihvinsä kanssa.
Sitä ei tiedä kuinka moni ottaa lisäksi salaattia pihvinsä kanssa.
Be stronger than your excuses
Lounasjuttua ei voi rarkaista, ellei oleteta, että kaikki syövät vain yhtä lajia. Tämän oletuksen perusteella salaatin syöjiä ei ole.
Kyllä! Salaatin syöjiä ei ole! Oikein!
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Kuvan perusteella kyllä näyttää että salaatti olisi erillinen annos.
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Mikä on kuvassa olevan monikulmion ympärysmitta?
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Vähän syvempään päätyyn, itse en osais ainakaan nopeasti sanoa.
Mikä on sinisen kolmion pinta-ala? Ellet jaksa laskea, riittää että muodostat yhtälön jolla sen saa laskettua.
Iso kolmio on tasasivuinen, ja pari nuolella merkattua sivua on saman suuntaisia.
Mikä on sinisen kolmion pinta-ala? Ellet jaksa laskea, riittää että muodostat yhtälön jolla sen saa laskettua.
Iso kolmio on tasasivuinen, ja pari nuolella merkattua sivua on saman suuntaisia.
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Puusilmä, siinä luki kaksi kolmasosaa, ei yksi kolmasosa.KultaKikkare kirjoitti: ↑11 Marras 2025, 08:45 Lounaalla kaikkia annoksia meni 40kpl, myös salaatti-annosta.
Sitä ei tiedä kuinka moni ottaa lisäksi salaattia pihvinsä kanssa.![]()
Kolmiotehtävässä ei sanota alkuperäisestä kolmiosta mitään. Netin tehtävissä saattaa olla, että kolmio oletetaan tasasivuiseksi, kun se siltä näyttää. Tässä on eroa ”koulumatikkaan”