Minkälainen on mielestänne sivistynyt ihminen?

Deimos
Reactions:

Re: Minkälainen on mielestänne sivistynyt ihminen?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Neutroni kirjoitti: 18 Marras 2025, 21:40
Deimos kirjoitti: 18 Marras 2025, 21:36 Diagnoosi ei kerro sinusta yhtään mitään ihmisenä. Se on vain joukko oireita.
Ei diagnoosin ole tarkoituskaan kertoa inhimillisistä piirteistä, vaan se on luokittelu sote-koneiston byrokratiaa varten. On harvinaisen vittumainen tilanne sairastaa jotain harvinaista sairautta, jolle ei ole virallista diagnoosikoodia tai lääkärit eivät osaa määritellä sellaisia. Silloin ei saa muuta kuin oireenmukaista hoitoa, ei sairaille kuuluvia Kelan tukia tai mitään muutakaan.
Diagnoosi leima sinut loppuikäsesi vaikka et halua. Välttämättä ette tekään leimaa minua diagnoosini takia. Tuskin. Ja ei sillä ole mitään merkitystä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Deimos
Reactions:

Deimos
Reactions:

Haluaisin kivoja vastauksia. Jokainen haluaa. Mutta elämä vain ei ole sitä. Välillä täytyy etsiä hankalia vastauksia. Tai ei vastauksia alkuunkaan.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Deimos kirjoitti: 18 Marras 2025, 22:08 Haluaisin kivoja vastauksia. Jokainen haluaa. Mutta elämä vain ei ole sitä. Välillä täytyy etsiä hankalia vastauksia. Tai ei vastauksia alkuunkaan.
Ei kun jonon jatkoksi sitten vaan. Tuossa jonossa saat tuntea itsesi aivan tavalliseksi.

https://9gag.com/gag/a5XGezq
Deimos
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 18 Marras 2025, 22:21
Deimos kirjoitti: 18 Marras 2025, 22:08 Haluaisin kivoja vastauksia. Jokainen haluaa. Mutta elämä vain ei ole sitä. Välillä täytyy etsiä hankalia vastauksia. Tai ei vastauksia alkuunkaan.
Ei kun jonon jatkoksi sitten vaan. Tuossa jonossa saat tuntea itsesi aivan tavalliseksi.

https://9gag.com/gag/a5XGezq
Vittuiletko minulle? Tuohan on täysin päinvastoin mitä olen. Ehkä tämä keskustelu oli tässä. Lampaat ovat erikseen ja en ole yksi niistä.
Deimos
Reactions:

No, siinä tapauksessa haistakaa kaikki suuri vittu. Olen nähnyt mitä te muut olette. Se on tullut helvetin selväksi tässä 58 vuoden aikana.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Deimos kirjoitti: 18 Marras 2025, 22:23 Vittuiletko minulle? Tuohan on täysin päinvastoin mitä olen. Ehkä tämä keskustelu oli tässä. Lampaat ovat erikseen ja en ole yksi niistä.
En vittuile. Sanoit haluavasi kivoja vastauksia elämäsi kysymyksiin ja tuo on ainoa tiski tässä paskamaailmassa joka tarjoaa niitä. Ja niitä melkein kaikki haluavat.

Anteeksi ajoittainen kyynisyyteen taipuvainen inhorealismini.

Löytyy myös meemejä, joiden mukaan katkera totuus on parempi kuin makea valhe, mutta se on valheista kaikkein suurin. Ainoa totuus on, että elämä on alusta loppuun paskaa ja sitten kuollaan. Kunpa voisikin elää mukavammin valheisiin uskoen ja niitä tavoitellen niin kuin "95%".
Deimos
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 18 Marras 2025, 22:27
Deimos kirjoitti: 18 Marras 2025, 22:23 Vittuiletko minulle? Tuohan on täysin päinvastoin mitä olen. Ehkä tämä keskustelu oli tässä. Lampaat ovat erikseen ja en ole yksi niistä.
En vittuile. Sanoit haluavasi kivoja vastauksia elämäsi kysymyksiin ja tuo on ainoa tiski tässä paskamaailmassa joka tarjoaa niitä. Ja niitä melkein kaikki haluavat.

Anteeksi ajoittainen kyynisyyteen taipuvainen inhorealismini.

Löytyy myös meemejä, joiden mukaan katkera totuus on parempi kuin makea valhe, mutta se on valheista kaikkein suurin. Ainoa totuus on, että elämä on alusta loppuun paskaa ja sitten kuollaan. Kunpa voisikin elää mukavammin valheisiin uskoen ja niitä tavoitellen niin kuin "95%".
Tarkoitin että jokainen haluaisi kivoja vastauksia, ehkä myös minä Mutta niitä ei ole olemassakaan. Tässä tuli nyt sakaannus. En ikipäivänä hyväksy helppoja ja yksinkertaisia vastauksia. Kuten et sinäkään. Siitä olemme yhtä miltä, luulen.

Mun on aika mennä nukkumaan. Haluaisn nukkua tuhat vuotta ja herätä virkeänä. Täysi mahdottomuus. Ensi yö tulee olemaan täynnä painajaisia, taas kerran. Edes unet eivät jätä minua rauhaan.

Täällä on hyviä ja kivoja tyyppejä. Kuten sinä ja MooM. En vain luota enää yhteenkään ihmiseen ja se on hyvin raskasta. Se ei ole teidän syynne, se on minun tilani syy.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Deimos kirjoitti: 18 Marras 2025, 22:24 No, siinä tapauksessa haistakaa kaikki suuri vittu. Olen nähnyt mitä te muut olette. Se on tullut helvetin selväksi tässä 58 vuoden aikana.
Deimos ei pettänyt taaskaan. Hetkeksi jo huolestuin.
Mene mene tekel upharsin.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin